Resist skrev:
FlæmMing skrev:
Ren kola svirer en lille bitte smugle hvorefter "smerten" forsvinder pga den lette lokalbedøvende efffekt.
Hvis du tager en streg på 80-100mg og du ikke mærker nogen virking, så det er dit cola IMO skamcuttet.
Her må jeg desværre rette dig.
Europium skrev:
Små mænger vil blive gemt til mere avanceret analyseapparatur ude i fremtiden, men forfatteren vil umiddelbart optimistisk estimere renheden til 98-100%.
Forfatteren læste engang at ren kokain har en perlemors-agtig glans, og det er hermed bekræftet.
Konsistensen er ikke krystal-nåle, som f.eks. Methamfetamin.HCl eller MDMA.HCl, men nærmere hellere flager der bliver til fluffy pulver (som i øvrigt fylder ret meget).
Lugten er lidt henad antikke møbler... sådan let støvet, svært at forklare.
Utroligt behageligt at sniffe, intet der svier eller drypper ned i svælget (medmindre man sniffer for hårdt).
Tager cirka lige 5-15 minutter, så kan man ved en god dosis ikke mærke de første 4 fortænder og sine næsebor!
Det var da besynderligt. De gange jeg har fået rigtig god cola, svir det kort hvor efter det svinder hurtigt. Selvom det er streger på kun 60-70 mg rev mig godt væk, jeg fik det ikke i "sten" men i lyst fint pulver. Og når jeg tog stregen kunne jeg inden for 2-5 sek mærke at det dunkede i brystet.
Er det mig der er totalt gal på den? For det er da hvad jeg kalder god cole når man skal tage en streg på en 60-70mg og liger når man sniffer det dunker det i brystet.