Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hej psy :)

Jeg havde fornøjelsen af at få 1 g ketamin igår, det var anden gang jeg prøvede det, første gang var for over 3 år siden, uden den store effekt. Da jeg ikke har nogen digitalvægt, ligger jeg bare et par streger op til at starte med, for at se hvad der sker. Der sker så ikke store, jeg tager så et par streger mere og jeg føler ikke rigtig at jeg bliver ramt, det ender med at jeg tager ca 5-6 streger. Nu begynder væggene at skifte lidt farve, men jeg kan stadig gå osv og tænke klart, men jeg beslutter mig så for at ligge mig ned og lukke øjnene og putter min hovedpude over hovedet, lige inden da havde jeg taget en lille streg til og lige i det føler jeg at jeg falder ned i et langt dybt hul og og vender og drejer på hovedet igennem en masse tuneller og det føles som om jeg køre i rutchebane. Men jeg kunne stadig tænke klart og bevæge mig, og det forstår jeg ikke, fordi da jeg tømte posen lidt senere, for at se hvad der var tilbage, var der kun en lille streg, så jeg har taget over 800 mg og det forstår jeg ikke, for burde jeg så ikke have været mere lam.?

Jeg tog ketaminen over en lille halvtime. Var jeg i k-hole ?
Fodi jeg syns at jeg har hørt at man ligger helt lam og kan ikke bevæge sig, det har jeg hørt at man skulle kunne på bare 200 mg.

Var det fordi at jeg ikke tog nok på engang ?

Det skulle efter sigende være godt og jeg havde ikke spist noget overhovedet. Ved godt det ikke er sundt.

Jeg fortsatte dagen med et jomfru 2cb trip, på 25mg det var en okay oplevelse :)

Håber i kan hjælpe.

Mvh Arius

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hvis du har tager 800 mg. keta på en halvtime så burde du være totalt risten når du ingen tollorence har over for det. Jeg har rimelig tollorance over for keta, og hvis jeg tager 800 mg. på en halv time, så vil jeg sku k-hole godt og grundigt. Tror det har været cuttet keta du har fået hvis du kunne tage 800 mg. og stadig kunne gå :roll:

K-hole dose for en uden tollorence ligger på omkring de 150 mg. nasalt. Hvis det vel og mærke er rent keta man har :wink:

Senest rettet af Қeta-Smølfen 19 apr 2008 13:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, men jeg var da også ristet altså, jeg kørte i tuneller osv, men jeg kunne godt bevæge mig og når jeg fjernede hovedpuden var jeg nogenlunde normal. Mit ketamin var noget hvidt tørt pulver med bitte små klare krystaller, hvordan ser det du, det du får ud ? Første gang jeg prøvede ketamin, skulle vi skrabe det ud af posen, ligesom det der våde amf, man kan få og der virkede de to streger jeg tog okay, jeg havde i hvert fald svært ved at gå :)

150mg er nok til k-hole okay, så var det noget lort hehe. Jeg fik da også et chok, da jeg tømte posen og så at der ikke var mere tilbage næsten :D

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Mit keta kommer som regel i store fine K-rocks (store krystaller) eller i tønde nåle formede krystaller.

Og ketamin HCl burde aldrig være fugtigt/vådt. skal være tørre krystaller :wink:

Men lyder til du blev godt ramt, men tvilver stærkt på at det har været helt rent keta du har fået fat i, for 800 mg. er en ekstrem stor dose, både for folk med eller uden tollorance.

Det højeste jeg har været oppe på var 900 mg. ca. fordelt over 10 timer ca. Og der var jeg altså godt risten hele tiden :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay så ved jeg det. Nu jeg tænker mig om var jeg faktisk rimlig ramt, på et tidspunkt troede jeg at jeg var på DXM og blev rimlig forvirret og kunne ikke huske hvor meget jeg havde taget :) Men det har ikke været helt rent. Okay det lyder vildt hehe. Men tak for hjælpen :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Det må have været under 50% rent .. langt under..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
en skam, ketamin burde saelges rent saa man ved hvilke doser man skal gaa efter.. jeg var dog heldig med mit da jeg havde noget :D

men det lyder til at have vaeret skamcuttet, mig og en kammerat tog ca. 350 mg i alt til sammen og vi k-holede i hvert fald rimelig groft :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Waggasnipsen- Ja det er så. Når du siger kholer groft, ligger i så helt lammet, eller er i stadig til stede og ved at det bare er en rus og nyder det i ser. Jeg var langt væk, men vidste godt at det bare var en rus og kunne godt bevæge mig ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
I k-hole er du helt væk. Der er ikke den normale verden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius: Du bør ikke modtage mere ketamin fra den person. Sikke noget lort.

Det er jo Milligram doser vi snakker om så den slags skal være i orden.
Efter det du har beskrevet så lyder det som om det næsten kunne være mel, find et andet sted at få dine stoffer fra for det er en uansvarlig person som har det her "keta".

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det samme gælder for mdma for mit vedkommende, i gamle dage, hvor man sku' tage fuldstændig åndssvage mængder for en minimal virkning, når jeg fik det i pulver og ikke i krystal. "Det er allerede knust" fik man tit at vide, og sikkert nok, men der var også lige tilføjet noget sager. Har dog aldrig prøvet det på keta.

Boykot den stodder!

Medlem

Geografisk sted: Rodnet
(keta-smølfen- eller i tønde nåle formede krystaller.
TYNDE)
Men Damn, nåleformet keta- er da nok noget af det vildeste jeg har prøvet- det tog fusen på mig :D :D

Mmmnn,

Dope Lord
Brugeravatar

Champost skrev:
(keta-smølfen- eller i tønde nåle formede krystaller.
TYNDE)
Men Damn, nåleformet keta- er da nok noget af det vildeste jeg har prøvet- det tog fusen på mig :D :D

Mmmnn,

Hehe.. sys nu ikk jeg har oplevet nogen sønderlig forskel på det forskelligt keta jeg har haft med siden :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Inden vi boykotter hans pusher totalt vil jeg bare sige at det ikke nødvendigvis er dårlig keta han har fået fordi han ikke ryger i "k-hole". K-hole er ikke en selvfølge eller en parameter hvorfra man ka' bedømme om det er et godt produkt. Jeg har haft 100% ren ketamin og fået 200mg af det doseret subcutant og var under hele forløbet ved mine fulde fem, ku' sagtens bevæge mig, snakke og interagere med omgivelserne på normal vis... Jeg tror bare det er individuelt hvor kraftigt man reagerer på det stof.

Dope Lord
Brugeravatar

Cubensis :arrow: Ja men hvis man sniffer 800 mg. rent ketamin over en halv time så vil enhver jo K-hole for grumt. Ellers så er man godt nok recistent da :roll:

Medlem
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Inden vi boykotter hans pusher totalt vil jeg bare sige at det ikke nødvendigvis er dårlig keta han har fået fordi han ikke ryger i "k-hole". K-hole er ikke en selvfølge eller en parameter hvorfra man ka' bedømme om det er et godt produkt. Jeg har haft 100% ren ketamin og fået 200mg af det doseret subcutant og var under hele forløbet ved mine fulde fem, ku' sagtens bevæge mig, snakke og interagere med omgivelserne på normal vis... Jeg tror bare det er individuelt hvor kraftigt man reagerer på det stof.

Tak. For jeg var jo mega blæst, men kunne stadig røre mig. Jeg må lige høre min kammerat ad som skaffede det til mig, hvor rent det er. Han har lovet at høre ham ad. Kender ikke pusheren selv.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg har en relativ høj keta-tolerance, men der skal ikke mere end 200 - 350 mg til at gøre mig maks underlig (hvis det bliver indtaget over ½ time).

Cubensis, du er også noget helt specielt. Hvad du er, ved ingen, men alle snakker om det!

Go' lørdag :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Umiddelbart burde du blive noget mere lam af så meget. Da jeg første gang tog over 100 mg, kunne jeg ikke bevæge mig i en time. Men der skal heller ikke være nogen tvivl om, at keta kommer med forskellige virkninger. Jeg er ikke helt klar over, hvad der gør det, om det har noget at gøre med, at der både findes en S- og R-isomer, eller hvad det er, men noget keta er sjovere at lamme sig på end andet, noget lammer dig ikke så meget i kroppen, men er mere utilregneligt mentalt og giver mere en oplevelse af et farvetrip end andet. Jeg har bedste erfaringer med rocks. Har også fået nogle krystalnåle, som gav en virkelig ubehagelig ketaminrus.

Dope Lord
Brugeravatar

Neuropharmacology

Ketamine, like Phencyclidine (PCP), is primarily a non-competitive antagonist of the NMDA receptor, which opens in response to binding of the neurotransmitter glutamate. This NMDA receptor mediates the analgesic (reduction of pain) effects of ketamine at low doses. Evidence for this is reinforced by the fact that naloxone, an opioid antagonist, does not reverse the analgesia. Studies also seem to indicate that ketamine is "use dependent" meaning it only initiates its blocking action once a glutamate binds to the NMDA receptor.

At high, fully anesthetic level doses, ketamine has also been found to bind to opioid mu receptors and sigma receptors. Thus, loss of consciousness that occurs at high doses may be partially due to binding at the opioid mu and sigma receptors.

Ketamine is racemic, and its R and S stereoisomers have different binding affinities: (S)-ketamine has about four times greater affinity for the PCP site of the NMDA receptor than does (R)-ketamine (in guinea pig brain). (S)-ketamine seems to induce drowsiness more strongly than the (R) enantiomer; it is probable that (R)-ketamine is the stronger sigma agonist and so this enantiomer is likely to be responsible for the lowering of the seizure threshold that can occur with ketamine. Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine, the pure (S) enantiomer is sometimes preferred to the racemic mix for use in medical procedures, especially when lower doses are used for minor surgical procedures where the patient remains conscious during the operation.

Ser ud til at det er (R)-Ketamin der er og foretrække hvis man ønsker den hallucinerende effekt, hvilke jo nok er det de fleste søger. Men som regel er det vidst en banding af både R og S der er og finde på gadeplan :mrgreen:

It is also possible to smoke ketamine in a joint or pipe, usually mixed with marijuana and tobacco. The smoke has a distinctive bitter taste but the effects of the high hit much faster than when insufflated.

Nogen der har prøvet det evt. og kan fortælle lidt mere :?:

Medlem
Brugeravatar

Jeg får snart noget nyt ketamin gratis af ham der, som er bedre. Så det er jo godt nok :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]