Portuz skrev:
Iversen skrev:
Portuz skrev:
Iversen skrev:
Portuz skrev:
Har taget Mephedrone en gang og det var sidste gang medmindre det bliver bevist at det ikke er skadeligt, overhoved.
Jeg kan tydeligt mærke det smadre kroppen.
Det andet må jeg prøve en anden dag

Hvordan kan du mærke det? - Jeg har prøvet mephedrone adskillige gange, og jeg har ikke haft nogen tegn på det. Tvært imod.
Det kan være svært at beskrive en præcis følelse, men det tærer meget på kroppen og kræver meget af den. Plus det spænder lige lovlig meget selvom det ikke virker mere, for ondt i tindingerne.
Selvfølgelig. De ting tror jeg ikke alene skyldes mephedrone. Jeg har også haft spændinger på Amf, MDMA, osv..
Ja self, dog synes jeg det her er meget ubehageligt, os så at ens ånde og hud efter dage stadig lugter af det skidt
Jeg har prøvet mephedrone 5-7 gange, hvilket er flere end min samvittighed synes om. Ikke pga rusen (der er ret lækker) men alene pga det faktum - som vi alle ved(?) - at stoffet er i familie med andre bevist irreversibelt neurotoksiske (hjernegiftige) stimulanser. Der er ingen direkte psykisk nedtur på mephen bagefter, men man kan IMO få svedeture og ryste som en mild omgang tømmermænd - noget som man ikke får på methylon i mådeholdne doser. Man får også en tendens til redosering ud over det mådeholdne.
Min sending af stoffet var meget uren, og stinker noget i retning af benzoylalkohol. Det er
sandsynligvis denne olie/uomdannede reagens fra produktionen vi kan lugte og svede ud i t-shirten. Ret bekymrende, men indtil videre har jeg heldigvis ikke hørt om allergiske reaktioner. Nogen har snakket herinde om delvis succesfuld(?) acetonevask af uren mephedron, men det er jo i grunden irrelevant indtil stoffet er erklæret problemfrit! Der er andre lovlige og sikkert ligeså sjove produkter på markedet..
Angående e-cathinonen: Dette stof ser jeg frem til at prøve, og især hvis det virker som en potentiator for psychedelika og andre stimulanser.
Men indtil videre: hold igen med mephen. Ufedt at risikere en anti-rus hele livet, ikke også? Vi gider ikke have indlæg i BaM-forumet ala "Så skete det: Min jerne er ble lam på mææf!"