Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
...

Senest rettet af Jacob22 09 jan 2009 16:19, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved at min mor som ung fik tilsendt opiumsdråber af sin mor (min bedstemor) mod hoste og diverse ting. Så den hyggede de sig rigtig med på efterskolen.

Men ren opium det skal jeg ikke kunne sige om det er. Prøvede at søge lidt efter det og slå de op i en bog jeg har, men der stod intet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

T skrev:
Hej, jeg er faldet over en lille flaske hvor der står "Opiums Dråber" "Mod diarra til heste. 1 dråbe 2 gange dagligt..

Ville høre om der er nogen der ved at jeg kan regne med det er rent opium?

Rent opium er fast, så det er det nok ikke, og eftersom du bare er faldet over flasken i en tilfældig rendesten tæt ved Kommunekemi, så er det jo sikkert bare spildevand og cellulosefortynder, der er i flasken.

Ja undskyld sarkasmen, men det er lidt et dumt spørgsmål ;)

Til gengæld virker opium/morfin og den slags udmærket mod hoste og diarre (opioder giver hård mave ved stabilt brug).

Kend din leverandør af narko eller lad være med at drikke af fremmede flasker :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Malkavian skrev:
T skrev:
Hej, jeg er faldet over en lille flaske hvor der står "Opiums Dråber" "Mod diarra til heste. 1 dråbe 2 gange dagligt..

Ville høre om der er nogen der ved at jeg kan regne med det er rent opium?

Rent opium er fast, så det er det nok ikke, og eftersom du bare er faldet over flasken i en tilfældig rendesten tæt ved Kommunekemi, så er det jo sikkert bare spildevand og cellulosefortynder, der er i flasken.

Ja undskyld sarkasmen, men det er lidt et dumt spørgsmål ;)

Til gengæld virker opium/morfin og den slags udmærket mod hoste og diarre (opioder giver hård mave ved stabilt brug).

Kend din leverandør af narko eller lad være med at drikke af fremmede flasker :P

Ja okay, nu sagde jeg faldet over.. Det er sådanset på en heste gård, hvor der stod sådan en flaske.

Edit: tænkte på, er opium ikke flydende først og så bliver det fast når det tørre? ,- Så hvis det er i en tæt lukket flaske så kan det jo ikke tørre..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
T skrev:
"Opiums Dråber" "Mod diarra til heste.

Keta, opium, til heste. Det er lige for de har det bedre end os. Og de får det endda gratis.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Ahh gratis og gratis, tror jeg næppe, tror sku ikk' heste medicin er billigt for ejeren af hesten, men for selve hesten er det slf billigt nok :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har selv i ny og næ adgang til opiumsdråber mod diarre, og jeg er ret sikker på at det er ren opium opløst i sprit. Hælder selv 40 til 50 dråber i et potmix og damper spritten af. Og vupti jeg får god opiatklasker på sofaen med kæresten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]