Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Står i et lille problem som jeg håber folk herinde kan hjælpe mig med :)
Mine forældre har her i forgårs fundet ud af at jeg har røget en del hash her de sidste 6-7 måneder, og vil derfor gerne tage pisprøve på mig her om en måneds tid for at se om jeg overholdt ikke at ryge.
jeg har så også tænkt mig at holde rygestop i nogle måneder nu, så det er ikke et problem.
Men men men i fredags tog jeg et g coke i løbet af en aften, så jeg ville høre om er hvor længe coke kan spores i pisset og om der er nogen måder til at få det hurtigere ud af kroppen?
på forhånd tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du først skal tage prøven om en måned, så er der intet at være bange for. Coke kan kun spores i få dage, ligeledes er det med de fleste andre stoffer, undtagen THC i større mængder.

Medlem

godt nok :D! mente også jeg havde set det et sted at det kun var i pisset et par dage.
Men det var godt afvide :D så kan jeg slappe af igen. Mine forældre er nemlig ikke særlig forstående over for brug af andre rusmidler end alkohol, og da slet ikke stimulanser :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]