Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: pectyl
Indlæg: 14 jan 2003 12:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 apr 2002 01:01
Indlæg: 85
Geografisk sted: syd for storstrømmen
jeg er ikke helt sikker på at dette er forumet eller om det hører ind under syntetiske, men her er den:

Jeg har fået den slemme hoste incl. slim og min læge har ordineret en hostesaft der heder pectyl. Jeg havde så ikke lige læst hvor meget jeg skulle tage og slugte bare et glasfuld, og blev voldsomt stener men også lidt sjov. Spørgsmålet lyder: er der nogen der har indtaget pectyl i mængder hvor det kan blive rigtigt sjovt. eller er det en dårlig ide.(så kan jeg lige så godt benytte mig af muligheden og få noget mer'


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 14 jan 2003 15:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Prøv nu lige at søg bare lidt selv før du spørger. Endten på psychedelia.dk eller, når det omhandler dansk medicin, netdoktor.dk eller sundhed.dk.

http://www.sundhed.dk/servlet/drugdetail?id=1007453&

Der kan du se at Pectyl indeholder opium. Hvad en præcis opiumrus dosering oralt ligger på, ved jeg desværre ikke.


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 15 jan 2003 12:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 apr 2002 01:01
Indlæg: 85
Geografisk sted: syd for storstrømmen
Kære daff - prøv nu lige og hop ned af min ryg, og læs hvad jeg egentlig spørger om. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
BTW så kunne vi også undgå alle de unødvendige UTFSE'er [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

At der står i deklarationen at Pectyl indeholder opium er jeg klar over - eller det vil sige klar over at det ikke gør, da jeg så den "rigtige" indholdsfortegnelse på min læges PC hvor der selvfølgelig stod farmaceutisk morfin.
Jeg indrømmer jeg måske var lidt hurtig på aftrækkeren, men synes det er legalt da det søgte var personlige erfaringer med at trippe dette stads, fx dosering. Dette forstår jeg du ikke kan hjælpe mig med, hvilket jeg da også fik understreget ved min søgning hvor jeg fandt et spørgsmål fra dig selv daffy: "Der er altså ingen der kan sige hvor mange mg opium man skal have for en rus?"
Det er jo klart at folk ikke vil udøve HR ift. mig når du UTFSE'er, og derfor tror at svaret på mit spørgsmål er derude.

Det gør det SLET ikke, især fordi dét jeg har kunnet finde tilsyneladende er pectyl med en anden sammensætning end den beskrevet i topic'et 'pektyl dråber'.
I min flakse er "opium" angivet til 2,1 og ethanol-procentern er 33.

Det eneste jeg har fået ud af det her er svaret fra Psyko: "hold kæft hvor det kløede i fingrerne efter at prøve det, men jeg lod selvfølgelig være."
Derfor stadig og igen: ER DER NOGEN der har erfaringer med at sluge alvorlige mængder Pectyl m. 33% ethanol, 2,1 mg "opium" og ikke noget med lakridekstrat.
glæder mig til at høre om min hals får det bedre eller værre i den kommende tid [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Z..


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 15 jan 2003 19:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Du skal regne med,at ca 10% af den medicinske Opium bliver til Morfin.Så ka du selv regne det ud.

Hostesaft har aldrig været min stærke side.Jeg syntes det er for svært at prygle sådan noget ned i løgnehalsen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men hvis man ligger med influenza,tømmermænd og lign,er det ret lækkert. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 16 jan 2003 01:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
ryg dog noget opium i stedet...


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 16 jan 2003 01:37 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 20 jul 2001 01:01
Indlæg: 1073
Rigtigt sjovt dosis er: 1/4 - 1/3 af en 300ml fl. Campher'en er stor slem. Tag dosis i nogle shots inde for en halv time, og ha' et eller andet til at skylle ned med. Rar rus, men fuck den Campher...

dEEP


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 16 jan 2003 22:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
MEGA Harm Reduction fra Speedys side! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 16 jan 2003 22:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
@ Liquid rigtig god HR ville være at informere om at man burde droppe det opiums pjat og gå lige til kernen.... nemlig heo deo slaskeren... røget eller stukket [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 17 jan 2003 00:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Klart dér!

btw kan man også ryge det? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 17 jan 2003 00:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 221
Geografisk sted: nordjylland
@liquid

hvidt heroin, altså heroinklorid, kan enten skydes eller sniffes.

brun heroin, heroinbase, kan ryges. kan også skydes men det kræver opløsning i syre(har set en i en documentar der fixede. han brugte citron syre.)

@poke
man fremstille heroin udfra opium så han skal vel ikke droppe opiater [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

håber BT,Urban eller nogle andre fra hellerup sidder og læser det her så de kan få rigtig ondt i røven [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 16 Januar 2003: Besked ændret af: DN ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 17 jan 2003 11:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Du ka skam også ryge hvid Heroin HCL,med fint resultat.Men du får bare mere ud af det,hvis det er i base form,når du vil ryge det.

[ 17 Januar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 17 jan 2003 18:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
I fatter da heller ingenting...

Det var SLET ikke ironisk ment.... Argh gider slet ikke til at forklare hvorfor smiley'en blinker!

[ 17 Januar 2003: Besked ændret af: Liquid- ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 17 jan 2003 19:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
@DN: Jeg tror hverken at BT eller Urban har hjemme i Hellerup...
eksisterer der en form for geografisk racisme her på boardet ? For hvis der gør, så har jeg kun at sige FUCK JER BONDERØVE - få jer jeres egen hovedstad.


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 18 jan 2003 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Off-topic!


Top
 Profil  
 
 Titel: pectyl
Indlæg: 19 jan 2003 01:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*LoL* Zara

og styr lige din sig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team