Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 09:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2003 21:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2003 02:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: Kbh ø
Hey, min seneste nedtur var ved at tage livet af mig- det var dagen(ene) efter den 31. Der blev indtaget Cola i lækre mængder og en 2-3 dage efter havde jeg stadig små "depression" normalt varer den højest 24 timer.

Jeg havde det mildest talt af helvedes til og ville gerne høre jerers råd til at dæmpe den KANONKUGLE man får i nakken...?


Noget andet, når jeg kommer hjem med cola i kroppen kan jeg sagtens sove. Men dagen efter og næste dag har jeg virkelig svært ved det....

eks. Lørdag aften, ved hjemkomst, påvirket: ZZZZZZZ
Søndag aften er kl. 5 og ingen tegn på søvnighed....ligeså Mandag.

Propper i løgneren fuld af sovepiller eller, eller er der et eller andet mirakel råd jeg har overset ?

På forhånd tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 21:34 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
hmmm hvis du var ved at gøre selvmord burde du måske overveje at stoppe?
men ellers motion, masser af vand, en enkel grøn tub dagen efter, playstation el lignende, hyggelige omgivelser og hvis muligt masser af søvn + god mad! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 21:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2003 02:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: Kbh ø
nej nej vi er slet ikke ovre i selvmord [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Men det lyder som om det er bedst bare at hygge!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 21:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
ahhh sorry læste dine 3 første linier forkert.... hø hø.
men ja der findes ingen mirakelkurer mod depresionen efter.... (selvom mange påstår det)
Hyg dig med nogle gode venner el fammilie el endu bedre kæreste..... sex virker altid ret healende på mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 21:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2003 02:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: Kbh ø
Ok thanks mate [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Så evt næste gang inviterer jeg bare kæresten bare over til en orentlig omgang!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 22:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
der findes desværre ikke nogen mirakel kur!
højt at flyve, dybt at falde...du må betale prisen for at have taget coke.
Er ked af at sige det, men sådan hænger tingene nu engang sammen :-)
Måske du skulle passe lidt mere på og tage lidt mindre coke og ellers sprede dig lidt ud på andre stoffer så det ikke er det samme du kører på hele tiden?? min erfaring er at det både er sjovere og man bliver knapt så ødelagt når man spreder sig ud og holder lidt pauser engangimellem :-)

Bare mit råd :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 22:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2003 02:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: Kbh ø
Wise words....thx.

Hva er så next step, jeg er IKKE en garvet rotte. Mit repetoire ligger kun ryger og cola.

Alt i livet (næsten ) skal jo prøves en gang!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 22:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
Tjae vil ikke til at "anbefale" dig at tage forskellige stoffer det ville jo være ulovligt.

Men ikke for at lyde som en hellig saferaver så kan man også få en ret god ( men desværre også rimelig dyr ) tur på alkohol...og ellers er ryger jo en mindst ligeså dejlig og mere billigt alternativ.

Ellers kunne du jo måske ligeså stille og roligt under de anbefalede Set&Settings beskrevet under leksikon forsøge dig med lidt bevidsthedsudviddende substanser.
Bare pas godt på dig selv, og pas godt på med den coke...gør du det ikke så kan du godt regne med at prisen bliver mere end en 2 dages depression.
Mvh Bøh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2003 23:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Hvis nedturen opvejer opturen burde du måske overveje at stoppe med at tage stoffer ?

Det eneste stof jeg har fået seriøs nedtur på dagen derpå, er amf, så det holdt jeg op med at tage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2003 17:34 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Depressioner efter Amfetamin eller Coke, skyldes som regelt et underskud af signalstoffet Dopamin...

GHB (Fantasy) er særdeles effektivt til at give en "blød landing" efter Coke, Amf eller Ecstasy... det er et godt antidepressiv og faktisk sundt at tage efter stimulanser - både fysisk og psykisk.

Desværre er det ulovligt her i landet, pga. lam lovgivning, så det må jeg ikke råde dig til at tage! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ellers kan et tilskud af aminosyren L-DOPA, som bliver direkte lavet til Dopamin ved indtagelse være meget effektivt til dagen-derpå - Desværre er aminosyrer i ren form ulovlige i skandinavien, pga. en endnu lammere lovgivning, men hvis du søger omkring på nettet, kan du finde planteekstrakt af Mucuna Pruriens der indeholder L-DOPA, og det er ganske lovligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2003 18:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2002 02:01
Indlæg: 506
tag det som en mand.!
du får ikk en kæmpe lammert uden også at få en kæmpe nedtur (som regel)..
Undgå nedtur, undgå stoffer!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2003 21:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Jeg ser sq altid bare noget godt fjernsyn, og får noget godt at æde... Så "glemmer" man det som regel...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2003 22:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg ser sq altid bare noget godt fjernsyn, og får noget godt at æde... Så "glemmer" man det som regel...<HR></BLOCKQUOTE>

Så er jeg ikke sikker på at du har haft en "ordentlig" nedtur [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2003 22:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Nej de nedture jeg har haft er jo kun på amf... Men jeg har prøvet at ha amf nedtur på til min halvbrors "non" formirmation... Der hjalp gode føde, og massere cola sq. Og nej ik det til næsen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team