Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Røg ud i et rimelig vildt MDMA trip her i lørdags (+500 mg over hele aftenen). Næste dag er mit yderste tandkød i over- og undermund helt blodrødt og er ret ømt. Jeg er ret sikker på det skyldes tørke i munden og tandkødet derfor har været ekstra udsat for bakterier. Tror jeg glemte at børste tænder inden jeg gik i seng.. Nogen der kan bekræfte dette eller andre forslag på hvad det kan skyldes? Og hvad burde jeg gøre ved det? Det er stadig meget rødt og ømt. Tygger en masse tyggegummi så jeg producere en masse spyt og håber på det hjælper.

Tak på forhånd! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Det vist egentlig ikke så unaturligt som man lige tror ! :)

da min kæreste trippede på mdma første gang blev hendes mund nøjagtig lige som din !

(det var dog ikke lige så voldsom dose som din)

men hun blev hvert fald rød, og hun ku tydeligt huske alt hvad der var sket, og det var pga hun var kommet til at bide sig i læben engang imellem ! :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
På hvilken måde blev stoffet indtaget? Tabletter? pulver som "bomber" eller blev det sniffet?
Og Hvis det blev sniffet, var der nogen smerte forbundet med det? Eller grim smag i munden?

Junior medlem

Har tit oplevet dengang i kiksedagende at mit mundtøj kørte så meget rundt at jeg dagen efter havde en hel stribe blister/mundsår på inderlæberne..Det gjorde så ondt at jeg dårligt kunne spise.. :roll: Jeg behandlede det med mundskyld for at dræbe de værste baktusser og så helede det stille og roligt.. Mit bedste råd mod at undgå dette er at lade være med at tage kiks eller bare tage det i doser hvor du kan styre dit mundtøj, ellers husk gummi.. :|

Med ren mdma har jeg dog aldrig haft problemer, så det er da helt klart at fortrække...

ps. kiks er noget lort :wink:

Junior medlem
Brugeravatar

Det blev indtaget i bomber og en enkelt streg.. Var også til tandlægen da jeg alligevel skulle til tjek, det var et par dage efter hvor det stadig ikke var væk. Men hun sagde der ikke var noget slemt at se... Det er helt væk nu ;) Hehe

Tror det var pga. jeg havde bidt mig i læben som i siger og at min mund var utrolig tør

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
TTramper skrev:
Det blev indtaget i bomber og en enkelt streg.. Var også til tandlægen da jeg alligevel skulle til tjek, det var et par dage efter hvor det stadig ikke var væk. Men hun sagde der ikke var noget slemt at se... Det er helt væk nu ;) Hehe

Tror det var pga. jeg havde bidt mig i læben som i siger og at min mund var utrolig tør

Ja det lyder meget sandsynligt, det er der ihvertfald også erfaring for herfra, dog ikke i så alvorlig grad. Hvis du i fremtiden oplever en generende tør mund, kan pastiller med æblesyre være med til at stimulere spyt-sekretionen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]