Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 01:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
hey jeg kan fanme bar ikk sove og jeg har kun taget 3-5 streger imellen 9 og kl 12, og jeg kan bar stadigvæk ikk sove endnu, og jeg har oss røget rimelig godt igennem hele aftenen og ryger stadigvæk, og så har jeg sniffet en temgesic 0.4 og ædt en temmelig kraftig kraftig sovepille, kan ikk li huske hvad den hedder, men det var en 20mg, og den var temmelig kraftig sagde han som jeg fik den af, og så ryger jeg oss lidt skunk her nu ... er der ikk et lille godt råd så jeg kan få noget så jeg kan få noget søvn skal ude og flytte møbler med de gamle senere idag kl 10 ... :( :stupid:

Medlem

stimorol91 skrev:
hey jeg kan fanme bar ikk sove og jeg har kun taget 3-5 streger imellen 9 og kl 12, og jeg kan bar stadigvæk ikk sove endnu, og jeg har oss røget rimelig godt igennem hele aftenen og ryger stadigvæk, og så har jeg sniffet en temgesic 0.4 og ædt en temmelig kraftig kraftig sovepille, kan ikk li huske hvad den hedder, men det var en 20mg, og den var temmelig kraftig sagde han som jeg fik den af, og så ryger jeg oss lidt skunk her nu ... er der ikk et lille godt råd så jeg kan få noget så jeg kan få noget søvn skal ude og flytte møbler med de gamle senere idag kl 10 ... :( :stupid:

der er ikke noget at gøre, det dummeste er at tage sovepiller for det kan være farligt, dengang jeg tog amfetamin sov jeg først næste dag. men jeg har hørt nogle kan sove på amfetamin og andre kan ikke :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Lyder heller som en sovepille hvis den var på 20mg - så nok nærmere noget psykofarmeka med en sedativ effekt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu ved jeg godt at du er taget ud for at flytte møbler, men hvis du gerne ville sove er det eneste der virker fra min egen erfarring at ligge sig ned og bare slappe helt af i kroppen, lidt ala selvhypnose.. bare nemmere? og det med at ryge fed for at falde i søvn.. sys sku ikke at jeg bliver træt af det, bare mere chillern. Ville endda gå så langt som at sige at det nogle gange kan hæmme mig at falde i søvn hvis jeg har røget fed efter en tur i det kemiske lokum.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Onani og Appelsiner!!!

Medlem

Snoezel skrev:
Onani og Appelsiner!!!

appelsiner? :) Den bedste måde ville måske være at tage efedrin eller andet som ligger amfetamin næste gang :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Når du gerne vil sove er det dumt at tage amfetamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skou skrev:
Nu ved jeg godt at du er taget ud for at flytte møbler, men hvis du gerne ville sove er det eneste der virker fra min egen erfarring at ligge sig ned og bare slappe helt af i kroppen, lidt ala selvhypnose.. bare nemmere? og det med at ryge fed for at falde i søvn.. sys sku ikke at jeg bliver træt af det, bare mere chillern. Ville endda gå så langt som at sige at det nogle gange kan hæmme mig at falde i søvn hvis jeg har røget fed efter en tur i det kemiske lokum.

Hvis man er tilstrækkeligt nok påvirket af stimulanser, så tvivler jeg meget på, at man bare kan lægge sig ned og falde i søvn. Vil gerne se dig falde i søvn på 50 mg meth ved hjælp af din "selvhypnose". :D Hvis jeg kan det, så giver jeg sgu et skud på 100 mg i gave, så du lige kan vågne lidt op.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

John D. Rockefeller skrev:
Hvis man er tilstrækkeligt nok påvirket af stimulanser, så tvivler jeg meget på, at man bare kan lægge sig ned og falde i søvn. Vil gerne se dig falde i søvn på 50 mg meth ved hjælp af din "selvhypnose". :D Hvis jeg kan det, så giver jeg sgu et skud på 100 mg i gave, så du lige kan vågne lidt op.

Det har du helt ret i hehe
Men nu havde han jo kun suget et par streger af alm amf, så det jo ikke fordi at han er skudt af til ukendelighed :)

Medlem

Skou skrev:
John D. Rockefeller skrev:

Det har du helt ret i hehe
Men nu havde han jo kun suget et par streger af alm amf, så det jo ikke fordi at han er skudt af til ukendelighed :)

jeg syntes det sjovt at han skriver ''3-5'' man burde altså hvide hvor meget man indtager ..
men somsagt 3-5 streger kan både være 100mg eller 1gram? det kommer jo an på størelserne :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det rigtigt, men man kan jo så spørge sig selv om en person som rykker et gram i 3-5 baner ville spørge her inde efter hvordan man kan falde i søvn, da jeg ville mene at det ikke er noobs der rykker et gram i 3 baner hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Skou skrev:
Det rigtigt, men man kan jo så spørge sig selv om en person som rykker et gram i 3-5 baner ville spørge her inde efter hvordan man kan falde i søvn, da jeg ville mene at det ikke er noobs der rykker et gram i 3 baner hehe

det er da netop en noob der gør det pga mangel på viden til at lade være...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

galskabens-gardner skrev:
Skou skrev:

det er da netop en noob der gør det pga mangel på viden til at lade være...

Rigtigt nok, men hvor mange noob's rykker rent faktisk et gram i 3 baner?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Det er da totalt irrelevant om han er "noob" eller ej. Hvis du vil sove så lad vær med at tage amfetamin. Det er ikke indviklet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej det har du helt ret i, men nu var han jo nu engang kommet til det, så den mulighed eksisterer ikke længere ;) dog ville jeg også gi dig helt ret i at det er da utrolig dumt og stikke næsen i det kemiske lokkum hvis man ønsker og sove :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Heller ikke særlig smart at indtage Temgesic hvis man skal noget næste dag, da de sløver ret længe..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm ville nu også sige at onanere til du er helt ødelagt burde gavne sagen en anden god gang. Ellers tag coke i stedet så er det lettere at æde, kneppe og sove, end det er på speed.

8)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Du må sgu bare snuppe en streg inden du skal flytte møblerne og så sove i morgen, der er ikke andet for.
Du skal VIRKELIG lade være med bare at hælde alt muligt randon narko i kæften, da dette er alt andet end smart.
Du skal sgu vide hvad du tager, det er nok regel nr. fucking 1!
Det har jo nok ikke været en synderligt god sovepille siden du ikke kan sove?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Kæft jeg kender godt problemet, men omvendt - har man planer om at sove og hjælpe dagen efter, så skal man IKKE tage amf. Hold jer til coke, hvis i bare skal hygge lidt, men være klar dagen efter.

Normalt når jeg er helt kogt og ikke kan sove, så tvinger jeg mig i sengen. Drikker lidt gbl/ghb inden, så jeg falder til ro, og så lukekr jeg bare øjne. Det er ikke sikkert jeg sover, men min krop får ro. Så kan man være heldig at man falder helt til ro, og får sovet lidt.

Der er desværre ikke så meget at gøre ellers.. men som de andre siger, så lad værre med at proppe dig med en masse andet for at sove. Ender det helt galt kan det være du falder i søvn, men glemmer at vågne igen. Og så bliver de møbler alligevel ikke flyttet. Så er det bedre at melde afbud fordi man er "syg".

Medlem
Brugeravatar

Har "vænnet" mig til og sove på stimulanser. Er måske tolerence elller fordi jeg altid drikker tæt når jeg stimulerer legemet. Sommetider hvis jeg ikke kan sove benytter jeg psykofarmaka eller benzo'er. Men kan ikke anbefales. Føler jeg for uregelmæssig hjerte rytme og generelt ubehag inden jeg sover. ER nået til den konklusion at hvis man tager diverse stimuli må man enten sidde eller ligge og vente på de aftager. Men jeg ligger mig som regel og spaler af, trækker vejret dybt og prøver og koble hjernen fra. Nogle gange en kamp :-) Så mit råd er: don't do it hvis du skal noget dagen efter..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]