Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 06:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg har kigget rund paa nettet og her i flere uger, jeg har prövet valium, codeine, morfine og oxazepam för. Valium er fantastisk mod tömmermaend (og jeg har de vaerste, selvom jeg drikker kun 5 öl) fandt jeg ud af.
Men hvad synes i, er de bedste til hverdag og hvad er bedst til weekenden? Nogen der har erfaring med Vicodin, og kan den anbefeles?
Og hvad med tramadol?

Hilsner fra den flyvende holländer

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Benzo'er er i det hele taget ikke godt at tage til hverdag. Selvfølgelig er der nogen der har behov for dem, men hvis du ikke har fået stillet en diagnose, der gør at du har brug for dem, så lad være.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=23780
Længere nede i tråden står der lidt om folks meninger om tramadol.

Når du siger det bedste til weekend, er det så sammen med alkohol? Eller som du nævner i forbindelse med dagen efter til at tage tømmermændene og få stenet ud?

Hvorfor har du lagt den i medaljens bagside?

P.S. Bare hvis du ikke var klar over det så er benzoafhængighed en rigtig bitch, er nødt til at nævne det. :)

Titel: tet
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Igår aftes knuste jeg 2 Tramadol Retard 50mg og hældte i et glas vand som jeg drak. Det gode ved tramadol, imo, er at de ikke er særligt sløvende. Jeg får et mildt buzz som varer ved i 3-5 timer. De er desuden rigtig gode til smerter...

Min hud begyndte dog at klø, hvilket ikke plejer at være tilfældet.

I dag føler jeg mig en smule kvæstet.

//blazR

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej k2b og velkommen til.
Som Kermal skriver er Benzodiazepiner hurtige til at skabe abstinenssymptomer, så du må tage mere af stoffet for at undgå angst/søvnløshed m.m. Det er derfor ikke et godt stof at gå efter i "hverdagen".
Her er et par link om benzodiazepinafhængighed (bl.a. Valium og oxazepam) som du måske bør læse:

http://www.medicinmedfornuft.dk/dk/den_ ... epiner.htm

og en lille historie om hvordan det kan føles:
http://www.benzoinfo.dk/person/elisabeth.htm

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Benzo'er er i det hele taget ikke godt at tage til hverdag. Selvfølgelig er der nogen der har behov for dem, men hvis du ikke har fået stillet en diagnose, der gør at du har brug for dem, så lad være.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=23780
Længere nede i tråden står der lidt om folks meninger om tramadol.

Når du siger det bedste til weekend, er det så sammen med alkohol? Eller som du nævner i forbindelse med dagen efter til at tage tømmermændene og få stenet ud?

Hvorfor har du lagt den i medaljens bagside?

P.S. Bare hvis du ikke var klar over det så er benzoafhængighed en rigtig bitch, er nødt til at nævne det. :)

Mange tak! Jeg er ved met at experimentere, og jeg har aldrig haft en stor afhaengigheds fölese af alt hvad jeg har prövet ( coke, xtc, amf )
Og som sagt har jeg laest rimelig meget om valium og zolpidem de sidste uger.. ( mest paa wikipedia) men ville gerne höre om i har nogen anbefelese med andre piller.

Det var ikke med vilje at jeg har laegt den in paa Medaljens bagside... hvordan flytter jeg den ?
Og til weekend, ja gerne med alkohol,da jeg elsker single malts.

Hilnser fra den flyvende holländer!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Det var ikke med vilje at jeg har laegt den in paa Medaljens bagside... hvordan flytter jeg den ?
Og til weekend, ja gerne med alkohol,da jeg elsker single malts.

Du kan ikke flytte den, det må du få en admin eller moderater til.

Hmm. Single malts? Altså du elsker en enkelt eller to? Er det det du mener? Dette er godt, da jeg ikke vil anbefale dig at blande store mængder alkohol med benzo'er..

Da dette er et HR forum er jeg ikke vild ved tanken om ligefrem at anbefale alkohol+benzo kombo, men hvis du bare holder doserne relativ lave, så ingen probelemer der. Har du blandet før?

Titel: Re: tet
Medlem

blazR skrev:
Igår aftes knuste jeg 2 Tramadol Retard 50mg og hældte i et glas vand som jeg drak. Det gode ved tramadol, imo, er at de ikke er særligt sløvende. Jeg får et mildt buzz som varer ved i 3-5 timer. De er desuden rigtig gode til smerter...

Min hud begyndte dog at klø, hvilket ikke plejer at være tilfældet.

I dag føler jeg mig en smule kvæstet.

//blazR

Yup .. samme her det giver en mild buzz som er dejlig :D .. har prøvet at klø flere gange .. det sker dog ikke hvergang faktisk lidt sjældent :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kemal skrev:

Hmm. Single malts? Altså du elsker en enkelt eller to? Er det det du mener? Dette er godt, da jeg ikke vil anbefale dig at blande store mængder alkohol med benzo'er..

Da dette er et HR forum er jeg ikke vild ved tanken om ligefrem at anbefale alkohol+benzo kombo, men hvis du bare holder doserne relativ lave, så ingen probelemer der. Har du blandet før?

Single malt er whisky :) Og nej, jeg drikker mindst en halv flaske paa 1 aften ( og kun et glas eller to til hverdage )

Men jeg maa lige spoerge en admin om at flytte den her til en anden emne..

Jeg starter nok en ny emne her i 3 mndr ;)

Men mange tak for alel svar ( indtil videre)

Hilsner fra den flyvende holländer

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
k2b skrev:
Single malt er whisky :) Og nej, jeg drikker mindst en halv flaske paa 1 aften ( og kun et glas eller to til hverdage )

Sprut og benzodiazepiner er virkelig farligt sammen, lad hellere være med det, der er en reél risiko for ikke at vågne igen. Det samme gælder med sprut og opiater. Og benzodiazepiner + opiater.
Med stoffer i de kategorier giver det mest mening bare at holde substanserne hver for sig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nå for pokker, den whiskey kendte jeg ikke lige. Men du svarede ikke om du har erfaringer med kombinationen? Men lyt til ham over mig. :)

Når man blander sprut og benzo'er, slukker hjernen for det meste. Hvis du er godt ramt af kombinationen, risikerer du at drikke meget mere og eventuelt nappe flere piller, da hjernen som sagt slukker. Næste morgen risikerer du at vågne op og være helt blank (meget værre end alkohol alene).

Et godt råd, lad være med at have flere piller på dig end godt er, når du er på denne kombination. De fleste ender med at tage mange flere end det var meningen.

Vil ikke spille hellig, har da også nydt godt af at blande benzo'er med alkohol, men har altid holdt benzodosen lav.

P.S. Og så er det ikke et særligt godt scoretrick, at du vælter ned på gulvet hvergang du skal op i baren. :lol: Din motorik kan risikere at blive fucked.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hvor mange mg. diazepam skal man tage for at for en rus ud af det ? har taget 15 mg. nu og sys ikk jeg kan mærke noget rigtigt :roll:
Sker der noget ved at drikke 1 - 2 øl oven på det ?

Ps. Har aldrig prøvet benzoer før.

edit: Drak 3 hot'n'sweet shots og tog 5 mg. diazapam mere. så 20 mg. Diazapam ialt. og fik jeg ikk meget mere ud af.
Så skal jeg højere op i diazapam dose ? eller er benzoer bare ikk mere spændendne end det ? 2 gode bonghoveder er sku sjovere så :)

Senest rettet af Қeta-Smølfen 28 mar 2008 16:09, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Keta-Smølfen skrev:
Hvor mange mg. diazepam skal man tage for at for en rus ud af det ? har taget 15 mg. nu og sys ikk jeg kan mærke noget rigtigt :roll:
Sker der noget ved at drikke 1 - 2 øl oven på det ?

Ps. Har aldrig prøvet benzoer før.

edit: Drak 3 hot'n'sweet shots. og fik jeg ikk meget mere ud af.
Så skal jeg højere op i diazapam dose ? eller er benzoer bare ikk mere spændendne end det ?

Det lyder sjovt. De venner jeg har, som skulle prøve benzo første gang har været ved at gå ud, efter 2mg rohypnol alene.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

men nu var det jo heller ikk Flunitrazepam jog tog, men Diazepam :wink:

ved ikk det store om benzoer men:
Flunitrazepam = Hypnotikum
Diazepam = Anxiolytikum

Titel:
Medlem

kemal skrev:
Nå for pokker, den whiskey kendte jeg ikke lige. Men du svarede ikke om du har erfaringer med kombinationen? Men lyt til ham over mig. :)
(Information for informationens skyld) Som jeg forstår det er Single Malt en "klasse" af whisky'er. Single Malt betyder normalt at whisky'en stammer fra ET distilleri (at det ikke er en blanding af flere distilleriers produkter) samt at det kun er fremstillet på en type malt (f.eks bygmalt eller rugmalt eller hvad de nu bruger - min kære fader er whiskykender, ikke jeg)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Keta-Smølfen skrev:

Diazepam = Anxiolytikum

Okay.. Den fik jeg ikke helt med :) Fik du noget ud af det senere hen?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Iversen skrev:
Keta-Smølfen skrev:

Diazepam = Anxiolytikum

Flunitrazepam (Rohybnol, Flunipam) = Hypnotikum = sovemedicin
Diazepam (Valium, Stesolid) = Anxiolytikum = Mod angst, Alkoholabstinenssymptomer osv.

Hjalp det :)

Men nej fik intet ud af det da jeg havde taget 20 mg. Diazepam og drukket 3 shots. Er benzoer bare ikk mere spændendne en det ? Eller skal man op i højere dose ? For 2 bong hoveder og en streg keta er da lang hyggelige så :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Keta-Smølfen skrev:
Iversen skrev:
Keta-Smølfen skrev:

Diazepam = Anxiolytikum

Flunitrazepam (Rohybnol, Flunipam) = Hypnotikum = sovemedicin
Diazepam (Valium, Stesolid) = Anxiolytikum = Mod angst, Alkoholabstinenssymptomer osv.

Hjalp det :)

Men nej fik intet ud af det da jeg havde taget 20 mg. Diazepam og drukket 3 shots. Er benzoer bare ikk mere spændendne en det ? Eller skal man op i højere dose ? For 2 bong hoveder og en streg keta er da lang hyggelige så :lol:

Det hjalp rigtig meget, mange tak for det :)

Jeg har egentlig aldrig brugt benzoer, til andet end at sove på efter en heftig tur på speeden.
Men jeg tror egentlig ikke det er mere spændende end det, så jeg ville nok også hoppe på din vogn :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]