jeg har prøvet seroquel et par gange til at slå en en amfetamin-tur i gulvet, fordi jeg skulle tidligt op - og det virkede helt fint. jeg drak et par øl, og spiste en halv seroquel (150mg - halvdelen af en 300mg tablet), og faldt pladask om, en ½ time senere. jeg vågnede 8 timer senere, og var rimelig frisk.
seroqoel (virksomt stof Quetiapin) er en D2 blokker, og blokerer derfor en Dopamin underreceptor. Dette gør det til et meget virksomt stof til at quinse en amfetamintur, og til at hindre psykoser...
da Mehtylone primært virker på Serotonin, vil det være begrænset hvor meget af Methylone-effekten du får basket i jorden, men hvad betyder det egentlig, hvis bare du falder i søvn?
Umiddelbart kan jeg ikke se nogle faregrupper ved at bruge seroguqel, til at falde ned på, især hvis du i forvejen er i behandling med det.
Ellers ville jeg spise et par Truxaler, og evt. en betablokker(propanolol). de virker også godt, især med et par øl indblandet.
et syndrome du bør være obmærksom på, er
Malignt neuroleptikasyndrom. som forekommer sjældnere end 1 af 10.000 brugere. dette syndrom vil nok være ekstra uheldigt i forbindelse med metylone...
http://www.irf.dk/dk/publikationer/rati ... ika_02.htm"Malignt neuroleptikasyndrom
Malignt neuroleptikasyndrom (MNS) er en sjælden, men alvorlig bivirkning, som kan forekomme ved behandling med alle antipsykotika. Hvis der ikke gribes ind i tide, vil MNS i ca. 20% af tilfældene ende letalt eller med irreversible neurologiske defekter. Syndromet viser sig ved: EPS (parkinsonisme), autonome forstyrrelser (forhøjet temperatur og puls, labilt blodtryk og svedtendens) samt opmærksomhedsforstyrrelser. Der er ofte forhøjet kreatininkinase. Symptomerne ved clozapin er mere ukarakteristiske. Antipsykotika seponeres omgående, og patienten overflyttes til intensivt afsnit med henblik på symptomatisk behandling. Behandling med dopaminagonister og/eller muskelrelaksantia kan forsøges."
.