Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Kort og godt så har jeg overvejet at prøve at ryge kokain, og derfor vil jeg hører om nogle af jer andre har nogle erfaringer med dette? Har søgt lidt herinde, og det tætteste på noget brugbart jeg kunde finde, var et indlæg hvor én med ret stor kemisk viden lavede noget freebase.

Er det virkelig så indviklet?
Kan det lade sig gøre med ganske almindelig kokain?
Hvordan gør man (på letforståligt dansk - jeg er IKKE kemiprofessor)

Jeg er udemærket klar over at det er noget farligt noget at lege med, og at man let bliver afhængig, men jeg har besluttet mig for at prøve (med mindre nogen har en virkelig god grund til hvorfor jeg skulle lade være)

Håber I vil hjælpe lidt...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
nu skal jeg ikke komme og sige alt muligt, da der sikkert er en masse andre derude der har mere at sige, men har sel prøvet det, og det er virkelig ikke pengene/coken værd IMO, hellere sniffe det.. men nu har du besluttet at du vil så det kan der nok ikke ændres på..

Men du tager dit coke og renser, dette gør du ved at tage noget 8% salmiakspiritus.. hæld det op i en ske, varm med en lighter indtil det samler sig i en lille "fedtkugle", derefter tager du den lille fedtkugle og tværer ud på en plade og så har du freebase.. Der er andre indlæg hvor der er en nærmere og mere specifik fremgangsmåde... Har du ikke en døjt forstand på det, så lad være .. :/

Mine egne erfaringer er, at at "trippet" er alt for kort til at jeg gider bruge penge på det, og føler heller ikke noget direkte afhængighed, men pas på, det er gået galt for andre..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Er dosis den samme som når man indtager det nasalt? Eksempeltvis 0,3 gram eller der omkring...

Når den er tværet ud, skal det så bare varmes op og røgen indhaleres igennem et lille rør?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Thorsted skrev:
Er dosis den samme som når man indtager det nasalt? Eksempeltvis 0,3 gram eller der omkring...

Når den er tværet ud, skal det så bare varmes op og røgen indhaleres igennem et lille rør?

Tager du 300 mg af gangen :?:
Og nej dosen vil ikke være den samme.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja, normalt ligger min dosis der omkring, fordelt på 2 streger. Lidt mindre hvis det er god kvalitet naturligvis.

Vil dosis være højere eller mindre?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Thorsted skrev:
Ja, normalt ligger min dosis der omkring, fordelt på 2 streger. Lidt mindre hvis det er god kvalitet naturligvis.

Vil dosis være højere eller mindre?

Da du renser dit produkt op først, vil dosen jo blive betydeligt mindre. For lyder ikke som om du har det reneste produkt iforvejen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
negerleif skrev:
det er virkelig ikke pengene/coken værd IMO, hellere sniffe det..

På freebase bliver du jo løftet på en helt anden måde.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nej har ikke renset det...

Er der ikke én der vil skrive en lille hurtig DIY guide til det her?

Som jeg forstår det:

1. Bland kokainen med salmiakspiritus i en ske og varm det op.
2. Tag den lille kugle fra og gnid den ud på noget sølvpapir.
3. Varm op igen, og indhaler røgen gennem et rør?

Havde regnet med evt. at teste med en dosis på 0,2 gram urenset kokain.

Er jeg helt gal på den her?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
normal kokakain er et salt altså kokain klorid. Når man laver det om til freebase betyder det man skiller kloriden fra kokainen, og derfor får det nogle andre kemiske egenskaber der gør at man kan ryge det.

Man kan godt ryge det på sølvpapir med rygerør, men for at få et ordentligt kick skal det ryges på en glas/metal pibe, eller et glas hvor der er puttet noget sølvpapir ud over, som bliver holdt fast med en elastik. Så skal der først puttes cigaret aske i piben/ på glasset, og så placeres freebase klumpen ovenpå asken hvorefter den ryges.

venlig hilsen
Martin

ps. pas på,det er ellers normalt kun langt ude narkomaner der giver sig i kast med den slags, da det er mere vanedannede end sniffet cola

Titel:
Medlem
Brugeravatar

forresten har jeg hørt at det bliver optaget ligeså hurtigt i lungerne som hvis man fixede det, så du skal passe på med det stads.

personligt har jeg kun prøvet at ryge det en enkelt gang, men det giver et anderledes mere direkte kick i forhold til at sniffe det.

venlig hilsen
Martin

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
bland dit kakain med salmiak spiritus, varm på skeen, og tag klumpen fra..
jeg ville bruge et glas, med sølvpapir over åbningen, et hul i den ene side til at suge af, og en masse små knappenåls-huller i den modsatte side, hvor du lægger noget aske, trygger det svagt, og lægger freebasen ovenpå.
hold vejret så længe som muligt/rimeligt

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Man kan også ryge det på en kop overtrukket med sølvpapir. Så laver man et hul i hver ende ( små tynde ). Så tager man og drypper lidt aske på det ene ( som filter ) Så ligger man klumpen ( coken ) og varmer det, så suger du på det andet hul. Det virker som en pibe. Ved ikke om du kan bruge det. Sorry læste ikke indlæget ovenover.

Mvh Genetic

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Synes også du bør genoverveje hvor meget du har lyst til at prøve freebase..

Kemal, selvom forfatteren af tråden sniffer 0.3 gram fordelt på to streger som startdosis betyder det jo ikke nødvendigvis hans coke er dårligt.

Nogen der ved om det er "nemt" at købe crackpibes, som dem man eksempelvis ser i New jack city eller lign. Søger ikke forhandlerlinks, bare svar på om det er kropumuligt eller om jeg skal udvide min søgen lidt mere

mini

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
Kemal, selvom forfatteren af tråden sniffer 0.3 gram fordelt på to streger som startdosis betyder det jo ikke nødvendigvis hans coke er dårligt.

Hvad så? At han har en utrolig stor tolerance?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvorfor skal man have en høj tolerence, for at sniffe o.3 i 2 streger ?

Det er da meget normalt, at man laver ca 6 streger af et gram.

Eller det er nok bare mig. ( Tager ikke kokain, da det ikke siger mig en skid ) !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Hvorfor skal man have en høj tolerence, for at sniffe o.3 i 2 streger ?
Det er da meget normalt, at man laver ca 6 streger af et gram.

Sikkert meget normalt hvis man roder med gadecoke ja... Eller det man også kan kalde hvidt pulver indeholdende mellem 20% og 50% kokain

Jeg "kender" da også personer der sniffer ½g af gangen uden tolerance... De mener også selv at det er helt normalt... Og deres coke er "skide godt" mener de selv

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
okay.. Fuck it. Det er åbenbart et faktum at ligegod hvor god din coke er tager man ikke 0.3 gram fordelt i to streger..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det skal måske lige tilføjes at jeg har en ret stor tolerance overfor kokain. Og køber som regl ikke det billige diskoteksmel, men god coke i "sten" i den dyre ende af prisskalaen.

Jeg er ikke helt med på det aske trick der. Det kunne jo naturligvis også bare være jeg skulle investere i en pibe til formålet, da det sikkert er lidt lettere. Er bare lidt bange for at hvis jeg nu har piben liggende, så er det let at blive fristet til at gøre det igen - og igen... Men kan naturligvis smide den ud efterfølgende.

Hvis nogen har et billede liggende af sådan en "kop-pibe" der så post det da endeligt!

Forresten har jeg også læst at man skulle kunne bruge bagepulver og vand til at rense sin kokain til formålet!? (kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Crack_cocaine)

Nogen der har prøvet denne metode?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

cigaret-asken er altså nødvendig da klatten/klumpen smelter inden den fordamper. Hvis der ikke var aske oven på hullerne ville en stor del af det falde ned i glasset. sådan er det ihvertfald hvis du laver det med salmiak spiritus. jeg har hørt det skal helst være den 3-dobelte salmiak spiritus og ikke den almindelige der er bedst.
alternativt kan man koge det med bagepulver i stedet for. Det er sådan man laver crack. navnet crack stammer fra de lyde kokainen laver når den bliver omdannet til sten.

venlig hilsen
Martin

Titel:
Medlem
Brugeravatar

du skal bare bruge en hash pibe. Enten af metal eller glas, men det er altså stadig nødvendigt med let trykket cigaret aske i piben, sådan er det bare.

Venlig hilsen
Martin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]