Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej,

jeg er blevet tilbudt noget MDMA og det siger jeg ikke nej tak til :-) Sagen er bare den at jeg ikke har taget det før, og det skulle være ret heftigt i forhold til den gode og den dårlige som jeg plejer at tage.

Men har 2 spørgsmål: Hvor meget MDMA vil i ca anbefale en måske lidt undervægtig person med absolut ingen tolerance? Og er MDMA let at OD'e på?

På forhånd tak

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Start med omkring 100mg, redosere evt med 50mg et par timer senere. Husk at drikke vand, evt spise lidt frugt når du tripper :)

Held og lykke!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
mht. OD og hvad man bør og ikke bør gøre i forbindelse med MDMA er der en fantastisk post om netop det: http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6450

Titel:
Medlem

Incase skrev:
Start med omkring 100mg, redosere evt med 50mg et par timer senere. Husk at drikke vand, evt spise lidt frugt når du tripper :)

Held og lykke!

Hvis det da er muligt at spise mens man tripper :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FarmeR^^ skrev:
Incase skrev:

Held og lykke!

Hvis det da er muligt at spise mens man tripper :lol:

Er normalt hvis man indtager de doser jeg har angivet 8)

Senest rettet af incase 18 feb 2008 22:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ja omkring en 100mg vil være passende :)
Nej ikke ligefrem, altså hvis man vil OD' så kan man godt, men går ikke ud fra det er det du vil :P
Tror man skal op på nogle doser der ligner 500mg+ før det bliver sådan farligt, tjek doserne ud på fx erowid.org :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Xtreme skrev:
Ja omkring en 100mg vil være passende :)
Nej ikke ligefrem, altså hvis man vil OD' så kan man godt, men går ikke ud fra det er det du vil :P
Tror man skal op på nogle doser der ligner 500mg+ før det bliver sådan farligt, tjek doserne ud på fx erowid.org :)

je det er ikke doserne man i første omgang skal have sin opmærksomhed på. Ikke at du skal ligge ud med et halvt gram, men overophedning alkohol indtag og væske balance er der hvor ens fokus skal være.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Frugt er somregel både super lækkert og nemt at få ned på central stimuli...

Og vil mene at du både skal være opmærksom på dine doser satme dit væske indtag + overophedning - det kan du godt klare på en gang :wink:

Titel:
Medlem

Okay, så hvis min største streg er på 100mg, jeg drikker rigeligt vand, jeg sørger for at holde nogle pauser når jeg danser og får noget frisk luft... så har jeg gjort hvad jeg kan for at det ikke går galt, ikke? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Og husk ikke at drikke alkhol, eller for meget vand. Har personligt aldrig de vilde problemer med at spise når jeg tager det, meget værre med dårlig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BryGs skrev:
Okay, så hvis min største streg er på 100mg, jeg drikker rigeligt vand, jeg sørger for at holde nogle pauser når jeg danser og får noget frisk luft... så har jeg gjort hvad jeg kan for at det ikke går galt, ikke? :)

Nu du skriver "den største streg" - du har vel ikke tænkt dig at sniffe streg efter streg efter streg ligesom med "den gode" og "den dårlige" ?

Titel:
Medlem

gravko skrev:
BryGs skrev:

Nu du skriver "den største streg" - du har vel ikke tænkt dig at sniffe streg efter streg efter streg ligesom med "den gode" og "den dårlige" ?

Hehe, nej, det var mere fordi Incase skrev jeg evt kunne redosere med en mindre streg senere hen på aftenen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
gravko skrev:
BryGs skrev:

MDMA virker fint for mig hvis jeg tager en "stor" streg (måske 120-130) i starten, og så redosere 1-2 gange i løbet af natten med meget små streger,; i forhold til den første.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis jeg var dig ville jeg indtage dit MDMA oralt i stedet.

Det virker ligeså godt, bare øg dosen med måske 20 mg. Til gengæld virker det i meget længere tid.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Jeg ville helt sikkert også overveje at tage det oralt fremfor nasalt. Specielt hvis du ikke har prøvet det før, da jeg føler at det kan være lidt nemmere at styre trippet, da det kommer langsommere snigende fremfor at det bare rammer som en hammer i hovedet!

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil også anbefale dig at spise det istedet for at sniffe det. Bevares, du kommer til at vente 30-60 minutter før virkningen kommer, men til gengæld får du meget mere ud af dosen, belaster din krop og hjerne mindre, og får et længere trip.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Doserne afhænger også af dit køn - så vidt jeg husker reagerer piger stærkere på MDMA selv hvis man modregner eventuelle vægtforskelle mellem piger og drenge.
Så hvis du er pige ville jeg anbefale dig at starte med 75-80 mg i stedet for 100. Jeg har en veninde der blev MEGET påvirket første gang hun prøvede MDMA, og det var på 75 mg (uden redosering).

Derudover synes jeg et godt råd er at holde sig fra alkohol. Det gør selve MDMA-følelsen mindre fed, og det øger risikoen for dehydration.

Og jeg synes (som de fleste andre) at det er langt federe at spise MDMA end at sniffe det.

Og husk nu at nyde det! :D
De første gange er helt unikke og dem får du aldrig igen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg har aldrig prøvet det oralt, og efter hvad i skriver, så kunne jeg måske godt tænke mig det..

Er det ikke lige så "vildt" som det er hvis man sniffer det, eller er det det samme, og virker bare i længere tid, eller hvordan?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cooker skrev:
Jeg har aldrig prøvet det oralt, og efter hvad i skriver, så kunne jeg måske godt tænke mig det..

Er det ikke lige så "vildt" som det er hvis man sniffer det, eller er det det samme, og virker bare i længere tid, eller hvordan?

Det bliver mere peaky af at du sniffer det, men synes nu alligevel turen fra onset til plateau går pænt stærkt, oralt!
Billede

MDMA Duration
Oral

Total Duration
3 - 5 hrs
---

Onset
20 - 90 mins

Coming Up
5 - 20 mins

Plateau
2 - 3 hrs

Coming Down
1 - 2 hrs

- - -

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Cooker skrev:

Jeg synes det er "peaky" (fedt ord :D) nok hvis man tager det oralt. Hvis du bare rammer nogenlunde rigtigt med første dosis.

Men jeg synes også det kan være fedt ikke at blive ramt helt så hårdt hvis jeg f.ex. er i byen på det.
Jeg synes ikke længere det er fedt at sidde og klapre tænder, spasse med øjnene og savle ned ad mig selv uden at fatte noget som helst - ihvertfald ikke hvis jeg er i byen :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]