Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Toksisk eksem
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Er der nogle af jer der har oplevet at få "toksisk eksem" ved berøring/indtagelse af methylon.HCI?

Sidste weekend, begyndte det nemlig at klø rundt forskellige steder på kroppen, arme, ben. Da jeg har siddet og proppet det i kapsler. Jeg gik i bad, og så gik kløen mere eller mindre over. Jeg har aldrig prøvet det før. Det virker bare underligt hvis det lige pludselig dukker frem. Jeg har i forvejen tør hud, så det er måske methylonen og den tøre hud der har "tricket" det?

Håber i kan evt kan give en forklaring på hvad der er sket? Den "toksisk eksem" jeg måske har "fået" ligner lidt små brune/sorte prikker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg beklager, men har intet svar på det du spørger om, skriver udelukkende for at rette en fejl der ser ud til at være ret udbredt, og som piner en perfektionist som mig at se på:

FlæmMing skrev:
methylon.HCI?

HCl er den rigtige forkortelse, altså et lille L("el"), ikke et stort i, som sidste bogstav. Det er en forkortelse for hydrogenchlorid, altså saltet af saltsyre. HCI(med i) giver ingen mening, da det ville betyde noget i stil med hydrogencarboniodid, som IKKE er noget kendt stof som danner salte med freebase aminer.

Sorry for flueknepperi, men det skærer i øjnene hver gang. Håber du kan tilgive mig :)

Ja, jeg ved det godt... :life:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Godt gået, Yeti - ordnung muss sein!
FlæmMing> Med mindre du ligefrem har badet i pulveret (alá Joakim von And), synes jeg det lyder meget usandsynligt at det er stoffet som har forårsaget det. Det er ikke videre kemisk aggressivt, og jeg mener ikke det lyder sandsynligt at man kan udvikle en klassisk allergisygdom mod et stof som methylon. HVIS det var en form for allergi, ville du opleve rent Helvede ved at indtage stoffet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
yeti skrev:
FlæmMing skrev:
methylon.HCI?

Sorry for flueknepperi, men det skærer i øjnene hver gang. Håber du kan tilgive mig :)
Ja, jeg ved det godt... :life:

Så faktisk godt fejlen inden jeg fik postet den, gad bare ikke at rette den bla bla bla.. :lol:

Prometheus skrev:
FlæmMing> Med mindre du ligefrem har badet i pulveret (alá Joakim von And), synes jeg det lyder meget usandsynligt at det er stoffet som har forårsaget det. Det er ikke videre kemisk aggressivt, og jeg mener ikke det lyder sandsynligt at man kan udvikle en klassisk allergisygdom mod et stof som methylon. HVIS det var en form for allergi, ville du opleve rent Helvede ved at indtage stoffet.

Det er ikke videre kemisk aggressivt? :D
Det virker bare mystisk, da jeg nu har fået en masse af de der bitte små brune/sorte "prikker" som kløede. Og hvis jeg Googler "toksisk eksem" så kommer der et billede frem på en af hjemmesiderne som ligner præcis de prikker som jeg nu har fået nogle stykker af. :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]