Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

mig og min ven vár på x i forgårs, og sov ikke hele natten, og sniffede derefter noget rigtig godt amf for a holde os vågne hele dagen.. jeg tog selv 10 og min ven 14 piller.

spørgsmålet lyder, hvordan kan vi se de samme syner, vi så begge "bølger" i luften der kom mod en, og "tog" det man kiggede på bag den med sig. så hvis et træ var bag den lignede det grenene var li foran en når den kom tæt på. nogle gange ku man også mærke det, som en lille stød agtig fornemmelse yderst på hårene, og klik lyde i ørene, når de passerede forbi. skal siges det ikke var ubehageligt.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Du tror ikk' du og din ven skulle tage jeres pille forbrug op til overvejelse ? :roll:

Titel:
Junior medlem

se det er jo så en anden side a sagen, :)
ved heller ikke lige hvordan vi kom op på det, fandt først ud a vi havde taget så mange da jeg prøvede a regne på det dagen efter..

kan nogen så svare mig på hvordan jeg IKKE ku pisse rigtigt i tre timer, selvom når jeg bar satte mig ned ku jeg mærke på min blære jeg sku pis.. men det ku li som ikke komme ud, og det sved a helved til..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Du skal nok se du har doseret lige i overkanten, for at sige det mildt.

Mht at se de samme ting, er det min erfaring at man godt kan psyke hinanden til at få synsforstyrelser der ligner hinandens. Uden at jeg skal lyde for hellig, så pas mere på dig selv en anden gang.

Titel:
Junior medlem

i'll do ... men behøver det a se syner hvergang a betyde man har taget fór mange ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Flixi skrev:
i'll do ... men behøver det a se syner hvergang a betyde man har taget fór mange ?

Når man tager MDMA/ecstasy er det for de fleste et tegn på at man har taget for meget hvis man begynder at få reélle synsforstyrrelser. En vis del af MDMA (vist nok 10-15%) bliver i kroppen omdannet til MDA, som har meget mere psykedeliske og visuelle effekter. Det er IKKE sundt at tage så meget MDMA at man kommer op i det område. Hvis man ønsker at opleve visuelle effekter, bør man istedet tage et egentligt psykedelisk virkende stof, alá 2C-B eller svampe. Når man oplever det på MDMA, er det mere i retning af et forgiftningssymptom, end en primær effekt.

Titel:
Junior medlem

okay tak .. men selv to gange jeg kun har taget 3 og 4 piller har jeg også set syner, så folk med briller og skæg... altså mine venner ..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
hehe :) kender godt det med at se folk med briller ihvertfald og ligesom sådan varme bølger i luften. Men som de andre også siger, at det symptomer på du har spist for mange. En af mine gode venner blev indlagt med en OD af kiks..Han kunne heller ikke tisse og han sagde det føltes somom alle hans organer blødte...Så pas på for man kan meget hurtigt komme op og æde mange.

Titel:
Junior medlem

shiit .. Må jo nok begrænse mig lidt så..
synes bar ikke rigtig der kommer en ordenlig virkning når jeg tager to på en gang... så spiser hele tiden flere... også for a holde den ..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som nævnt er visuals først mærkbart på MDMA ved overdosering.

Skru lidt ned i fremtiden. 14 Ecstasy piller er ret voldsomt og yderst usundt.

Titel:
Junior medlem

når jeg siger virkning mener jeg ikke syner.
men bare oppe a kører, og masser energi og glæde...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Flixi skrev:
når jeg siger virkning mener jeg ikke syner.
men bare oppe a kører, og masser energi og glæde...

Hvis du er nødt til at tage så meget for at få en tilfredsstillende virkning, har du enten opbygget en grum tolerance for stoffet fordi du tager det for ofte (hold det helst til omkring 4 gange i året), eller også er du bare grådig. Ingen af delene er sundt eller pænt.

Titel:
Junior medlem

prøvet det for 5 uger siden.. og har taget det hver weekend+ siden,, undtaget sidste weekend..

Er der nogen andre stoffer nogen vil anbefale.. for a se íllusioner..
gerne nogen der lidt nemme a håndtere..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hold 1-2 måneder imellem du tager ecstasy, mindst.
2C-B og svampe foreksempel, men lad for guds skyld være med at prøve det første gang i en brandert i byen, husk set og setting.

Titel:
Junior medlem

nej det ska sku være i hyggelige omgivelser med min kæreste og nogle venner/veninder :) ikke i byen..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Læs også den her først.
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Hører sgu tit om folk der har set de samme syner på E..
Nogle af mine venner tågede rundt i en skov, og de så alle sammen sådan en middelalderlig port foran sig hele tiden..

BTW pas nu på med de piller, pludselig sidder man med én pille tilbage, og man husker intet om, at man har taget alle de andre, hvilket man jo nok har.. Lidt ligesom rotterne.. Eller er det aberne?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]