Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 05:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 15 okt 2002 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
okay, BZP er et rigtigt lækkert stof!, men det er jo et research drug... Er der nogen der ved om man har fundet nogle farlige bivirkninger eller lignende?.
Og her forleden aften sad vi nogle stykker og sniffede noget BZP ( kom vel op på 250 mg, og det er da forholdsvis mildt) og røg en masse joints, og jeg fik lidt halluer, er det normalt eller er det bare mig der er mærkelig? ( jeg har nu også temmelig nemt ved at få halluer på eksempelvis svampe..)

mvh

Livsnyderen


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 15 okt 2002 15:05 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
BZP skal ikke sniffes... det gør sindsygt ondt. udtørrer næsen for et godt ord...
skal hellere bombes. 200-250 mg er ofte en passende dosis, og omkring 400-500 mg er man gerne MEGET lam..

og man skal for guds skyld ikke tage over 500 mg.. medmindre man kan lide besvær med åndedrattet.. trykken for brystet.. og så lede tømmermænd at man ikke kan andet end at ligge på sengen en hel dag og glo op i loftet.

det sjove ved BZP er at tager man kun BZP bliver man lidt frisk.. føler en smule empati.

men derimod.. jo mere man drikker og jo mere man ryger, jo mere "blæst" bliver man af BZP'en.. man kan seriøst blive den vilde fest stodder af den kombo.. har oplevet flere folk stå på et bord og råbe "FISSE" og lignende [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

med hensyn til bivirkninger, jeg har ikke kunnet finde noget om det, andet end til tider meget grumme tømmermænd dagen efter.

og man kan også opleveen mindre nedtur, specielt hvis man blander det med coke

jeg har vel selv taget det op mod 20-30 gange vil jeg tro, i doser af 100 mg til 500+?? aner ikke hvor meget jeg fik første gang. men blæst var jeg.. og sjovt var det ikke dagen efter.
blev nødt til at sende min nabo ind til banegården og hente elven raver [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] kunne ikke engang kravle ud af sengen da han kom *G*

[ 15 Oktober 2002: Besked ændret af: TJiLLe ]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 15 okt 2002 15:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
hmm... Jeg synes nu ikke det er så slemt at sniffe, og jeg snotter ikke, og har ikke svien så lang tid som ved amf. Og hvis man sniffer kan man jo hele tiden selv styre hvor lam man skal være...
Er der nogen der kender en online forhandler der fører BZP?


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 15 okt 2002 16:30 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
amf gør mere ondt end BZP??? ouch.. hvad er dit amf cuttet på med??

synes også effekten er meget bedre oralt end gennem næsen..

men ok.. hvis man er til fest og ikke vil være super lam, kan jeg også godt finde på at sniffe en ca 100 mg


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 15 okt 2002 20:18 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ja, lad være med at tage over et halvt gram...

Jeg har før været oppe og runde de 800 mg. som også resulterede i mindre hallucinationer og ellers en god udbrændthed dagen efter...


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 15 okt 2002 20:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Min standart dosis var 550mg. BZP. Det slår sgu' noget lorte gadeamf!

Og så kan man også blive stiv på BZP! BZP er [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Personligt før jeg ikke særlig mange tømmermænd, men en ven lå syg i 2-3 dage efter 500mg.


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 16 okt 2002 13:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe:
har oplevet flere folk stå på et bord og råbe "FISSE" og lignende [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Somom DET var noget -nej nu skal du høre.....

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/me vil fandme gerne snart have fat i det der beeezzzzzpppppeeeee


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 16 okt 2002 15:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
[QUOTE]Originalt postet af TJiLLe:
[B]amf gør mere ondt end BZP??? ouch.. hvad er dit amf cuttet på med??


Jeg siger ikke at amf gør mere ondt... BZP er en kraftigere smerte, men efter et minuts tid så er det også ovre, og jeg går ikke og snotter så meget..Forresten er det også superfedt at man kan drikke sammentidig, for mig er det bare en god ide også at ryge lidt da jeg så har nemmere ved at beherske min druk...


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 16 okt 2002 17:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
BZP er et af de mest kemiske stoffer på jorden, og man kender ikke OD grænsen eller hvad der burde findes af bivirkninger.
Så pas lidt på med bzp, det er med garanti ikke sundt.

Har selv rundet 1200mg på et par timer, dette kan virkelig frarådes!
Jeg kunne ikke trække vejret ordentligt i over et døgn bagefter og jeg troede flere gange undervejs at jeg skulle dø.
Havde en fonemmelse af at mit hjerte var på vej UD af brystkassen. Dette føles MEGET ubehageligt!

Men i de rette mængder er BZP nice.
tager man bzp sammen med syre eller svumser, så garanterer jeg at der sker noget! men start med 50mg i næsen af gangen hvis i har taget svampe eller syre. For ligepludselig sker der heftige ting og sager!

God fornøjelse [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 17 okt 2002 02:07 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Et af de mest kemiske stoffer ???

LOL! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 17 okt 2002 13:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Heh, prøv at nævne nogen stoffer som er mindre kemiske [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 17 okt 2002 18:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2001 01:01
Indlæg: 467
fenriz har sq fat i noget dér!

HVA KA' DU? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 17 okt 2002 19:20 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Jeg tror det speedy mener er at der er sjældent(AFAIK aldrig) set analoger i biologiske systemer. Det vil sige at man ikke ved meget om egenskaberne ved denne type stoffer når de kommer ind i kroppen. Piperaziner er nogle underlige fætre der ikke just er almindelige i naturen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MVH
KI


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 19 okt 2002 15:01 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
haha jeps.. BZP på alkohol er lamfighter drukket [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] man kan finde på de dummeste ting, og stadig synes man opfører sig helt normalt...

1. maj rendte jeg rundt nede ved tangkrogen.. var startet ud med snaps kl 11 om morgenen og var allerede godt stiv da jeg tager første kapsel af 200 mg

endte med at efter 400 mg BZP en halv sovepille og utallige mængder alkohol, tågede jeg rundt og snakkede med alle folk og gav mit tlf. nummer ud til en hel del mennesker.. fik også et par numre af folk (sjovt nok eksisterede ingen af de 3 numre jeg fik *LoL*)


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 19 okt 2002 15:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Lol nogle fede oplevelser! Gad sq godt havde set begge eksempler [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 20 okt 2002 00:38 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
*gg*

Det minder mig om første gang jeg prøvede BZP [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det var tilbage i 1997-1998(ja, mit crew var jo blandt de første der begyndte at tage det og ikke sådan en flok medløbere hehe).

Anede ikke så meget om hvordan det virkede etc, men vidst bare hvad shulgin havde skrevet. Dosen tænkte vi sgu ikke så meget over, der røg bare "en god sjat" i en bajer og så down the hatch...

Efter tre-fire timer og en kasse bajer eller tre brokkede vi os alle over det lort ikke virkede. Umiddelbart bagefter fik vi allle lyst til at tage sort bukser på med pressefolder i, gå i bar overkrop med butterfly og gå ind til min forældres naboer, der holdt vejfest samme dag. Herefter lavede vi stripnummer til "narkosex" sangen kl 4.00 om morgenen foran en flok mega stiver gamle damer i 50'erne...

Dagen efter konkluderede vi at det nok havde virket på en eller anden måde *gg*

Det var den dag BZP's lammekraft blev gen-opdaget i danmark hehe....


MVH
Ken Ishii

[ 19 Oktober 2002: Besked ændret af: ken ishii ]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 20 okt 2002 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Bare rolig unge mand, den dag hvor du får nogle på opleveren sammen med drengene skal nok komme - du er jo ikke så gammel endnu [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 20 okt 2002 15:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Hehe... Men jeg har sq ik planer om nogensinde at prøve alle de stoffer som i har... Mit speed er sq nok til mig=)


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 20 okt 2002 18:23 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Haha, bliv du bare ved med at tro på det...

Det minder mig om dengang jeg svor at jeg aldrig skulle prøve noget syntetisk! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: BZP:-)
Indlæg: 20 okt 2002 19:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ken ishii:
Efter tre-fire timer og en kasse bajer eller tre brokkede vi os alle over det lort ikke virkede. Umiddelbart bagefter fik vi allle lyst til at tage sort bukser på med pressefolder i, gå i bar overkrop med butterfly og gå ind til min forældres naboer, der holdt vejfest samme dag. Herefter lavede vi stripnummer til "narkosex" sangen kl 4.00 om morgenen foran en flok mega stiver gamle damer i 50'erne...[ 19 Oktober 2002: Besked ændret af: ken ishii ]<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] LÅÅÅÅÅÅÅÅÅRL! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Alt for godt!!!!!!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team