Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: 4-AcO-DIPT?
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa..
Der er vel nok nogen hoveder der har prøvet, 4-AcO-DIPT?

Hvad synes i om stoffet? er det et oki stof som førstegangs prøver af psychedeliske stoffer - hvis man selvølgelig har set og settings iorden? :)

og har det nogenlunde sammen virkningsmåde som 4-HO-DIPT?

Mvh Peakeye

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det ikke det der skal indtages ved bizart lave doser? Har lige søgt, jo det er. Uden at ha' prøvet det så ville jeg nok anbefale dig snarere at prøve svampe eller noget lignende - også fordi 4-AcO-DIPT tilsyneladende har ret forskellige virkninger på folk(google det). Dog bliver det vist ofte sammenlignet med svampe og 2c-b, hvorvidt det så minder om 4-HO-DIPT skal jeg ikke kunne sige.

Titel:
Medlem

Lilleso skrev:
Er det ikke det der skal indtages ved bizart lave doser? Har lige søgt, jo det er. Uden at ha' prøvet det så ville jeg nok anbefale dig snarere at prøve svampe eller noget lignende - også fordi 4-AcO-DIPT tilsyneladende har ret forskellige virkninger på folk(google det). Dog bliver det vist ofte sammenlignet med svampe og 2c-b, hvorvidt det så minder om 4-HO-DIPT skal jeg ikke kunne sige.

"4-Hydroxy-DIPT (or 4-HO-DIPT) is a tryptamine very similar to the more common 4-Acetoxy-DIPT. Dosages of 4-Hydroxy-DIPT are slightly lower than for 4-Acetoxy-DIPT."

Bare lige for at bekræfte udsagnet. :)

Til trådstarteren, jeg har ikke prøvet 4-aco-dipt, men det ser da spændende ud. Men utroligt lave doser.. er i tvivl om min ellers knaldgode Jennings vægt kan klare mosten (0.01g).

Titel: humm..
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
meget dejligt stof, dejligt mildt trip, og det er både godt oralt og nasalt..
10 mg nasalt giver en go tripper på. men vil dog ikk andbefale den dose til andre end erfarne psychedelia brugere...
sys dog ikk det minder det store om svampe. sys aces giver et mere afslappet trip, og ingen bodyload.
kan ikk sige om det minder om 2c-b da jeg sku aldrig har fået nogen effekt af det.
og så gør det overhoved ikk ondt at sniffe, kan næsten ikk mærke det i næsen..
men jeg vil sige det er et meget godt stof at starte på hvis man vil prøve psychedelia. dog vil jeg andbefale at man starter med 10 mg.

Senest rettet af Қeta-Smølfen 19 dec 2007 14:37, rettet i alt 2 gange.

Titel: Re: humm..
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
keta-smølfen skrev:
men jeg vil sige det er et meget godt stof at starte på hvis man vil prøve psychedelia

Jeg vil klart mene at det er bedre at starte med at stof man generelt kender mere til end et næsten ukendt RC.. Prøv lige at tænk dig om inden du slynger sådan en påstand ud i æteren, ik!?

Titel: tja..
Dope Lord
Brugeravatar

ja kan godt se det ikk er smart og opfordre folk til at fylde sig med RC. men da det er et mere mildt og afslappet trip og ikk varer lige så længe som mange andre psychedeliske stoffer, syntes jeg nu stadig et det ville være et okay stof og starte med.
ville så bare andbefale man startede med 20-30 mg oralt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det virker som en spændende stof. Jeg læste nogle triprapporter på Erowid i går. Det virker som en dejligt, afslappende psykedelisk stof. Ikke et hvor man bare er helt blæst, men bare dejligt påvirket med kontrol.

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Cubensis skrev:
keta-smølfen skrev:
men jeg vil sige det er et meget godt stof at starte på hvis man vil prøve psychedelia

Jeg vil klart mene at det er bedre at starte med at stof man generelt kender mere til end et næsten ukendt RC.. Prøv lige at tænk dig om inden du slynger sådan en påstand ud i æteren, ik!?

Det han mener er jo bare at , selve virkningen er rolig og god, som et starter-stof skal være jo ..
jeg ved skam godt der er ricisi ved RC , men det virker jo ikke sådan helt i nord hos en , og i syd hos en anden - altså forstå mig sådan at det jo ikke er sådan at der slet ingen sammenhæng er mellem hvordan folk får det af stoffet.. det er jo meget det sammen , hvis man læser triprappoerter om stoffet :)

Men nok om det :)

Jeg har læst lidt triprapporter om det, forskellige steder, og folk synes da det er et godt stof, også til at starte den psychedeliske verden på - så lidt ved man da om stoffet - ikke på den kemiske side , men hvordan det reagerer på folk :)

men er der nogen der ved om det decideret er farligt at tage? eller er det som så meget andet? synes ikke rigtig jeg har kunne finde nogen tests om det?

Mvh Peakeye

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Peakeye skrev:
Cubensis skrev:
keta-smølfen skrev:

Det han mener er jo bare at , selve virkningen er rolig og god, som et starter-stof skal være jo ..
jeg ved skam godt der er ricisi ved RC , men det virker jo ikke sådan helt i nord hos en , og i syd hos en anden - altså forstå mig sådan at det jo ikke er sådan at der slet ingen sammenhæng er mellem hvordan folk får det af stoffet.. det er jo meget det sammen , hvis man læser triprappoerter om stoffet :)

Men nok om det :)

Jeg har læst lidt triprapporter om det, forskellige steder, og folk synes da det er et godt stof, også til at starte den psychedeliske verden på - så lidt ved man da om stoffet - ikke på den kemiske side , men hvordan det reagerer på folk :)

men er der nogen der ved om det decideret er farligt at tage? eller er det som så meget andet? synes ikke rigtig jeg har kunne finde nogen tests om det?

Mvh Peakeye

I forhold til hvad du siger med nord og syd, jo det gør det så tilsyneladende. Jeg sagde du skulle google det, men tydeligvis har du ikke gjort det, så her er det første link der kommer når du googler 4-AcO-DIPT:
Erowid Experience Vaults: 4-AcO-DIPT - An Extreme and Unexpected Reaction[/url]

Titel:
Medlem

Jeg har læst 3 triprapporter ..
to fra samme forfatter - to forskellige trips.

også en fra en anden forfatter :) ..

og der var det nogenlunde samme effekt .. jeg prøver lige at læse den triprapport som du linkede :)

Titel:
Medlem

wtf.. det var da godt nok en kedeligt reaktion :S ..

Ja jeg bukker mig i støvet , og beklager , min egen misinformation :P ..

Men det var bare ikke det jeg havde fattet efter de andre ting jeg havde læst om det..

men hvad siger andre der har prøvet det? har de prøvet noget lign? er det bare et lorte stof man skal holde sig fra? eller er det bare et enkelt tilfælde hvor hun bare ikke kunne tåle det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lige for at understrege det: Jeg har ikke prøvet det, og siger absolut ikke det er noget man bør holde sig fra. Men grundet det er et RC, og den reaktion i den triprapport jeg har linket til og læst, så synes jeg ikke det er noget man bør anbefale som psykedelisk "jomfrustof", så at sige. Jeg vil mene det er langt mere ansvarligt at anbefale fx. svampe(nogen vil sikkert sige LSD), hvor man har et relativt stort kendskab til hhv. stoffet og virkningen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Peakeye skrev:

Min kontante udmelding skal også ses i forhold til at keta-smølfen er ven af winta.. Har man læst wintas indlæg og fulgt med for nyligt, vil man vide at netop den grupperings anmeldelser af specifikke stoffer skal granskes nøje for subjektivitet grundet wintas økonomiske interesser og dermed gruppens sociale bånds interesser.

Dermed ikke sagt at 4-AcO-DIPT ikke er et helt iorden stof, man skal bare være på vagt overfor den manglende objektivitet i visse brugeres 'anmeldelser' af stoffet.

Det må da for helvede undre nogle, at der inde for to uger er dukket op til flere forespørgsler op på netop mephedrone og nu også 4-AcO-DIPT?? Som begge er tilgængelige hvis man er bekendt med en vis persons forretning.
Og som på ingen måde førhen er blevet efterspurgt og omdiskuteret i samme grad som nu.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

der er en dårlig rapport om stoffet, og rigtig mange gode om det. så sys nu ikk det er så galt. har efterhånden prøvet en del psychedeliske ting og da dette er et af dem der giver del mildeste trip ville jeg stadig sige at det ville være et godt starter sfot hvis man vil prøve noget psychedelisk.

der er ingen bodyload som der er ved mange psychedeliske stoffer.
det varer forholdsvis kort tid i forehold til mange andre, så hvis man skulle være så uheldig at ende i et bad trip så kommer man hurtigere ud igen.
det giver et dejligt mildt smooth effekt som er nemere at kontrollere end andre psychedeliske sager,

men vil nok rette min tidligere skrevet start dose ned til 10 mg. da det jo er RC og det er slf altid bedre at være sikker..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Det må da for helvede undre nogle, at der inde for to uger er dukket op til flere forespørgsler op på netop mephedrone og nu også 4-AcO-DIPT?? Som begge er tilgængelige hvis man er bekendt med en vis persons forretning.
Og som på ingen måde førhen er blevet efterspurgt og omdiskuteret i samme grad som nu.

NETOP mine tanker, og ærlig talt er det kvalmevækkende!

Titel:
Medlem

Måske fordi disse to stoffer er blevet lettere at få fat på?

Jeg er ikke medlem af winta-klanen eller hvad det er i snakker om, og tror helt sikkert at den omtalte forretning har haft indflydelse på efterspørgsel af viden, ligesom EP nok også har hævet for den selv samme efterspørgsel, men måske mere i visionære. Forstår i hvad jeg mener?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

brøver blot at komme med en smule iformation om stoffet, da lidt vel er bedre end ingen.

ja rigtig nok jeg kender Winta personligt, men dermed har jeg skam ingen økonomisk interesse eller fortjeneste i det..

nu er det jo sådan er det stadig er ganske få der har prøvet 4-Acetoxy-Dipt. men jeg har, og prøver blot at fortælle lidt af mine egne erfaringer med stoffet..

Medlem

Cubensis skrev:
Peakeye skrev:

Min kontante udmelding skal også ses i forhold til at keta-smølfen er ven af winta.. Har man læst wintas indlæg og fulgt med for nyligt, vil man vide at netop den grupperings anmeldelser af specifikke stoffer skal granskes nøje for subjektivitet grundet wintas økonomiske interesser og dermed gruppens sociale bånds interesser.

Dermed ikke sagt at 4-AcO-DIPT ikke er et helt iorden stof, man skal bare være på vagt overfor den manglende objektivitet i visse brugeres 'anmeldelser' af stoffet.

^^ ja det er rigitg nok, det er lidt sjovt at begge stoffer lige er dukket op pludselig inden for de seneste uger..
men mephedrone, var jo selv winta der fremlangde det som et nyt stof - og fortalte andre uvidende om det - om det så er af økonomiske årsager , vil jeg hverken blande mig i eller kommentere..

men 4-ace-DIPT spurgte jeg om , pga. der var nogle der snakkede om det, og det var et rimelig nyt stof, men da jeg ikke rigtig kunne finde noget brugeligt info om stoffet, spurgte jeg herinde :)

men hvorfor disse to stoffer er blevet diskuteret , og måske andre som findes på den side som mange kender, er jo at det er så let at få fat i? og det er en af de få RC net-shops der findes i dk? <- jeg mener bare , at så er det nok meget naturligt at hvis der kun er få RC shops på nettet , at ligepræcis disse stoffer som er på den side man kan købe, blir diskuteret på det eneste drug-site i dk?

^^Jeg kender heller ikke winta personligt - og kender heller ikke til hans "økonomiske-interesse" der har været herinde, og vil ikke tage del i diskussionen , og jeg holder mig blot ude på side linjen :lol: ....

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Hallå, lige et lille øjeblik - hvad siger den rapport egentlig? at det er en pige (som normalt ikke tager psychedeliKA) der har fået mavepine (formodentlig af stoffet).
diverse stoffer er faktisk ofte kvalmende, og at anbefale et andet stof, fremfor dipt, er af den grund ikke rationelt - og især da ikke en organisme, som indeholder mange, mange stoffer..

men selvfølgelig - 3 rapporter er et dårligt grundlag at bedømme et stofs sikkerhed udfra.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
keta-smølfen skrev:
meget dejligt stof, dejligt mildt trip, og det er både godt oralt og nasalt..
50 mg nasalt giver en go tripper på.
sys dog ikk det minder det store om svampe. sys aces giver et mere afslappet trip, og ingen bodyload.
kan ikk sige om det minder om 2c-b da jeg sku aldrig har fået nogen effekt af det.
og så gør det overhoved ikk ondt at sniffe, kan næsten ikk mærke det i næsen..

Oral 4-Acetoxy-DIPT Dosages
Threshold 3-5 mg
Light 5-15 mg
Common 15-30 mg
Strong 25-40 mg

• Onset: 20-60 minutes (depending on stomach contents)
• Duration: 2-4 hours
• Normal After Effects: 1-4 hours

fra wikipedia.org.

.... du vil opfordre folk til at tage over "strong dose" som er oralt, NASALT??!?!?!?!?!?!?!

vær venlig at ændre i det indlæg, og fjern de 50mg. - så mange 14årige som kan købe hos den infamøseshop, så mange 14årige der ikke læser hele posten igennem, men ser meget kort på få indlæg KUNNE få forkerte tanker.

og nej, siger ikke at 14årige køber nargoh via derfra, jeg siger bare, de kan... - men ok, det her vidner måske om at tingene derfra ikke er helt rene?.. nogen der har andre erfaringer med det?.. begynder at lyde småfarligt når det er RC's.

- har intet imod winta, men hvis jeg skal kunne fortsætte mit nargohliv, skal folk helst ikke dø for ofte, og helst ikke af psychedelika.. og mine kort spår dårligt nyt en eller anden dag, derfra..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]