Citat:
"Spis grøntsager, frugt eller C-vitamin sammen med MDMA'en." - Wiki
Jeg har fået fortalt at hvis man vil have virkningen (rusen) af ecstasy piller til at forsvinde skal man drikke appelsin juice. Da ecstasy piller indeholder MDMA, formoder jeg at samme virkning gør sig gældende ved indtagelse af ren MDMA?
C-vitaminen bliver foreslået fordi du er i underskud efter sådan en tur. Kan ikke se hvordan appelsinjuice nogen sinde skulle kunne slå rusen ned.
Citat:
"Spis ca. 200mg 5-htp sammen med MDMA'en. Det er også en god ide at indtage 5-htp i dagene før og efter MDMA-rusen." - Wiki
"Ulovligt at sælge herhjemme (men ikke ulovligt at besidde)." - Wiki
På hjemmesiden
http://www.mhiihihihihih.net sælges det vidst nok. Er det så ulovligt at de sælger det? Er det ulovligt for mig at købe? F.eks. hvis jeg bestiller det hjem via udlandet? Jeg vil bare ikke rode mig ud i noget shit.
Fjern hellere linket med det samme.

Ingen former for forhandlerlinks er tilladt herinde.
Det er vel lovligt for dem at sælge det, da det ikke er ulovligt i det pågældende land. Tror ikke du skal være så bekymret over at bestille lidt hjem..
Citat:
Jeg overvejer at købe et EZ-Test kit. Kan det anbefales?
Kan man købe noget som kan teste kvaliteten eller på nogen måde give en fornemmelse af hvor godt MDMA'en man har købt er?
Det er vel en okay smart idé, hvis du gør endelig har tænkt dig at gøre i ecstasypiller.
Hmm, man kan teste det ved at indtage det. Ellers er ren MDMA klare krystaller, andre farver skyldes urenheder eller sjusk i syntesen. Men af den grund skal jeg ikke konkludere, at du ikke kan finde nogle foreksempel lidt gullige krystaller, som slår benene væk under dig.
Citat:
Hvis nu vi antager at MDMA nok ville passe mig bedst, hvordan skal jeg så indtage det nu jeg er den type som bare søger et lille, langt trip som får musikken til at lyde godt? Jeg har været rundt omkring, og så vidt jeg kan se er der flest der anbefaler det oralt. Vil det sige at jeg kan risikere at skal lave øvelser for at få det i gang ligesom med kiks? Ved nasalt kommer det vel næsten uanset hvad? Eller er jeg bare helt galt på den der?
Jeg vil også anbefale dig at indtage det oralt, da det lyder som om du bare vil danse rundt og have det godt, fremfor det kortvarige peak ved nasal administration. Start med en 100-120 mg og så kan du eventuelt redosere senere med omkring 50-70 mg, hvis du føler at du vil køre lidt længere, men så helst heller ikke flere gange.

Hvis det er den musiske oplevelse du søger, så synes jeg også kokain er fortræffeligt til dette, dog kan den kortvarige rus være et minus.
Skal lige siges at jeg aldrig har prøvet hverken MDMA eller ecstasy, det meste jeg har skrevet til dig er viden erhvervet her fra boardet.