Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
her i weekenden der ville jeg rigtig give den gas så om lørdagen kom jeg ud til en veninde til en fest og der havde jeg revet rimelig godt med snitter fra om fredagen af så var rimelig godt påvirket hehe.. havde taget omkring 1,5g amf så kom jeg så der ud og fik først en streg cola på en halv covers længe og det virkede ikk så tog jeg to streger til på en covers længe hver og der lort virked stadigvæk ik, var ikk engang bedøver i næsen eller noget.. så fik jeg tilbudt nogle piller, det var 2x150mg tramadol og 1x350 somadril.. først åd jeg de tramadoler der og der fik jeg heller ingen virkning så åd jeg den der somadril der og fik overhovedet ingen virkning.. var stadigvæk kun påvirket af den amf der..

jeg ku godt tænke mig og vide hvorfor fanden jeg ik blev på virket af alt det... det var første gang jeg prøved cola der hos dem og første gang jeg prøved de piller der..
og de andre der havde taget cola var mega blanke så den måtte åbenbart ikk være dårlig..

og de piller der er vidst oss rimelig stærke fik jeg af vide..

så vil egentlig gerne li have en forklaring på hvorfor det var jeg ik blev bar det mindst påvirket af det..?fatter det virkeli ik selv..

Titel:
Medlem

colaen stod han og hakked ud af en klump med en gaffel ved ik om det betyder noget..
men hvorfor fanden blev jeg ik påvirker af de piller der som efter min mening er en rimelig stor dose..

Titel:
Medlem

nej ik knuste det.. hakked det ud af en halvstor klump. efter det fik det li et par gange med kortet så var det lige så fint som mel..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Amfetamin har det med at sløre effekten af alt andet man tager. Kokain har efter min mening en meget mere subtil effekt end amfetamin, og falder derfor let i baggrunden. De andre ting du tog er sikkert også blevet "overtrumfet" af amfetaminen.
Med al respekt lyder det til at du ukritisk hælder alle de stoffer indenbords du får serveret. Lad hellere være med det, visse stoffer kan det være meget farligt at kombinere.

Senest rettet af Prometheus 21 jan 2008 18:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

hold nu op med det der med jeg kun er 16..

prometheus> bar rolig jeg fik kæmpe forklaring af hvor meget jeg måtte tage af hende jeg fik dem af og hvordan de virked og hvor længe de virked.. havde helt styr på det.. hun mente oss det var rimelig underligt jeg ik blev rimelig blank.. forresten den der somadril der var en "depot" altså en 12 timers virkning, ved heller ik om det har noget og sige..?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

stimorol91 skrev:
hold nu op med det der med jeg kun er 16..

prometheus> bar rolig jeg fik kæmpe forklaring af hvor meget jeg måtte tage af hende jeg fik dem af og hvordan de virked og hvor længe de virked.. havde helt styr på det.. hun mente oss det var rimelig underligt jeg ik blev rimelig blank.. forresten den der somadril der var en "depot" altså en 12 timers virkning, ved heller ik om det har noget og sige..?

Undskyld mig, men hende du fik dem af, er da ikke så klog, som du gør hende til. Det er sgu ikke specielt klogt at give dig Tramadol, mens du er påvirket af amfetamin og evt. også kokain. Hun giver dig endda 300 mg, hvilket er en rimelig stor dosis.
Har du tænkt på, at stofferne også kan være skadelige, når de kombineres, eller handler det bare om at indtage flest mulige forskellige stoffer, som man ikke kender noget til?
I fremtiden burde du også lade være med at modtage stoffer af fremmede. Hvordan kunne du vide, at det var Tramadol, du indtog? Det kunne sagtens have været noget andet, som "hende den kloge" troede var Tramadol, fordi hun måske også have fået det af en anden.

Titel:
Medlem

hun har gjordt det mange gange hun sagde der ikk skete noget ved det..
jeg pakked dem selv ud og så der stod de pågældene navne på..
nej det handler lige præcis ik om at tage mest.. det er klamt dem som feks æder om kap i kix osv..
men ville gerne prøve noget nyt så spurgte jeg hende hvad hun havde..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Måske prøv tramadol alene muligvis med en joint indblandet virkelig lækker rus ;) . Kan ikke se ideen i at blande alt muligt lort sammen det kan kun gå galt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er jeg den eneste der synes at man ikke skal overproppe sin 16årige teenage krop med så mange stoffer?
Mit indlæg er bestemt ikke ment negativt på nogen måde
Vent dog lidt med stofferne? Jeg er selv 19 og jeg har kun røvet DXM,Hash og alkohol, ved ikke om stimulanter er lige mig nemlig da jeg ofte godt kan blive aggresiv på alkohol.
Men jeg tager det stille og rolig fordi jeg skal nok nå det hele måske skulle du gøre det samme?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 21 jan 2008 23:36, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Puny_pete skrev:
Er jeg den eneste der synes at man ikke skal overproppe sin 16årige teenage krop med så mange stoffer?
Mit indlæg er bestemt ikke ment negativt på nogen måde

Nej du har helt ret.. det lyder helt ude i hampen det indlæg, som om det bar gælder om at proppe noget i hovedet

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du skal aldrig stole på hvad folk siger til dig.

"Orvvv man, de her piller gør dig syyyyyyyyyg glad og festabe manner".
Det er direkte naivt/idiotisk at indtage dem efter en sådden sætning.
Og så vent da lidt med alle de stoffer.

Vi er lige gamle og har intet at skynde os for.
Hastværk er lastværk ;).

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Hvis du nu vidste noget om de ting du indtog.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]