Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hej Psy....

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan indtager et frimærke?
Og om man kan komme til at gøre det forkert?

Har søgt kunne ikke finde noget...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
alt kan gøres forkert.

læg den under din tunge, lad det ligge i lang tid(30-60 min) og afvent, ha helst tom mave og lad vær med at indtage stærke oxidanter samtidigt, især ikke saltsyrer eller sodavand. (altså imens du har frimærket i munden)

det er da sårn jeg har forstået det =)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg plejer bare ligge det under tungen en 10 min, tygge det godt igennem så al LSD'en kommer ud af mærket og bliver slugt med mundvandet, og til sidst evt. sluge selve mærket (så er man sikker på at have fået det hele med).

Der er nogen der er nærmest religiøse med hvordan det skal indtages, men ærlig talt tror jeg det er pænt ligegyldigt, LSD'en skal blot ned i maven (eller optages gennem slimhinderne under tungen, men jeg er dog lidt i tvivl om det rent faktisk sker).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Eller oppe til højre eller venstre for fortænderne, og plejer at glemme det er der så det sidder der som regelt en 10 timers tid :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har det bare under tungen i 20-30 minutter og spytter det ud bagefter.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Portuz skrev:
Eller oppe til højre eller venstre for fortænderne, og plejer at glemme det er der så det sidder der som regelt en 10 timers tid :)

10 timer? :?:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Portuz skrev:

10 timer? :?:

Ja jeg ligger enten ikke mærke til det eller også føler jeg det er en del at trippet, lidt forskelligt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Hvis enten du skal tage et stærkt frimærke hvis alle frimærker da ikke er det?) første gang, og af den grunde har valgt at skære dosen ned til mindre end dem og deres 1 og dele det med op til flere (dele det med mellem mindst 2 personer når vi taler blotters, men vel også dråber hvis man er til sådan noget..) så kan du opløse dit lsd i demineraliseret eller nykogt -husk at køl det ned først!- vand ved at klippe mærket i fine skrimler og (som vi gjorde) ryste det i en steril bøtte (med vandet selvf). Det skummede lige så fint som rumthe kan gøre synes jeg ;)

En pipette er nok optimal at måle op med og i såfald (ønsker jeg i hvert fald jeg gjorde den dag i dag, da en af dem viste sig utilfreds med trippet) så tag fra den store bøtte i førskellige højder, i stedet for at hælde op (I kommer alligevel til at slås om strimlerne)

Man kan ikke bare skære/klippe det over på midten da LSDen ikke fordeler sig ligeligt på mærket.

God fornøjelse og hav evt en benzo/sovepille liggende hvis det bliver for slemt til sidst, hvilket jeg må indrømme at jeg var mere usikker på første gang end anden. Første gang var det et halvt jubilæumsmærke (oplyst af sælger til værende 300mics pr mærke) hvilket vi var 4 der delte i 4 glas vand). senest og 2. gang var det en stjerne (microdot).

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er nu aldrig kommet galt afsted med at dele mærker i halve. Det er nok ikke lige så effektiv deling som at opløse det i vand, men generelt har begge parter trippet lige godt.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
MaroK skrev:
Man kan ikke bare skære/klippe det over på midten da LSDen ikke fordeler sig ligeligt på mærket.

Hvorfor tror du det? LSD'en er skam fordelt så godt som fuldstændigt ligeligt over hele mærket, og man kan sagtens dele det over i flere stykker, som vil være lige stærke hvis de er lige store.

MaroK skrev:
God fornøjelse og hav evt en benzo/sovepille liggende hvis det bliver for slemt til sidst

Benzoer kan dæmpe angst under et trip, men bør kun bruges som nødløsning. Det er generelt en langt bedre idé at forsøge at opleve angsten eller andre ubehagelige følelser så fuldt og helt som muligt på trippet. Det er følelser der kommer fra dit eget ubevidste, og hvis du trykker dem ned igen med medicin, misser du en enestående mulighed for effektiv selv-terapi, samt risikerer at du "sidder fast" i følelserne, så de kommer til at være i din bevidsthed i længere tid efter trippet er ovre.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg plejer at ligge det på tungen, presse tungen op i ganen og så sidder jeg ellers bare og ligner en der sutter på bolcher :D. (har det liggende til det går i opløsning og så sluger jeg det :) ). men mht microdots, frimærker osv, så er der en grund til at de er hele - så indtag dem hele :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Sway skrev:
men mht microdots, frimærker osv, så er der en grund til at de er hele - så indtag dem hele :)

Da noget mærkeligt at sige på et HR forum. Folk skal da have lov til at være forsigtige?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Sway skrev:
men mht microdots, frimærker osv, så er der en grund til at de er hele - så indtag dem hele :)

Da noget mærkeligt at sige på et HR forum. Folk skal da have lov til at være forsigtige?

kunne forestille mig det var ligesom piller m/u delekærv der blevc tænkt på

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

gravko skrev:
kemal skrev:
Sway skrev:

kunne forestille mig det var ligesom piller m/u delekærv der blevc tænkt på

Mja det er muligt, men på frimærker er der jo netop delekærv på, ihvertfald alle dem jeg har set. Sålænge pillen/mærket ikke er en kapsel, men bare en hårdt presset pille kan jeg ikke se nogen grund til at tvinge sig selv til kun at måtte spise en hel.

Senest rettet af Mystery 18 jan 2008 16:50, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg spiser det bare, ikke så meget pis der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Undskyld, jeg glemte lige at nævne grunden til de frimærker jeg brugte skulle opløses i vand hvis de skal deles: Det er hvis LSDen er blevet dryppet på, så fordeler det sig ikke ordenligt. Men nu var det jo også mit første og eneste frimærke, hehe.

Drupe jeg giver dig helt ret.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
De frimærker jeg har prøvet er uden delekærv - Micro dots ligeså, og de første gange jeg prøvede lsd var jeg nemlig virkelig nervøs for at det skulle gå galt osv så derfor startede jeg med 1/4 - ½ de første gange - dumt træk.

Men ok, det var vel ikke det mest intelligente at skrive når man tænker på hvor vi er.

Nu får jeg næsten ingen visuel effekt på lsd, så derfor indtager jeg halv-store portioner

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
De to gange jeg har prøvet det, har jeg bare haft lagt det på tungen.. og så ladet det ligger der noget tid, ladet sig blande med mundvand.. og til sidst slugt det.. det har nu virket fint.. så det behøver nok ik ligge under tungen..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
sry for lidt semi ot men smager sådan et frimærke af noget ?
har nemlig aldrig selv prøvet lsd, og hvor stort er sådan et frimærke ? i cm/mm ?
bar på str med et normalt frimærke eller ?
mvh.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nej de er meget mindre - jeg vil skyde på 1x1 cm.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]