Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Hejsa

Nu har jeg prøvet ketamin 2 gange, 3 streger i alt, og begge gange sker der noget underligt noget (ja altså jeg ved godt man kan forvente underligt på ketamin).

Det der sker er at jeg, når det begynder at virke, får en følelse som blød lakrids i hele kroppen og får det skide-dejligt.

Efter ca. 20 minutter kan jeg mærke at jeg skal kaste op. Jeg har det stadig vildt dejligt, og har ingen ubehag overhovedet, hverken psykisk eller fysisk... Så går jeg ud og kaster op, og det passer altid lige akkurat med at jeg lige når hen til toilettet før det sker. Selve handlingen med at kaste op føles som om det slet ikke er min krop der gør det, men bare er en skal for noget der kaster op ud af den.
Når jeg så har kastet op har jeg det stadig godt, og går bare ind og fortsætter med at lave det jeg nu lavede før (hygger og ryger joints).

Det er sku da vildt underligt at jeg hver gang skal kaste op, og ingen ubehag har over det?!? Jeg hader normalt at kaste op, og har det vildt dårligt hver gang det sker ellers... Der er bare ingen ændringer i min tilstand når det er på ketamin, hverken før, under eller efter opkast.

Er der andre der har lignende erfaring med keta?

Måske skal jeg lige nævne doserne. Alle 3 gange har været insufleret. Første gang en streg på 75mg, og anden gang en redosering samme dag på 90mg (efter ca. 1,5 time). Tredje gang var en bette streg på 50mg en helt anden dag.

Første gang havde jeg indtaget 120mg mdma 5-6 timer før og røget en helvedes masse joints konstant. Sidste gang havde jeg kun røget joints, også under trippet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg vil mene at du simpelthen er for bedøvet til at opfatte selve følelsen af opkastningen..

men kvalmen er yderst normal, jeg holder som regel mit inde da det går væk når det er sparket ordenlig ind...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja men kvalme er der slet intet af... men det kan godt være som du siger at jeg er for bedøvet til at kunne mærke det... men så er det bare mærkeligt at jeg kan fungere ok ud over det. Altså jeg har ikke problemer med at bevæge mig rundt, og kan drikke og ryge osv... men keta er vel bare mystisk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Rootbum skrev:
ja men kvalme er der slet intet af... men det kan godt være som du siger at jeg er for bedøvet til at kunne mærke det... men så er det bare mærkeligt at jeg kan fungere ok ud over det. Altså jeg har ikke problemer med at bevæge mig rundt, og kan drikke og ryge osv... men keta er vel bare mystisk.

keta mystisk?.. mjaeh, men det der lyder nu som en god omgang underdosering.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg har det også superringe når jeg kaster op i ædru tilstand, men det er anderledes hvis jeg kaster op hvis jeg f.eks. er mega stiv. Så tror det virker på samme måde som på keta, det føles ikke så slemt fordi man er kraftigt påvirket/bedøvet?

Jeg har ihvertfald ikke ret meget imod at kaste op når jeg er stiv.. selvom det lyder komplet åndsvagt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg indtog første gang 150-200mg ketamin nasalt, og var i k-hole i 2-3 timer. Da jeg vågnede op fra en virkelig langt ude "out of the body" tilstand, havde jeg til min overraskelse knækket mig diverse steder :P

Senest rettet af wEstzIde 03 jan 2008 06:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Som jeg allerede har fortalt Resist så er det pisse farligt at kaste op på høje doser ketamin da der er risiko for at du ikke kan bevæge dig... Hvis du så ligger på ryggen kan du blive kvalt i det. Pas på med de høje doser og hav en tripsitter med.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jim fear skrev:
Som jeg allerede har fortalt Resist så er det pisse farligt at kaste op på høje doser ketamin da der er risiko for at du ikke kan bevæge dig... Hvis du så ligger på ryggen kan du blive kvalt i det. Pas på med de høje doser og hav en tripsitter med.

OT, ja jeg blev godt skæmt da jeg indså hvor pisse farlig den tur egentlig var.

Pas på med substanser som ketamin og GHB. Begiver man sig ud i heroiske lammedoser kan det ende i uheldige situationer hvor man bliver kvalt i sit eget bræk.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det som jeg synes kunne være interessant at høre nu, er om i andre med opkast-ture på ketamin så heller ikke har haft det dårligt på nogen måder imens?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rootbum skrev:
Det som jeg synes kunne være interessant at høre nu, er om i andre med opkast-ture på ketamin så heller ikke har haft det dårligt på nogen måder imens?

Opkasten for mig var ej ubehagelig, jeg var alt for bedøvet tror jeg. Det var bare som at spytte vand ud af munden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Samme her følte på ingen måde noget ubehag da jeg brækkede mig på ketamin :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Har godt nok ikke prøvet Ketamin, men knækker mig altid når jeg har taget E eller MDMA... Og har aldrig følt det fjerneste ubehag ved det...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Aldrig knækket mig på keta, men kan godt få lidt mave rumlen, specielt hvis jeg ikke tager det så tit. En idé er måske ikke at have for meget i maven så den ikke skal arbejde på højtryk mens man er bedøvet :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Resist skrev:
jeg var i k-hole i 2-3 timer

:?: :?: :?: :?: :?:

- opkast på keta?.. aldrig, flyd med ellers blir du søgsyg ^^

Medlem

Geografisk sted: hellerup
Rootbum skrev:
Hejsa

Nu har jeg prøvet ketamin 2 gange, 3 streger i alt, og begge gange sker der noget underligt noget (ja altså jeg ved godt man kan forvente underligt på ketamin).

Det der sker er at jeg, når det begynder at virke, får en følelse som blød lakrids i hele kroppen og får det skide-dejligt.

Efter ca. 20 minutter kan jeg mærke at jeg skal kaste op. Jeg har det stadig vildt dejligt, og har ingen ubehag overhovedet, hverken psykisk eller fysisk... Så går jeg ud og kaster op, og det passer altid lige akkurat med at jeg lige når hen til toilettet før det sker. Selve handlingen med at kaste op føles som om det slet ikke er min krop der gør det, men bare er en skal for noget der kaster op ud af den.
Når jeg så har kastet op har jeg det stadig godt, og går bare ind og fortsætter med at lave det jeg nu lavede før (hygger og ryger joints).

Det er sku da vildt underligt at jeg hver gang skal kaste op, og ingen ubehag har over det?!? Jeg hader normalt at kaste op, og har det vildt dårligt hver gang det sker ellers... Der er bare ingen ændringer i min tilstand når det er på ketamin, hverken før, under eller efter opkast.

Er der andre der har lignende erfaring med keta?

Måske skal jeg lige nævne doserne. Alle 3 gange har været insufleret. Første gang en streg på 75mg, og anden gang en redosering samme dag på 90mg (efter ca. 1,5 time). Tredje gang var en bette streg på 50mg en helt anden dag.

Første gang havde jeg indtaget 120mg mdma 5-6 timer før og røget en helvedes masse joints konstant. Sidste gang havde jeg kun røget joints, også under trippet.

jeg syns det lyder lidt undeligt at folk skulle kaste op på keta...'
jeg har taget kæmpe mængder af det både i musklen og næsen .. og har aldrig haft ubehag på den måde altså opkastning...
men jeg vil se at jeg når sniffer det jeg hoster altid kræftigt lige efter jeg har fået stregen... men så er det osse bar det ... den mærkes i halsen og så ryger den oppe i hjernen og lægger sig godt der og virker...

i musklen er der slet ik ubehag på nogle måde andet end at musklerne kan godt blive lidt ømme....
men i det hele taget har keta aldrig gjort at jeg har brækket mig.
måske sq du lad være at ryge joints og ta mdma når du tager keta..

:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kom her til nytår til at tage en ordentlig line ketamin i godt stiv tilstand, i den tro at det var amfetamin(to poser i pungen, doh!). Knækkede mig mere eller mindre uafbrudt i 2-3 timer - det var ihvertfald alt andet end behageligt, kan jeg afsløre.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er altså et eller andet med keta og nogle mennesker, jeg brækker mig også næsten hver gang, at jeg tager en dosis så høj, at jeg har svært ved at bevæge mig. Derfor går jeg aldrig efter at komme i k-hole, da jeg åbenbart ikke kan tåle det.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
tror generalt at det er meget normalt at brække sig på ketamin, har også selv gjort der flere gang, sådan skal det nok bare være :-)
men har det også altid fint før under og efter og er klar til at feste videre med det samme næsten.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har oplevet opkast på ketamin nogle gange, og har kunne mærke det nogle minutter forinden hver gang - op til 10 min. måske - selve opkastfasen er ikke vildt ubehagelig, men moderat - - måske tricket ligger i at overgive sig, og gå på toilettet ved første signal?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ellers så tag små doser til den ønskede dose er nået, det er også anbefalet flere steder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]