Rootbum skrev:
Hejsa
Nu har jeg prøvet ketamin 2 gange, 3 streger i alt, og begge gange sker der noget underligt noget (ja altså jeg ved godt man kan forvente underligt på ketamin).
Det der sker er at jeg, når det begynder at virke, får en følelse som blød lakrids i hele kroppen og får det skide-dejligt.
Efter ca. 20 minutter kan jeg mærke at jeg skal kaste op. Jeg har det stadig vildt dejligt, og har ingen ubehag overhovedet, hverken psykisk eller fysisk... Så går jeg ud og kaster op, og det passer altid lige akkurat med at jeg lige når hen til toilettet før det sker. Selve handlingen med at kaste op føles som om det slet ikke er min krop der gør det, men bare er en skal for noget der kaster op ud af den.
Når jeg så har kastet op har jeg det stadig godt, og går bare ind og fortsætter med at lave det jeg nu lavede før (hygger og ryger joints).
Det er sku da vildt underligt at jeg hver gang skal kaste op, og ingen ubehag har over det?!? Jeg hader normalt at kaste op, og har det vildt dårligt hver gang det sker ellers... Der er bare ingen ændringer i min tilstand når det er på ketamin, hverken før, under eller efter opkast.
Er der andre der har lignende erfaring med keta?
Måske skal jeg lige nævne doserne. Alle 3 gange har været insufleret. Første gang en streg på 75mg, og anden gang en redosering samme dag på 90mg (efter ca. 1,5 time). Tredje gang var en bette streg på 50mg en helt anden dag.
Første gang havde jeg indtaget 120mg mdma 5-6 timer før og røget en helvedes masse joints konstant. Sidste gang havde jeg kun røget joints, også under trippet.
jeg syns det lyder lidt undeligt at folk skulle kaste op på keta...'
jeg har taget kæmpe mængder af det både i musklen og næsen .. og har aldrig haft ubehag på den måde altså opkastning...
men jeg vil se at jeg når sniffer det jeg hoster altid kræftigt lige efter jeg har fået stregen... men så er det osse bar det ... den mærkes i halsen og så ryger den oppe i hjernen og lægger sig godt der og virker...
i musklen er der slet ik ubehag på nogle måde andet end at musklerne kan godt blive lidt ømme....
men i det hele taget har keta aldrig gjort at jeg har brækket mig.
måske sq du lad være at ryge joints og ta mdma når du tager keta..