DÅRLIG BLANDING
Så blev det nytårsaften, og efter ikke at have sovet i næsten 48 timer, og slet ikke føle mig træt følte jeg for at skrive et indlæg herinde og få lidt mere info end på psywiki.
Jeg var allerede godt klar over amf og MDMA er en dårlig blandet, men jeg så den ikke så slem som jeg læste på psywiki. Lidt som eksemplet på dårlige blandinger, så startede vi med at sniffe nogle små baner kl 7 ca. og med lidt mad i maven (Eneste jeg kunne få ned), så fik jeg drukket nogle cult shakere, slet intet som jeg blev stiv af eller nogen lign, da jeg var klar over jeg ville tage knalden ca. kl 11 og sprut og mdma er en meget dårlig blanding. Løbende over aftenen, tog jeg ca. 2 gram amf (50/50 MAX) og 2,5 piller i bomber, og da vi desværre sad i et varmt lokale fik jeg kvalme hele tiden, hvis jeg gik udenfor hjalp det på kvalmen, men så gik rusen mere væk. Jeg startede med at tage 0,5 pille i en bombe da, det var længe siden jeg havde gjort det og ville teste pillernes styrke. Max 30min efter var jeg totalt brændt af, ligesom jeg normalt er bare med en sindygt kvalme som kun blev værre da det begyndte at aftage. MEN problemet var bare at det aldrig aftog helt, jeg følte stadig at jeg var middel brændt af, ca. som på comedown nornalt. 4 timer efter tog jeg så resten af pillerne. da jeg var begyndt at blive rimelig kedelig. 2½ time senere tog jeg så ca. to små streger, da jeg håbede det ville gøre mig mere frisk, men nej! Stadig nu og det er over 20 timer siden jeg spiste den sidste pille, har jeg stadig kvalmen, den lette fornemmelse i maven af mdma, meget store søvnproblemer og store pupiller. Og jeg har spist ½ potion mad, 1 rugbrød uden noget i 36 timer-.
Jeg har intet taget siden af nogen form for rusmiddel, og det ville undre mig meget søvnmangel kan give mig den fornemmelse jeg har.
Og jeg er godt klar over det er en sindsygt dårlig blanding, som jeg skulle have tænkt meget mere over, og det er helt sikkert min egen skyld jeg fik det dårligt.
Men til sidst er mit spørgsmål, hvordan kan det passe det er så længe i min krop? Er det pga. jeg ikke har fået noget at spise, eller fordi jeg ikke har sovet endnu? Jeg fortryder meget jeg tog amf, da det ikke havde den store virkning og jeg fik en mindre rus på MDMA.
Og gerne hvis i har nogle råd med at få det bedre, så ville det være perfekt

Jeg undskylder på forhånd for alle skrivefejl og lign, men har store problemer med at koncentrere mig.