Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

DÅRLIG BLANDING

Så blev det nytårsaften, og efter ikke at have sovet i næsten 48 timer, og slet ikke føle mig træt følte jeg for at skrive et indlæg herinde og få lidt mere info end på psywiki.

Jeg var allerede godt klar over amf og MDMA er en dårlig blandet, men jeg så den ikke så slem som jeg læste på psywiki. Lidt som eksemplet på dårlige blandinger, så startede vi med at sniffe nogle små baner kl 7 ca. og med lidt mad i maven (Eneste jeg kunne få ned), så fik jeg drukket nogle cult shakere, slet intet som jeg blev stiv af eller nogen lign, da jeg var klar over jeg ville tage knalden ca. kl 11 og sprut og mdma er en meget dårlig blanding. Løbende over aftenen, tog jeg ca. 2 gram amf (50/50 MAX) og 2,5 piller i bomber, og da vi desværre sad i et varmt lokale fik jeg kvalme hele tiden, hvis jeg gik udenfor hjalp det på kvalmen, men så gik rusen mere væk. Jeg startede med at tage 0,5 pille i en bombe da, det var længe siden jeg havde gjort det og ville teste pillernes styrke. Max 30min efter var jeg totalt brændt af, ligesom jeg normalt er bare med en sindygt kvalme som kun blev værre da det begyndte at aftage. MEN problemet var bare at det aldrig aftog helt, jeg følte stadig at jeg var middel brændt af, ca. som på comedown nornalt. 4 timer efter tog jeg så resten af pillerne. da jeg var begyndt at blive rimelig kedelig. 2½ time senere tog jeg så ca. to små streger, da jeg håbede det ville gøre mig mere frisk, men nej! Stadig nu og det er over 20 timer siden jeg spiste den sidste pille, har jeg stadig kvalmen, den lette fornemmelse i maven af mdma, meget store søvnproblemer og store pupiller. Og jeg har spist ½ potion mad, 1 rugbrød uden noget i 36 timer-.

Jeg har intet taget siden af nogen form for rusmiddel, og det ville undre mig meget søvnmangel kan give mig den fornemmelse jeg har.

Og jeg er godt klar over det er en sindsygt dårlig blanding, som jeg skulle have tænkt meget mere over, og det er helt sikkert min egen skyld jeg fik det dårligt.

Men til sidst er mit spørgsmål, hvordan kan det passe det er så længe i min krop? Er det pga. jeg ikke har fået noget at spise, eller fordi jeg ikke har sovet endnu? Jeg fortryder meget jeg tog amf, da det ikke havde den store virkning og jeg fik en mindre rus på MDMA.

Og gerne hvis i har nogle råd med at få det bedre, så ville det være perfekt :)

Jeg undskylder på forhånd for alle skrivefejl og lign, men har store problemer med at koncentrere mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spis generalt sundt, Juice, frugt, vitaminer. så er du godt på vej. Jeg plejer at leje/downloade en god film og ligge mig under dynen og se den. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
at blandingen er pisse usund for din hjerne, er ikke det der har gjort det her ved dig..

derimod, det der har gjort det her imod dig, er at du forsøger at køre den for langt ud... intet mad, massere af alkohol, massere af amfetamin... og derefter vil du på mdma?..

- ud over det mdma er måske forkert et ord, piller... vi så håber på indeholder mdma.

bare de 2 første ting her, er nok til at give mig kvalme, og tilsætter du massere af amfetamin og derefter mdma, så har du opskriften på en rimelig dårlig oplevelse..

spis noget sundt, rugbrød, eventuelt en vitaminpille, noget juice, frugt - whatever, bare du æder noget.. og derefter, så SOV!..

og tænk dig om før du gør den her slags en anden gang... jeg foretrækker at have det skide fedt i 5-8 timer, i stedet for at køre 2-3 dage hvor jeg har det afhelvedes til halvdelen af tiden... men det er bare mig?

- og jo amfetaminen bør stadig kunne holde dine pupiller store, du har indtaget kæmpe mængder og det har en rimelig lang halveringstid(4 timer)... samtidigt med ingen søvn.. forhelvede... SOv1

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]