ffs din flueknepper!
Jeg kan ikke udtale mig om hvordan PCP virker i kombination med LSD, men hvis du gidder læse bare en lille smule på erowid om PCP, vil du hurtigt indse at PCP ikke er noget man skal lege med.
10 mg PCP iflg. erowid på grænsen mellem moderate og strong dose, og i kombination med LSD (her har du ikke nævnt dosis) vil det helt sikkert forøge chancen for at noget går galt.
tag og læs nogle af triprapporterne på erowid
http://erowid.org/experiences/subs/exp_PCP.shtmlDe fleste af rapporterne beskriver at folk i bedste fald ikke har kunnet huske hvad fanden der skete, men har været den halve by rundt, og i værste fald har de stadig ikke kunne huske hvad der skete, men har lavet en masse lort.
tag og kig lidt på rapporterne, der folk som har smadrede døre, vinduer, toiletter, huse, biler, kærester, venner og har bidt folk hårdt og vedvarende i deres psykotiske forestilling om at de var vampyrer.
Folk reagerer selvfølgelig forskelligt på PCP, nogle oplever eufori, imens andre bliver momentalt sindssyge.
Som en her på boardet engang beskrev sin oplevelse var det noget i retning med at man følte sig mere end halvvejs sindssyg, men var stadig fuldt ud mobil.
god læsning, godt nytår og jeg håber du holder dig langt væk fra PCP.
Mvh