Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg var til fest igår hvor jeg var på kiks, ved ikke helt hvor meget jeg drak, men fra omkirng rusen gik ind og til den begyndte at tage af kan jeg stort set ikke huske noget.

Det var helt normal dosis og jeg havde det rigtig godt, men forstår bare ikke jeg ikke kan huske noget, eller kun meget lidt. Er det normalt på kiks? Har tjekket dem på pillreports, der er kun MDMA og meget lidt meth amf i de piller jeg tog.

Titel:
Medlem

ja det er helt normalt at man ikke kan huske så meget af eftenen efter en tur på MDMA.
Og i kombinering med alkohol er det endnu svære at huske

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

snubi skrev:
ja det er helt normalt at man ikke kan huske så meget af eftenen efter en tur på MDMA.

Så skal det godt nok være uforsvarlige mængder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

snubi skrev:

Det er da noget vrøvl? Efter en tur på MDMA kan jeg altid huske hvad jeg har lavet

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
snubi skrev:

Behøves det ikke rigtig at være, havde en kammerat der tog 2 k3x og drak 3 øl, han kunne intet huske fra virkningen kickede ind til comedown :? ,

Selfølgelig kunne det også være nogle lorte kiks, skal jeg ikke kunne sige :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
TTramper skrev:
Jeg var til fest igår hvor jeg var på kiks, ved ikke helt hvor meget jeg drak, men fra omkirng rusen gik ind og til den begyndte at tage af kan jeg stort set ikke huske noget.

Det var helt normal dosis og jeg havde det rigtig godt, men forstår bare ikke jeg ikke kan huske noget, eller kun meget lidt. Er det normalt på kiks? Har tjekket dem på pillreports, der er kun MDMA og meget lidt meth amf i de piller jeg tog.

Hvad er en helt normal dose, i dine øjne?

Titel:
Junior medlem

Normalt kan jeg godt huske hvad der er sket i løbet af aften dog ikke alt vil sige jeg kan måske huske 80% af hele aften. Nytårs aften indtog jeg en meget stor mængde mdma og kan sq næsten huske det hele. Indtog 5 kiks og 400miligram mdma. + en hel del alokohol Selfølgelig over flere timer

Junior medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
TTramper skrev:

Hvad er en helt normal dose, i dine øjne?

Bare et par piller, jeg har ikke taget det mange gange før og har holdt en måneds pause hver gang :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Incase skrev:
Resist skrev:
snubi skrev:

Behøves det ikke rigtig at være, havde en kammerat der tog 2 k3x og drak 3 øl, han kunne intet huske fra virkningen kickede ind til comedown :? ,

Selfølgelig kunne det også være nogle lorte kiks, skal jeg ikke kunne sige :wink:

Nu kender man så heller aldrig renheden af ecstacy tabletter.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan altid huske hvad jeg har lavet på mdma eller kix, også i meget høje doser. Det er foskelligt fra person til person, min bedste ven snakker sort og fatter ikke en krone på kix eller mdma og jeg får det bare fedt.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
jeg glemmer sku også mine trips... nok fordi der er så mange af dem at det bare fader sammen i hukommelsen :D
ej men glæmmer sku også tit hva jeg har laver i mine forskællige kogere..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
jeg glemmer sku også mine trips... nok fordi der er så mange af dem at det bare fader sammen i hukommelsen :D
ej men glæmmer sku også tit hva jeg har laver i mine forskællige kogere..

Hmm ja, men denne gang er det virkelig bare helt væk, plejer da at kunne huske rimelig meget hehe. Snakkede ellers med en rigtig sød og lækker pige, fik hendes nr. , og så fik jeg det igen fordi jeg havde glemt jeg havde fået det. Dét, samt noget af en samtale med en anden tøs er det eneste jeg husker.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg glemmer tit hvad jeg har lavet på MDMA hvis jeg drikker en del alkohol.
Har ikke problemer med at huske noget på store doser MDMA kun når det bliver blandet med alkohol =).
Ved at nogle kammerater har det på samme måde, så jeg tror generelt at det er sådan.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
jeg besvimede mindst 6 gange på kiks blandet med alkohol og hash nytårsaften (meget uforsvarligt ja), kan huske nul og en skid fra nytår og 2 dage frem udover enkelte ting.. har en triprapport på computeren som jeg dog ikke regner med at ligge her inde da det er alt alt for dårlig HR og det skal man jo nødig rode andre ud i :shock: men kan fortælle jeg havde livlige halluer, ku ikke kende forskel på virkelighed og fantasi..

var også dumt at æde så mange kiks bare fordi de ik rigtig slog (sikkert fordi jeg havde ædt for meget god mad) og pludselig slog de næsten samtidig :roll: fik også hukommelsestab under selve trippet hvilket jeg dog plejer at få (glemmer samtaler imens jeg er midt i dem) kender i det?

Titel: .
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
For det første må KIKS K3X EXTACY PILLER ikke diskuteres i dette forum. HOV!

For det andet, hvorfor fanden tror i det ikke må diskuteres?

Men okay, de fleste herinde har nok prøvet det.

Mit svar på hvorfor du ikke kan huske noget er fordi, det har været så voldsomt og vildt at du ikke har kunne nå at tænke over noget mens du har trippet. Jeg kan personligt altid huske hvad jeg har lavet, men flere jeg kender, finder det ikke betrykkende at tage piller, da de ender i selv samme situation som dig.

Titel: Re: .
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
IELBDG skrev:
For det første må KIKS K3X EXTACY PILLER ikke diskuteres i dette forum. HOV!

For det andet, hvorfor fanden tror i det ikke må diskuteres?

Det er decideret pillesnak der ikke er tilladt herinde, foreksempel de der *** er bare vildt gode, totalt blæseren. You know. Det er vel iorden at snakke om andre folk heller ikke kan huske noget når de har været på ecstasy.

Retningslinier for dette forum skrev:
Ingen E-pillediskussioner - Man må gerne snakke om diverse stoffer som MDMA, MDA etc., men specifik pillesnak("De dér røde bacardi'er er bare for fede, mand, er der nogen der ved hvad der er i?") er ikke velkomment her!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Jeg giver passion ret i at alkohol indtagelse mens man kører på mdma giver problemer med hukommelsen.
De gange jeg har drukket rigeligt alkohol før jeg har indtaget mdma(dårlig HR) ender det altid med at jeg ingenting forstår og husker de første timer. Når alkoholen så er ved at gå væk kan jeg meget bedre huske og den fantastiske rus kommer mere ind i billedet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Chiller-Dog skrev:
Jeg giver passion ret i at alkohol indtagelse mens man kører på mdma giver problemer med hukommelsen.
De gange jeg har drukket rigeligt alkohol før jeg har indtaget mdma(dårlig HR) ender det altid med at jeg ingenting forstår og husker de første timer. Når alkoholen så er ved at gå væk kan jeg meget bedre huske og den fantastiske rus kommer mere ind i billedet :)

Det kan jeg også godt skrive under på det gør, eller har i hvert fald gjort for mit vedkommende.. har ku glemme rigeligt udelukkende ved indtagelse af piller, så hvis man lige kombinerer ud i en gang dårlig HR med alkohol, så skal man da nok først glemme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Har aldrig blandet MDMA med alkohol, og jeg kan huske stortset alt fra mine aftener på MDMA selvom jeg har været godt blæst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]