Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
Hey jeg har prøvet MDMA 3-4 gange med ca 3 ugers mellemrum og har spist ordentligt (Vitaminer og 5HTP) så jeg ikk har kunne mærke noget på mit humør jeg er altid glad og sådan efter en tur. men så drømmer jeg de sygeste drømme? når jeg vågner kan jeg græde eller grine være lykkelig eller pisse bange? ligger nogle gange og råber mens jeg er halvt vågen? det er lidt skummelt? det sker altid efter en tur på MDMA li 2 dage efter så begynder det? i ca 3 nætter? hva fan er det li der sker? det rimelig skummelt? så ville li høre om det er noget tegn på min hjerne er blevet ristet rimelig volsomt? og om der er andre der har det på samme måde?

Håber jeg kan få svar for jeg elsker sku MDMA så håber ikk det betyder noget slemt:P og JEG tager det ikk vær Weekend!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror ikke det negativt på nogen måde..

Jeg tog med selv i at ligge og grine mens jeg drømte forleden..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hvilke doser snakker vi om på en tur?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Det er meget normalt, efter en hård tur på ecstasy.

Emnet har været oppe før, flere gange.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... vnlammelse

Titel:
Junior medlem

tak for svaret:P jamen vi snakker om på en hel aften ca 300mg? så det ikk det helt vilde? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Martin styre skrev:
tak for svaret:P jamen vi snakker om på en hel aften ca 300mg? så det ikk det helt vilde? :)

stadig vildt nok :wink:

selvom der snildt kan ryge 500 mg på en aften så overbelaster man stadig knolden

Dette er en voldsom overdosering af MDMA og må på det kraftigste frarådes - mod

Titel:
Medlem

Martin styre skrev:

Nej, men hvis du gør det hver weekend, over en peiode, eller holder dig vågen i flere dage uden søvn, kan det også opstå.

Titel:
Junior medlem

men jeg kan fanme sige jer jeg bliver slået ud når jeg tager det! selv i meget små doser virker det fantastisk. mine venner misunder mig også for det:P men den der tråd der blev sendt efter at have læst den sys jeg godt nok det lyder som noget af et problem? men det må jeg jo bar tage med? men er ikk bange på nogle måder for at falde i søvn. tager det som en oplevelse:P det faktisk til tide rimelig sjovt.? men nu håber jeg ikk det kommer igen i aften? iværtfald ikk det ubehagelige i det! :roll:

Titel:
Junior medlem

ja men det gør jeg sku ikk! har respekt for sådan noget. holder minimum en pause på 2-3 uger inden jeg gør det igen. og holder mig aldrig vågen i flere dage det kan jeg sku ikk holde til! ikk på MDMA det sku dejligt at ligge og slappe helt af og falde i søvn efter en tur.. og gider ikk tage amf og sådan sy bar det er træls når det kommer der tiul hvor man skal hjem og sove? eller har en pige med! damn!

Titel:
Medlem

Martin styre skrev:
ja men det gør jeg sku ikk! har respekt for sådan noget. holder minimum en pause på 2-3 uger inden jeg gør det igen. og holder mig aldrig vågen i flere dage det kan jeg sku ikk holde til! ikk på MDMA det sku dejligt at ligge og slappe helt af og falde i søvn efter en tur.. og gider ikk tage amf og sådan sy bar det er træls når det kommer der tiul hvor man skal hjem og sove? eller har en pige med! damn!

Det lyder sku fornuftigt nok :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

har også oplevet en kammerat lagde og direkte sparkede ind i muren, og råbte da han på mdma da han skulle til at sove, men det var vidst også en pænt høj dose han havde hapset :wink:

Titel:
Junior medlem

Incase skrev:
har også oplevet en kammerat lagde og direkte sparkede ind i muren, og råbte da han på mdma da han skulle til at sove, men det var vidst også en pænt høj dose han havde hapset :wink:

okay sygt nok men det her er på en anden måde. man er lam i hele kroppen. også er man halvt ved bevesthed. der noget eller nogen som vil gøre dig ondt eller røre ved dig. jeg så en lille pige der stod li ned i fjæset på mig. hendes hår var ned over ansigtet og jeg kunne ikk gøre noget? prøvede at stikke hende en flad fordi jeg prøvede at sige skrid men der kom ingen ord ud? kunne slet ikk røre mig lå bar helt lam. så tænkte jeg det bar en drøm. men så pustede jeg i håret på hende og hendes hår fløj op! så blev jeg skide bange og jeg kunne ligepludselig røre mig igen.? vis der er mange gramatiske fejl eller stave fejl i min tekst er det fordi jeg er ordblind. :P

Titel:
Junior medlem

og den lille pige var væk! hehe:p det var nok li godt at få med....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Martin styre skrev:
Incase skrev:

okay sygt nok men det her er på en anden måde. man er lam i hele kroppen. også er man halvt ved bevesthed. der noget eller nogen som vil gøre dig ondt eller røre ved dig. jeg så en lille pige der stod li ned i fjæset på mig. hendes hår var ned over ansigtet og jeg kunne ikk gøre noget? prøvede at stikke hende en flad fordi jeg prøvede at sige skrid men der kom ingen ord ud? kunne slet ikk røre mig lå bar helt lam. så tænkte jeg det bar en drøm. men så pustede jeg i håret på hende og hendes hår fløj op! så blev jeg skide bange og jeg kunne ligepludselig røre mig igen.? vis der er mange gramatiske fejl eller stave fejl i min tekst er det fordi jeg er ordblind. :P

Lyder bare som nogle hallu'er som mange ofte bliver skræmt af når de ikke regner med det, 300mg er IMO også en høj dose. tag den lidt med ro næste gang du skal tage mdma ;)

Titel:
Junior medlem

Lyder bare som nogle hallu'er som mange ofte bliver skræmt af når de ikke regner med det, 300mg er IMO også en høj dose. tag den lidt med ro næste gang du skal tage mdma ;)[/quote]

jo? men det var også fra kl 10 til kl 6 om morgenen:P hvor jeg var total brændt hele tiden..! det var sku hygge... men til tiesto kom jeg til at tage 500mg. i første dose kom der nok 350 til 400 i en bombe. på nul tolerance.? det var li ved at gå galt kunne jeg mærke! det var så dumt gjort af mig! men jeg vidste heller ikk hvor meget der var i bomberne.. men det var stadig meget idiotisk gjort! men der var ingen mærkelig drømme efter det?

Dette er en voldsom overdosering af MDMA og må på det kraftigste frarådes - mod

Titel:
Medlem

Kig lidt her: http://www.dr.dk/Videnskab/Emner/Samfun ... 144210.htm

Titel: ..
Medlem

Jeg har også haft det som du beskriver før, jeg lå i min seng og så fjernsyn, jeg falder så i søvn, og lige pludselig er det som om jeg vågner fra en drøm, jeg kunne ikke bevæge mig, det føltes som om jeg svævede 30cm over min seng, mens jeg røg en smøg.

Jeg kunne hører en lille pige ude fra stuen kalde på mig, pludselig taber jeg så smøgen føler jeg og jeg går i panik fordi jeg jo var helt lammet i kroppen så kunne intet gøre, så hører jeg et stort brag også vågner jeg, jeg var rimelig skræmt efter episoden men faldt i søvn lidt efter.

Noget af det der gjorder det, så skræmmende var at jeg inden jeg faldt i søvn havde, jeg sat noget stand up på, og mens det hele skete kunne jeg høre det stand up der kørte, så jeg var sikker på det var virkeligt.
Under drømmen eller hvad det kan kaldes havde jeg også en utryg følelse i kroppen, det hele var meget dystert og uhyggeligt på en måde.

Jeg har haft sådan nogle drømme 3-4 gange, det stod på da jeg ofte tog MDMA, jeg har ikke haft taget det 6 måneder nu, og har ikke haft en sådan drøm siden det, så hold en længere pause hvis du føler det bliver for meget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Er jeg virkelig den eneste der hører alarmklokkerne ringe???
300mg MDMA på en aften, dvs flere redoseringer, og når han på samme tid tager det så ofte som han gør, hver 2-3 weekend? Hvor fanden er dem der taler for Harm Reduction?

Du skulle tage dig en pause fra MDMA'en, det lyder til at du er blevet lidt for glad for det.
MDMA er ikke noget man tager på månedligt basis, og specielt ikke i de doser du tager dem i.

Pas på dig selv, og lyt til din krop, den skal nok fortælle dig hvis der er noget galt, og det synes jeg bestemt at den gør nu.

Titel:
Medlem

Martin styre skrev:
Incase skrev:

Lyt til Khazim, han har fat i noget..
En af mine venner har det selv, meget slemt endda.. Han oprettede en tråd om det en gang.. Finder den lige og laver et edit..

Dog skal det siges, at det er en bivirkning folk tit oplever ved overdrevet forbrug, og det er bestemt noget der bør få alarmklokkerne til at ringe..
Min ven har det som sagt i næsten svær grad, og det ser ud til det er kronisk..

EDIT: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Er næsten sikker på at det er søvn paralyse du har oplevet. Det med en heks trold eller noget tredje der sidder på brystet af en, er et kende tegn på søvn paralyse! Vær glad for at det ikke var sådan en her
Billede

Jeg har selv haft det et "par" gange, og det kan være vældigt skræmmende!!
Jeg så en dokumentar om det, hvor en gammel dame lå i paralyse i 3 - 5 dage(kan ikke huske det præcist)men hun blev erklæret død og lå i lighus i mange dage før hun vågnede :S

Du kan læse mere om det her http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis og på dansk http://da.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]