Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Halløjsa

Nu hvor kokain er så dyrt i forhold til speed - Hvad er så det bedste?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan ikke bare sige, hvad der er det bedste. Nogle foretrækker faktisk amfetamin, mest fordi det virker i længere tid og er billigere, men jeg synes klart, at coke er det fedeste og giver et ultralækkert sus, selvom amf også kan få en højt op at køre. Man betaler for en luksusvare ved coke, og det skal også være af nogenlunde renhed for at kunne betale sig, men det er hardcore lækkerhedsfølelse! Det er af samme grund sindssygt vanedannende, dog kan amf være lige så slemt.

Titel:
Junior medlem

okay tak skal du have..

men hvor vanedannede er det egentlig?

Nu har jeg kun prøvet E et par gange, og skal prøve coke i weekenden, har du nogle gode råd til mig..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

yoyo skrev:
okay tak skal du have..

men hvor vanedannede er det egentlig?

Nu har jeg kun prøvet E et par gange, og skal prøve coke i weekenden, har du nogle gode råd til mig..

lad vær med at tage for meget :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Præcist, lad være med at tage for meget. For det kan godt være du ikke kan mærke det så godt, når det er første gang, og så skal du ikke bare blive ved med at tage mere.

Man skal lære at kender rusen noget mere før man lige kan 'finde' den i sig selv IMO.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det kan måske ikke blive mere vanedannende. Jeg kender ikke til nogen større trang end trang til mere coke, hvis man ikke har fået nok, og alligevel kan den godt bide... Men når du er vant til E, så vil du formentlig stadig foretrække E, da man bliver meget mere påvirket af E. Du får en større oplevelse ud af E, men kokain piller bare ved nervecentret dybt nede, hvor man tænker som et dyr, der vil have mere! Jeg kan godt sammenligne det med, at man har sex med en dejlig tøs, og så hun på det bedste tidspunkt fjerner sig og går sin vej, og du ikke har mulighed for at blive færdig. Det er sateme ikke sjovt!

Titel:
Junior medlem

okay tusind tak for rådene, de kan sku bruges...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg foretrækker personligt amf, men Minimal har ganske ret, det varierer fra person til person. Mht. afhængighed, så må jeg være dig svar skyldig - har ikke tendens til at få cravings og lignende, har kun oplevet det med morfin.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Med morfin har jeg derimod stor lyst til IKKE at tage mere og vil bare blive normal igen, så vi kan roligt konkludere, at det ER meget forskelligt. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg fortrækker også amfetamin fremfor kokain .. det har også noget med min måde at gå i byen på.. amf ska man ik hele tiden ha mere af, hvorimod coke har en kortere virkning.. og man ka jo ik rende der hele tiden og sniffe (eller ku man godt - bar ik for pansere eller stedernes skyld) hehe..

så alt afhængig af arrangement ka det også ha noget at gøre med valget af stof.. men bar ta det stille og roligt 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Med morfin har jeg derimod stor lyst til IKKE at tage mere og vil bare blive normal igen, så vi kan roligt konkludere, at det ER meget forskelligt. :wink:

Tror det kommer an på hvor meget du tager når du tager det, jeg taler ikke om lammedosis, men om den mængde man får proppet i sig efter en operation og de følgende uger efter. :) Eller er det også sådan du mener?

Titel:
Junior medlem

jeg tror sku jeg prøver Amf i stedet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
yoyo skrev:
jeg tror sku jeg prøver Amf i stedet...

Håber du sætter dig ordentligt ind i sagerne inden du bare sniffer en masse dejligt cuttet gadeamf :? .
Eventuelt tag et kig på det her

http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Amfetamin

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lilleso:

Det har jeg aldrig prøvet, jeg taler om instant lammedosis.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kokain passer til alt. Du kan sove på det, spise på det og kneppe på det. Du har ingen tømmermænd som sådan og det virker kun små tre dejlige kvarter.

Det er både psykisk og fysisk vanedannende, og var det ikke for den høje pris havde jeg sku nemt endt i et misbrug med det stads.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Resist skrev:
Kokain passer til alt. Du kan sove på det, spise på det og kneppe på det. Du har ingen tømmermænd som sådan og det virker kun små tre dejlige kvarter.

Det er både psykisk og fysisk vanedannende, og var det ikke for den høje pris havde jeg sku nemt endt i et misbrug med det stads.

Præcis mine ord, jeg foretrak også klart kokain, men jeg røre så heller ikke amfetamin, både på grund af tømmermænd, men synes også bivirkningerne på længere sigt virker klamme ;/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har i "Cocaine: An Unauthorized Biography" læst mig frem til at kokain er det andet hurtigst vanedannende stof i verden. Kun overgået af nikotin.

så ved vi det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nikotin hurtigere vanedannende end kokain? Det kan jeg ikke være enig i. Mon ikke nikotin virker mere vanedannende, fordi smøger er overalt og hele tiden, og det er accepteret overalt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Ja vil også tro at det drejer sig om hvad man bedst kan lide, og hvad man har gode erfaringer med.
Nikotin er faktisk lige så vanedannende som heroin og kokain. I en relativitetsskala scorer de "very strong", hvor amfetamin og alkohol scorer "strong"...og hvor koffein er "weak". men ja udbud / efterspørgsel, hehe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Minimal skrev:
Nikotin hurtigere vanedannende end kokain? Det kan jeg ikke være enig i. Mon ikke nikotin virker mere vanedannende, fordi smøger er overalt og hele tiden, og det er accepteret overalt?

NEEEEEJ! nikotin er ikke accepteret.. det er klamt!!! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]