Gancu skrev:
imorgen får jeg noget mdma som jeg har tænkt mig spise med galetine kapsler.. jeg var på e sidste weekend.
så mit spørgsmål er hvor mange mg skal jeg tage i en dosis for at blive godt kogt ?
Der er ligesom to dele:
1. Du bør ikke trippe netop MDMA med bare en uges mellemrum. Læs lidt i wikien Fakta om stoffer.
2. Hvis du ikke er hverken meget lille eller meget stor, så start med 100 mg. Du kan få ufatteligt meget ud af bare den dosis. Træk 25 mg. fra, hvis du er en splejs, og læg 25 mg. til, hvis du er i den store ende.
Endelig - sådan lidt uden for kategori - må man bede dig præcisere din mål. For hvad fanden betyder det at være "godt kogt"?
Det er min helt klare holdning, at det er uklogt at tage Ecstasy, hvis ens mål er at blive så blæst, at man bliver "helt væk". Forstået sådan at hvis du ønsker at tage så meget, at du komplet mister din motorik og din evne til at tænke klar, så er det dumt ALENE at gøre det med Ecstasy (MDMA).
Så ryg dig hellere godt ned i hash samtidig, da det er et langt bedre stof at blive "dum" på. Hash kan virkelig hjælpe dig til at blive så høj, at du ikke aner hvem du er, hvor du er og hvad du sagde for 2 sekunder siden.
MDMA er simpelthen ikke ligesom alkohol, så glem din alkohol-model for druk. Du kan ikke - og bør i hvert fald ikke - tage så meget MDMA at du begynder at opføre dig som i en 20 øls brandert. MDMA udtømmer dine serotoninlagre, og det er 100-150 mg. faktisk alt rigelig til at opnå. Presser du din krop voldsomt herefter med redoseringer i høje doser, så øger du skadevirkningerne betragteligt, og du bliver langt mere speedet (og får ikke i samme grad den lækre, første eufori, som er serotoninbaseret).