Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ved godt at diskussion af enkle piller ikke er tilladt herinde, men jeg spiste nogle kiks igår hvor jeg slet ikke fik den normale MDMA virkning.
Jeg røg godt nok lidt tjald for at booste trippet i starten, men jeg følte mig bare MEGA SKÆV igennem hele trippet, og havde griner på over de fleste ting.

Hvilke stof kan der kommes i en pille der giver grineflip?
Håber denne tråd at lovlig at poste herinde, for vil virkelig gerne have svar på det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
De fleste stoffer kan give grineflip.. Og du kan også få det uden stoffer..

Måske det var presset hampesmør?
:idea:

Tror du må beskrive den lidt nærmere. Hvis det er en eller anden XTC pille så tjek pillreports,den er helt sikkert testet af en eller anden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Luca-main skrev:
De fleste stoffer kan give grineflip.. Og du kan også få det uden stoffer..

Måske det var presset hampesmør?
:idea:

Tror du må beskrive den lidt nærmere. Hvis det er en eller anden XTC pille så tjek pillreports,den er helt sikkert testet af en eller anden.

Læs min post igen. Jeg skriver at det er en ecstasy pille.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
jamen , hvad er navnet på pillen. farven ? form?
så når du har det , kan du gå ind på pillreport.com og se hvad der er i pillen, hvis den altså er der ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når man skriver noget der svarer til "spiste en pille i går og fik det rigtig nice, hvilken pille var det?", skal man ikke forvente alt for meget af svarene.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
I det her tilfælde kan du sagtens beskrive pillen for os, da der måske er andre der kan af- eller bekræfte din mistanke.

Kunne du ingenting mærke, andet end måske ekstra skævhed?
Hvor lang tid siden er det du har indtaget MDMA sidst?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg tænker rohypnol...

kender mange der føler sig skæve på en dejlig måde når de har taget rohypnoler...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
For ca et halvt år siden fik jeg nogle "ecstasypiller", 2 af mine venner åd dem. De sagde at det slet ikke føltes som ecstasy. De sagde at der gik 1½-2 timer før de ramte ordenlig. Men de ramte aldrig ordenlig, men de sagde at de grine konstant under rusen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil gå ud fra at der har været MDMA i stort set alle ecstasypiller jeg har prøvet og jeg har ALDRIG kunne grine meget mere end et falsk "hehe". Så for mit vedkommende ligger det slet ikke til mig at grine under en MDMA rus. Har de fleste det ikke sådan?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nogen af af mine venner fik det på samme måde af nogen piller, de blev ikke blæste, men grinte totalt meget af alting og de havde ikke engang røget tjald. Det er sikkert de samme piller, men når de ikke må diskuteres gider jeg ikke nævne logo osv.

Tror det kan være nogen af de der "lovlige stoffer", som godt nok ikke er lovlige i danmark, men som sælges som "smart drugs" eller hvad det nu hedder i mange andre lande. Man skulle efter sigende også kunne få det ret ubehageligt af at æde for meget af det lort og en af mine venner brækkede sig sjovt nok også flere gange (han hapsede 3 på engang).

Det er ikke et særlig præcist svar, men kan måske lede folk med lidt mere viden ind på hvad det kunne være.

Hvis du ikke kan forstå hvordan sådan nogen ting skulle være havnet i "ecstasy pille", kan jeg komme med den forklaring at der faktisk er sider hvor man kan vælge hvad der skal være i en pille (af de der såkaldte lovlige stoffer) og også selv vælge logo. Tror det er en eller anden idiot der har hygget sig og tjent gode penge på lortet.

Titel: ...
Medlem

Geografisk sted: 3630
Evt nosinaler?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Blue Dove.

Vil du ikke være sød at beskrive pillen for os?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
det er jo også harm reduction board, så i må vel godt sige navnet/logoet på pillen hvis din ven knækkede sig og de andre fik det mystisk af følelsen ??
som en advarsel til resten af befolkningen herinde ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det var en hvid pille med en diameter på ca. 0,5cm. Den havde en smiley på.

Ole >
Følte selvfølgelig også andet. Brændte i huden, lå dejligt i sofaen. Ubehag og knorren fra maven.
Kunne ikke få det varmt eller koldt nok. Det var enten eller. Ingen mellem temperatur.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hmm. en af mine venner fortalte om en hvid smiley, der havde givet ham et ret anderledes trip. nu spiste han, så vidt jeg husker, 20-25, hvilket er helt åndsvagt - og i særlig slem grad når man ikke kender pillen.
Hen rapporterede om farvesyn og bølgende faconner, som ved en halv-lille dosis 2c-b. En tyk kammerart kom på besøg, mens han lå med hovedet i kummen - han lignede en slank fyr (utænkeligt!!). håndklædet han holdte frem som hjælp, fortolkede han som en pizzabrochure (stavehjælp modtages :oops: ).
derudover havde han det bare dårligt. kvalme, opkast, hedeture, småkræmpagtige bevægelser og ræsende hjerte.
Det lyder ikke som MDMA

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Entheo skrev:
Jeg vil gå ud fra at der har været MDMA i stort set alle ecstasypiller jeg har prøvet og jeg har ALDRIG kunne grine meget mere end et falsk "hehe". Så for mit vedkommende ligger det slet ikke til mig at grine under en MDMA rus. Har de fleste det ikke sådan?

Jeg har det også sådan. Man smiler og griner lidt fordi man ved at man normal ville grine.

De piller som jeg havde som mine venner åd var pillen "Hvid smiley"
Den ser sådan herud.
Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Entheo skrev:

Jeg har det også sådan. Man smiler og griner lidt fordi man ved at man normal ville grine.

De piller som jeg havde som mine venner åd var pillen "Hvid smiley"
Den ser sådan herud.
Billede

Præcis den samme jeg snakker om, folk blev ikke blæste, men grinte bare totalt og en enkel knækkede sig en del gange. Ville nok bare holde mig langt væk fra den

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]