Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej smukke psych

Kan det lade sig gøre at tage en mindre dosis MDMA - og få en ok god oplevelse ud af det? Grunden til jeg spørger, er, at jeg har fået fingre i lidt god emma, som jeg nok skal tage en gang i løbet af marts. Men i aften har jeg dog besluttet mig for at tage en stille hjemmeaften med god musik, film og ren råhyggeren på! Bare emma og jeg! :) Derfor er mit spørgsmål: kan man tage en lille dosis, som ikke vil blæse en helt igennem, men bare give et svagt, rart trip!? Altså en stille testtur som ikke tømmer mine serotonindepoter fuldstændigt.

Nogen der har erfaringer med lavdosis MDMA trip? Det er jo egentlig ikke noget man gør så tit.

Håber der er nogen der kan hjælpe..

deadman

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Ja, afhængigt af hvor stor du er 70-100 mg.
Men "reglen" om en måneds pause skal tages alvorligt, MDMA viser sit grimme ansigt ved overforbrug; følelseskulde, depression, you name it.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ja, det er muligt. Så skal du måske holde dig til 50 mg (jeg har ikke selv erfaring med det, så lad være med at tage det som en absolut sandhed). Men jeg ville ikke gøre det, hvis du har planer om at tage det senere i marts.

PS: Lad for guds skyld være med at tage så meget som ovenstående bruger siger. Det er for meget til et "hyggetrip".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er 70-100 mg ikke en mere end bare hygge-dosis?

Junior medlem

Hehe, kan godt høre det ikke er noget folk bruger så meget! ;) Aner heller ikke om det er godt...

Jeg vejer omkring de 70kg, og er sådan rimelig "experienced" - dog tager jeg højst stoffer en gang i måneden i gennemsnit, så er helt obs på overforbruget, men fedt i nævner det. Synes også de 100mg lyder en lille smule i overkanten? Men på den anden side er der vel også en "tærskel" som man helst skal over for overhovedet at få noget ud af det. Plejer at spise det rent eller i en bombe, men kan være der er bedre at sniffe en lille streg i stedet - når det nu er så lidt? Og så måske starte ud med 50mg i alt... Lyder det fornuftigt?

Medlem
Brugeravatar

Jeg vejer også 70 kg og jeg har hygget mig rigtig meget på 50mg engang :) Det giver en dejlig varme i kroppen og rare, psykedeliske tanker, men ingen kæbespæninger og ingen mani. 100mg er for meget til hygge, vil jeg mene.
Det vil muligvis mindske intensiteten af det store trip en anelse. Men hvis du tager en lille dosis nu, og så tager en enkelt vild tur i løbet af marts skulle du være sikker i forhold til de potentielle psykologiske problemer ES gør opmærksom på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er nemlig ofte en tærskel man lige skal over, for at få noget ud af det imo.
Ellers kan man sidde med den der følelse af, at ville have mere for at 'bryde igennem'.
Derfor kan jeg virkelig kun anbefale at du venter med det til et andet tidspunkt.

Udover det, så ved jeg ikke hvor sjovt MDMA er alene. Det kan vel sagtens bruges hvis man er alene, jeg tror dog bare, at man får mere ud af det, ved at være sammen med andre.

Mvh og god aften

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Det er lige præcis sådan en effekt jeg leder efter Nigeru Mono! Selvom man altid skal være varsom med at sætte sig den slags mål... Og spaffeh, du har helt sikkert ret i at det smarteste nok ville være at vente! Men tænker, at hvis jeg får lidt mere ud af trippet i aften end ventet, så venter jeg selvfølgelig også lidt længere tid med at tage næste, lidt større dose!

Jeg har haft mine ret vilde, kæberaslende, nedsmeltende ture på Emma, som de fleste nok kan nikke genkendende til! :D Men egentlig synes jeg ofte en mindre dosis på omkring 130mg kan være god... Bare for at sige, jeg skal ikke tyre et halvt gram i hovedet lige foreløbigt!

Hvis der er andre der har erfaringer med den slags småtrips, så skriv gerne...

Junior medlem

Bombede du det Nigeru?

Medlem
Brugeravatar

Jeg bombede det. Det giver IMO den mest behagelige effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har hørt effekten ved nasal indtagelse er flad?
Jeg regner med at bombe 100mg i morgen, så jeg rammer 1mg/kg - nogen der har gode erfaringer med den ratio? skal ikke være helt ude og skide, leder også efter et hyggetrip, så jeg kan tulle rundt og holde styr på de andre.

Jeg vil ihvertfald vende tilbage med min egen erfaring :)

Junior medlem

Jeg er også klart mest til at indtage MDMA i bombe, så det bliver nok også fremgangsmåden fremover. I øvrigt droppede jeg at tage noget i går, da jeg også skal tage svampe næste uge med en kammerat, så det ville måske blive lidt intense... :) Men tak for hjælpen, brugbart som altid.

Jeg synes det lyder fornuftigt Flux, jeg har aldrig prøvet at tage helt så lidt, plejer at ligge mellem 130 og 180 hvis det skal være vildt, så du må meget gerne vende tilbage med din oplevelse!! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det vil jeg gøre, du kan jo evt spice dine svampe op med lidt mdma :p

Medlem
Brugeravatar

Synes at der skal omkring 100mg til før jeg kan mærke "varmen" og alligevel ikke nok til at jeg vil bryde igennem. Drik det i et shot glas med vand eller tag det som bomber , det giver mere effekt end at sniffe det . :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes at der skal omkring 100mg til før jeg kan mærke "varmen" og alligevel ikke nok til at jeg vil bryde igennem. Drik det i et shot glas med vand eller tag det som bomber , det giver mere effekt end at sniffe det . :)

Hvad vejer du ? er mere interreseret i mg pr kg kropsvægt.

Medlem
Brugeravatar

Vejer 78-80kg sådan cirka :) Min start dosis plejer at være omkring 150mg, men alt under 100mg får jeg godt nok ikke meget ud af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay.
Jamen jeg tog så igår 150mg, og det var bestemt ikke en "hyggedosis" - settingen var godt nok også fest, men jeg påvirket. meget.
Rullende og flakkende øjne, fornemmelsen af at flyde, farver mere intense, stor eufori, stor empati, kærlighed overfor alle - du ved, hele mdma'en smøren, og der var ikke sparet på noget. ;)
150mg for mig, er 1.5mg pr kg kropsvægt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det for mig er en alt-eller-intet-oplevelse. Tror det er fordi jeg er for optaget af "ikke at bryde igennem" at jeg ikke kan slappe af og mærke noget som helst af doser under 130mg. Er nok for ødelagt af min tid som tramper-kælling. :(

Men ville tro at 100mg burde være fint til normale mennesker. :)

Junior medlem

Det lyder som en rigtig MDMA nedsmeltning - på den gode måde, Flux. :) Men tror du ikke, hvis du havde taget 150mg derhjemme med en eller to venner, stearinlysene tændt og lidt lækker musik, at du kunne have fået et godt, stille og roligt "hyggetrip"? Prøver bare at lede hen til en slags konklusion: MDMA damperen afhænger, som så meget andet, af setting. Derudover lyder det til, at man gerne skal over de 1mg pr. kg kropsvægt hvis man vil have en ordentlig effekt ud af det. (ikke noget jeg kan underbygge, andet end det jeg har hørt fra bekendte, som på 70-80mg ikke har ramt tærsklen)

Overvejer også kraftigt om jeg skal prøve at hippieflippe i weekenden i stedet for, når nu jeg har begge dele for tiden. :) Nogen der har et godt forslag til dosis? Vejer som sagt knap 70kg, og vil ikke skydes helt af, men have lidt af det psykedeliske tankespind fra svampene og den ekstatiske varme følelse fra MDMA'en. Nogen med erfaringer? Også om det er en godt/dårligt at blande osv... TAK!

(ved godt der findes tråde om hippieflip, har læst dem, dette er lidt mere konkret spørgsmål) :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Til et førstegans flip, ville jeg nok tage 1,5 gram cubensis svampe og 100-120 mg MDMA, alt efter setting. Nedjuster svampene lidt hvis det er til fest.
Jeg prøvede selv ca 120 µg LSD med 110 mg lækker kvalitet MDMA til en fest engang. Det var en rigtig god oplevelse. Nu kan man jo ikke lige sammenligne candyflip og hippieflip lineært, men jeg vil tro, at det er lidt derhen ad.
God rejse, deadman!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]