Jeg har været meget tæt på at slå mig selv ihjel med IV Kokain.
Da jeg var langt ude som junkie,lavede jeg et knæk hos en dyrlæge i Kastrup.Han havde udover forkellige Morfica præparater,74 gram pharmaceutisk Kokain.
Da jeg fandt de 2 flasker,var jeg først ikke klar over hvad det var jeg stod med.Men de 3 krydser og hovedskallen (gift) gjorde mig endog meget intereseret i indholdet.Så snart jeg åbnede dem,og lugtede til indholdet(stærk lugt af æter) kunne jeg se(lugte) jeg havde ramt jackpot.Jeg kan huske jeg gik op af Kastrupvej,hvor jeg havde taget en bitte lille smule ud på hånden og sniffet det,og mærkede HVOR stærkt det egentlig var.Jeg følte mig som en supermand.
Så fulgte en uge hjemme hos den pige jeg boede hos.Det var utroligt jeg ikke slog migselv ihjel.Jeg tog det ene efter det andet,stærke IV skud.Som min tolerance steg steg dosen jo også,og tilsidst lå jeg og tog dyt der var så stærke jeg var nødt til at ligge i et helt mørkt rum,og med hørebøffer på.Enhver lyd var utroligt irriterende under opturen (der var så kraftig at det var sygt).
De sidste 10 cuttede gram blev stjålet fra mig,men der var ikke mere end 4-5 rene gram.På det tidspunkt var jeg begyndt at sælge af det,folk flippede jo når de prøvede det.
Det var en hel lettelse da det var væk.Op til et år efter (og senere) var der folk der ville høre om jeg havde mere af det der.lol!
Jeg ved jeg var heldig.Jeg kunne ligeså godt ha fået et hjerteanfald under de opture.