Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 02:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Kan man skyde kokain IM ligesom man kan skyde det iv?

Eller er det skadeligt for muskler eller andet?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu vi er ved emnet kunne jeg godt tænke mig at høre om IV kokain erfaringer, da jeg selv har overvejet det ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
kokain IV, kan ikke rigtig sammenlignes med nasal indtagelse synes jeg ikke. Det er meget voldsomt når man fixer coke eller ryger freebase i forhold til at sniffe det. Man bliver løftet på en hel anden måde... Som om gud tager sin hånd ned og løfter dig en meter over jorden. Det er meget heftigt.

Er ikke sikker, men jeg tror ikke at kokain kan sprøjtes i musklerne ligesom morfin kan det... Jeg har ihvertfald aldrig nogensinde hørt om det...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan sagtens skydes ind i musklerne, hvor det formentlig vil virke lokalbedøvende. Man skal dog have noget temmeligt rent stof for overhovedet at overveje IM-ruten, da selv små mængder urenheder vil kunne gøre stor skade på vævet. Dette er langt vigtigere ved IM end ved eksempelvis IV.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
Vil man få en optimal coka-high på det så? Eller vil det kun virke lokalt bedøvende og ikke andet.... Det vil vel tage en hel del tid for coken at blive optaget i kappilarne og derfor vil det gå langsom i blodbanerne og op til hjernen, eller er jeg galt på den?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har været meget tæt på at slå mig selv ihjel med IV Kokain.
Da jeg var langt ude som junkie,lavede jeg et knæk hos en dyrlæge i Kastrup.Han havde udover forkellige Morfica præparater,74 gram pharmaceutisk Kokain.
Da jeg fandt de 2 flasker,var jeg først ikke klar over hvad det var jeg stod med.Men de 3 krydser og hovedskallen (gift) gjorde mig endog meget intereseret i indholdet.Så snart jeg åbnede dem,og lugtede til indholdet(stærk lugt af æter) kunne jeg se(lugte) jeg havde ramt jackpot.Jeg kan huske jeg gik op af Kastrupvej,hvor jeg havde taget en bitte lille smule ud på hånden og sniffet det,og mærkede HVOR stærkt det egentlig var.Jeg følte mig som en supermand.
Så fulgte en uge hjemme hos den pige jeg boede hos.Det var utroligt jeg ikke slog migselv ihjel.Jeg tog det ene efter det andet,stærke IV skud.Som min tolerance steg steg dosen jo også,og tilsidst lå jeg og tog dyt der var så stærke jeg var nødt til at ligge i et helt mørkt rum,og med hørebøffer på.Enhver lyd var utroligt irriterende under opturen (der var så kraftig at det var sygt).
De sidste 10 cuttede gram blev stjålet fra mig,men der var ikke mere end 4-5 rene gram.På det tidspunkt var jeg begyndt at sælge af det,folk flippede jo når de prøvede det.
Det var en hel lettelse da det var væk.Op til et år efter (og senere) var der folk der ville høre om jeg havde mere af det der.lol!
Jeg ved jeg var heldig.Jeg kunne ligeså godt ha fået et hjerteanfald under de opture. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]