Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 07:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Har du oplevet skizofrene tendenser ved indtagelse af hallocinogene`r?
Afstemning sluttede 13 jan 2008 14:52
Ja, har snakket med folk som ikke var der i et trip 37%  37%  [ 10 ]
Nej, jeg er ikke sindssyg 63%  63%  [ 17 ]
Afgivne stemmer : 27
Forfatter besked
Junior medlem

Hey allesammen, tag lige to minutter og læs, har brug for et godt svar:)

Jeg Havde nogle kammerater på besøg hos mig og min kæreste.. Vi havde planlagt en lille udflugt i den anden verden , havde derfor købt et gram 2-cb.
Det startede som det plejer med den ubeskrivelige sansevirkning du har i kroppen, helt klare kontraster i farverne og "dansene" skygger... Nå, men så tog vi en lille en mere, og ti min efter var jeg helt fra den.. Jeg husker jeg sad og kiggede på min radiator som så MEGET mærkelig ud.. Derefter lod jeg blikket glide over i den anden ende af stuen, hvor min palme står... Der stod radiatoren lige pludselig.. Så kiggede jeg tilbage hvor radiatoren står normalt, og der var min palme så istedet. Min kammerats øjne fløj igennem luften som små forvrængede bolde, og farverne skiftede til musikken :shock:

Nå, men grunden til jeg skriver her er min kærestes reaktion på stoffet. Hun startede med at kommenterer alle de mærkelige ting hun så, man kunne høre allerede der at hun var utryk ved virkningen(var hendes første gang på psychedeliske stoffer)..

Vi prøvede at berolige hende men det blev værre og værre. :evil: Hun gik pludselig fuldstændigt i panik, begyndte at skrige og græde og fable om at de kommer.. Hun havde åbenbart set en film i sit hoved om at vi blev slået ihjel alle sammen, og kunne ikke skelne virkelig og fantasi. Efter en god time eller halvanden hvor man hverken kunne holde om hende eller komme i kontakt med hende, faldt hun lidt ned... Men hun græd og var bange. Hun sad og snakkede ud i luften og jeg spurgte hvem hun snakkede med. Hun sagde hun snakkede med en mand som fortalte hende onde ting, samtidig med han hældte blod ud over hende :evil: Hun følte også at han "styrede" hende med trøde sat på hendes krop, og hun hostede somom hun var ved at drukne hele tiden... FUCK jeg blev bange for der skete noget alvorligt.
Hun græd sig i søvne, og var heldigvis nogenlunde normal igen dagen efter...

Men at hun sidder og snakker med folk som ikke er der, det er ikke noget jeg har hørt før.. Hun snakkede også med sin døde farmor sagde hun...
SÅ DET JEG VIL SPØRGE OM: Er det skizofrene tildenser hun har fået raget op i, eller er det bare et VIRKELIGT SINDSSYGT TRIP hun har været ude i? Jeg er bange for at hun for problemer senere hen, hvis hun nu har tendens til skizofreni... Har sagt til hende hun ALDRIG skal røre hallocinogener mere... Vil gerne lige påpage at hun ikke er den mest stabile psykisk, så derfor mine bange anelser :(

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Må jeg høre hvilke doser i tog? Kan du se skriver i har købt et gram 2c-b. Et gram er IMO en god sjat.

Senest rettet af FlæmMing 14 nov 2007 15:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej og velkommen til :wink:

Det lyder som om at i har fået en på opleveren begge to, hold da op.

Du skriver at din kæreste ikke er den mest stabile person psykisk, jeg

tror godt at det kan have noget med sagen at gøre og så især hvis det

var hendes første psychedeliske oplevelse.

Jeg har prøvet at se personer der ikke var der og troede at jeg havde

snakket med folk som ikke var der, på marzine, men det virker også

som natskygger, så det kan nok ikke sammenlignes.

Ret mig hvis der er nogen der mener at jeg er galt på den,

med hensyn til kærestens oplevelse.

Mvh CLOWN 8)

Titel:
Junior medlem

FlæmMing skrev:
Må jeg høre hvilke doser i tog? Kan du se skriver i har købt et gram 2c-b. Et gram er IMO en god sjat.

Vi havde fået delt noget af det op i kaplser, som jeg først fik at vide var på 25mg, så vi tog en hver af og hældte ud og sniffede... men fik senere en besked om at min farmaceut var lidt urolig for at han havde kommet for meget i doserne.. Så jeg ved faktisk ikke helt hvor meget vi havde indtaget...

Titel:
Junior medlem

C L O W N skrev:
Hej og velkommen til :wink:

Det lyder som om at i har fået en på opleveren begge to, hold da op.

Du skriver at din kæreste ikke er den mest stabile person psykisk, jeg

tror godt at det kan have noget med sagen at gøre og så især hvis det

var hendes første psychedeliske oplevelse.

Jeg har prøvet at se personer der ikke var der og troede at jeg havde

snakket med folk som ikke var der, på marzine, men det virker også

som natskygger, så det kan nok ikke sammenlignes.

Ret mig hvis der er nogen der mener at jeg er galt på den,

med hensyn til kærestens oplevelse.

Mvh CLOWN 8)

Hej, og mange tak for hilsnen og svaret:) virker som et godt forum i har kørende her.

Men jeg kunne se hun sad og nikkede og snakkede ud i luften, så det har ikke engang været noget hun har troet hun har set(som du beskrev din oplevelse), hun har virkelig set dem og snakket med dem...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

buzzman skrev:
Jeg Havde nogle kammerater på besøg hos mig og min kæreste.. Vi havde planlagt en lille udflugt i den anden verden , havde derfor købt et gram 2-cb.
...
Men at hun sidder og snakker med folk som ikke er der, det er ikke noget jeg har hørt før.. Hun snakkede også med sin døde farmor sagde hun...
SÅ DET JEG VIL SPØRGE OM: Er det skizofrene tildenser hun har fået raget op i, eller er det bare et VIRKELIGT SINDSSYGT TRIP hun har været ude i? Jeg er bange for at hun for problemer senere hen, hvis hun nu har tendens til skizofreni... Har sagt til hende hun ALDRIG skal røre hallocinogener mere... Vil gerne lige påpage at hun ikke er den mest stabile psykisk, så derfor mine bange anelser :(

Jeg gad dælme også godt høre noget mere om, hvilke doser I tog, og om I vejede mængderne af med en ordentlig vægt. Det kræver jo en professionel narkoman at eyeballe 25 mg. pulver. Det kunne også være godt at høre, om I justerede mængden til din kæreste efter kropsvægt - kvinder er jo normalt mindre end mænd og kræver lidt mindre stof? Det kan f.eks. godt være at en mand på 190 cm. har det fint med 30 mg., men er hun kun 160 cm. høj, så er det jo muligt at 10-15 mg. havde været bedre...

Og hvordan indtog I det? Oralt eller sniffet? Oralt kan ofte være en fordel, fordi man kommer langsommere op og dermed har tid til at glide bekvemt ind i trippet (hvorimod et hurtigt onset ved insufflering kan skyde én afsted så hurtigt, at man mister fodfæstet).

Har din kæreste nogle psykiatriske diagnoser, som vi burde kende noget til? Og hvor gamle er I/hun?

Hun har i hvert fald haft et dårligt trip. Så meget kan vi da udlede.

Hun kan godt i den kommende tid opleve angst, og det kan nok godt tage flere uger, hvis oplevelsen virkelig har været forfærdelig. Det er derfor også korrekt at tage hende af ethvert psykedelika indtil videre. Til gengæld er der al mulig grund til at bruge så meget tid som overhovedet muligt på at få gennemarbejdet al denne frygt, som hun oplevede under trippet.

Jeg tror dog ikke, at hun direkte FÅR skizofreni af oplevelsen, også selv om hun helt klart har haft en psykotisk episode (bad trip). Dette kan være et vink om den dybere årsag til at trippet gik så galt. F.eks. kan cannabis være en lakmusprøve for, om en person har psykotiske/skizofrene tendenser eller decideret latent skizofreni, der bare venter på at manifestere sig. Cannabis giver nemlig ofte psykotiske episoder for folk med den slags hjerner. Hvor det helt forholder sig med 2C-B ved jeg ikke.

Men ... fårg da mand. Hvornår lærer folk at måle deres knark med en ordentlig vægt og starte folk uden psykedelisk erfaring MEGET FORSIGTIGT OP med en meget konservativ dosis? Specielt når vedkommende ikke er "videre stabil"...

Junior medlem

Malkavian skrev:
Jeg gad dælme også godt høre noget mere om, hvilke doser I tog, og om I vejede mængderne af med en ordentlig vægt. Det kræver jo en professionel narkoman at eyeballe 25 mg. pulver. Det kunne også være godt at høre, om I justerede mængden til din kæreste efter kropsvægt - kvinder er jo normalt mindre end mænd og kræver lidt mindre stof? Det kan f.eks. godt være at en mand på 190 cm. har det fint med 30 mg., men er hun kun 160 cm. høj, så er det jo muligt at 10-15 mg. havde været bedre...

Og hvordan indtog I det? Oralt eller sniffet? Oralt kan ofte være en fordel, fordi man kommer langsommere op og dermed har tid til at glide bekvemt ind i trippet (hvorimod et hurtigt onset ved insufflering kan skyde én afsted så hurtigt, at man mister fodfæstet).

Har din kæreste nogle psykiatriske diagnoser, som vi burde kende noget til? Og hvor gamle er I/hun?

Hun har i hvert fald haft et dårligt trip. Så meget kan vi da udlede.

Hun kan godt i den kommende tid opleve angst, og det kan nok godt tage flere uger, hvis oplevelsen virkelig har været forfærdelig. Det er derfor også korrekt at tage hende af ethvert psykedelika indtil videre. Til gengæld er der al mulig grund til at bruge så meget tid som overhovedet muligt på at få gennemarbejdet al denne frygt, som hun oplevede under trippet.

Jeg tror dog ikke, at hun direkte FÅR skizofreni af oplevelsen, også selv om hun helt klart har haft en psykotisk episode (bad trip). Dette kan være et vink om den dybere årsag til at trippet gik så galt. F.eks. kan cannabis være en lakmusprøve for, om en person har psykotiske/skizofrene tendenser eller decideret latent skizofreni, der bare venter på at manifestere sig. Cannabis giver nemlig ofte psykotiske episoder for folk med den slags hjerner. Hvor det helt forholder sig med 2C-B ved jeg ikke.

Men ... fårg da mand. Hvornår lærer folk at måle deres knark med en ordentlig vægt og starte folk uden psykedelisk erfaring MEGET FORSIGTIGT OP med en meget konservativ dosis? Specielt når vedkommende ikke er "videre stabil"...

Tak for svaret og de gode ord... Da jeg i god tro om at der var 25 mg i, tog lidt fra det og gav min kæreste, havde jeg nemlig tænkt på at hun ikke havde prøvet det før, og ikke skulle have samme mængde.. Men udfra den besked jeg fik sener om at han var urolig for dosen, og mit eget trip(mit livs trip, lad mig sige det sådan) er jeg sikker på at der har været noget mere i... jEG ÅBNEDE KAPSLERNE OG SNIFFEDE DEM, da jeg ikke bryder mig om den langsomme opstigning i trippet som kommer ved oralt indtagelse..

Men vi ryger dagligt tjald sammen, og der oplever jeg aldrig nogle psykiske bivirkninger på hende.

Vi er begge 21 år.

Hun har haft en svær barndom, og har derfor en masse psykiske "nykker" i form af panik, sygelig jalouxi, lidt voldsomme humørsvingninger, mangler forståelse for at sætte sig ind i andres situationer osv... Man kan mærke på hende at hun er "arret" men ellers er hun en dejlig og glad pige.. Så derfor jeg blev meget forskrækket over denne reaktion på stoffet

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det ville være rart at høre lidt mere om doserne ja.
Hvis hun startede med at sniffe hvad der minimum var 25 mg og så oven i hatten også har fået en redosering (hvor stor var den og hvorfor dog overhovedet give mere til hende??) så er det da ikke nogen overraskelse at hun får et badtrip som førstegangs-tripper!
Det tror jeg ærlig talt de fleste ville, medmindre de er meget stærke i psyken eller heldige.

@CLOWN: Jeg synes at du skal holde off-topic anekdoter om sjove fester væk fra denne tråd som faktisk er ret seriøs.
Forresten ville det også være utrolig dejligt hvis du gad lade være med at lave en tom linje imellem hver linje som du skriver - som i forvejen er kortet af.
Det er en mærkelig måde at få det man skriver til at se længere ud og jeg synes du skulle stoppe det.

Mvh Jonas!

[Edit: Nogen af spørgsmålene er blevet besvaret i det ovenstående indlæg som blev postet mens jeg skrev dette.]

Titel:
Junior medlem

FarmerFyr skrev:
Det ville være rart at høre lidt mere om doserne ja.
Hvis hun startede med at sniffe hvad der minimum var 25 mg og så oven i hatten også har fået en redosering (hvor stor var den og hvorfor dog overhovedet give mere til hende??) så er det da ikke nogen overraskelse at hun får et badtrip som førstegangs-tripper!
Det tror jeg ærlig talt de fleste ville, medmindre de er meget stærke i psyken eller heldige.

Mvh Jonas!

[Edit: Nogen af spørgsmålene er blevet besvaret i det ovenstående indlæg som blev postet mens jeg skrev dette.]

Jeg tog det jeg troede var 25mg(det som jeg bedte ham om at veje op i en kapsel til mig) og tog noget af det fra, dvs jeg troede hun fik mindre end 25mg... Men hun har så åbenbart fået mindre af måske 30-40mg, jeg ved det ikke??? Skide irriterende når jeg beder ham om at veje op til mig, og så siger idioten først bagefter at der nok er for meget i.

Men du mener ikke at jeg skal være urolig for at hun for evt. tilbagefald, eller at der er fremkaldt skizofrene tendenser eller noget?

Titel:
Insane psychedelia user!

Umiddelbart nej, men man ved jo aldrig.
Jeg har før oplevet folk som er blevet helt ude af den indtil trippet endte som ikke har fået noget alvorlige mén bagefter.
Jeg har også hørt om andre som er gået helt ned, har aldrig oplevet det selv men det sker bestemt.

Hold øje med hende, snak med hende om hvad der skete og sørg for at hun får gennemarbejdet de indtryk og oplevelser hun havde under trippet. Det vil mindske risikoen for at det sker igen eller kommer op til overfladen.
Held og lykke med din kæreste, hun får sikkert ingen skader af det men pas bedre på en anden gang. :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

FarmerFyr skrev:
Umiddelbart nej, men man ved jo aldrig.
Jeg har før oplevet folk som er blevet helt ude af den indtil trippet endte som ikke har fået noget alvorlige mén bagefter.
Jeg har også hørt om andre som er gået helt ned, har aldrig oplevet det selv men det sker bestemt.

Hold øje med hende, snak med hende om hvad der skete og sørg for at hun får gennemarbejdet de indtryk og oplevelser hun havde under trippet. Det vil mindske risikoen for at det sker igen eller kommer op til overfladen.
Held og lykke med din kæreste, hun får sikkert ingen skader af det men pas bedre på en anden gang. :wink:

Mvh Jonas!

Mange tak og tak for de gode ord, har det mere roligt nu :) Og ja, tror vidst det er sidste gang hun fylder noget psyckedelisk indenbords, det er vi blevet mere end enige om!

Mvh Buzzman

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Buzzman- hahaha kysse en dørkarm, den har jeg sku aldrig hørt før.

Nej det med din kæreste lyder til at være en ubegagelig oplevelse for hende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

buzzman skrev:
Tak for svaret og de gode ord... Da jeg i god tro om at der var 25 mg i, tog lidt fra det og gav min kæreste, havde jeg nemlig tænkt på at hun ikke havde prøvet det før, og ikke skulle have samme mængde.. Men udfra den besked jeg fik sener om at han var urolig for dosen, og mit eget trip(mit livs trip, lad mig sige det sådan) er jeg sikker på at der har været noget mere i... jEG ÅBNEDE KAPSLERNE OG SNIFFEDE DEM, da jeg ikke bryder mig om den langsomme opstigning i trippet som kommer ved oralt indtagelse..

Men vi ryger dagligt tjald sammen, og der oplever jeg aldrig nogle psykiske bivirkninger på hende.

Vi er begge 21 år.

Hun har haft en svær barndom, og har derfor en masse psykiske "nykker" i form af panik, sygelig jalouxi, lidt voldsomme humørsvingninger, mangler forståelse for at sætte sig ind i andres situationer osv... Man kan mærke på hende at hun er "arret" men ellers er hun en dejlig og glad pige.. Så derfor jeg blev meget forskrækket over denne reaktion på stoffet

Såvidt jeg har læst er 25 mg. 2C-B insuffleret en pænt stor dosis, og der er folk der kan få et pænt trip ud af det ved oral indtagelse. Det kan også være, at du har fået noget rimelig rent 2C-B...

Jeg er rimelig sikker på, at din kæreste - med hendes psykologiske Set - ville have haft bedre af en blød optur i stedet for at blive skudt afsted.

I det hele taget er hendes mentale tilstand nok ikke den bedste at tage hallucinogener på. Jfr. Set og Setting anbefalingerne virker det i hvert fald som om, at det kan være svært at finde det helt optimale tidspunkt for hende at tage psykedelika på - panikangst rammer ud af det blå, og voldsomme humørsvingninger siger jo netop at trippet kan falde ud til snart sagt hvilken som helst side.

Normalt ville jeg sige det samme om den psykedeliske side af hash, men det lader til at de fleste vanerygere af hash opbygger en pæn tolerance mod hashens psykedeliske side mens dens sedative aspekter synes at blive hængende lidt længere. Det er nok også grunden til at mange med post traumatic stress disorder (PTSD) faktisk har så meget succes med at bruge cannabis mod deres lidelse.

Jeg vil tro, at din kæreste vender tilbage til udgangspunktet. Ellers er det måske værd at overveje at tage en målrettet terapeutisk session med MDMA eller metylon (og altså ikke en kikseklapper-aften...)? Men se nu bare hvordan det spænder af inden I kaster jer ud i noget nyt kvaksalveri, som en tumpe på et narkoboard har anbefalet ;)

Junior medlem

Malkavian skrev:

Såvidt jeg har læst er 25 mg. 2C-B insuffleret en pænt stor dosis, og der er folk der kan få et pænt trip ud af det ved oral indtagelse. Det kan også være, at du har fået noget rimelig rent 2C-B...

Jeg er rimelig sikker på, at din kæreste - med hendes psykologiske Set - ville have haft bedre af en blød optur i stedet for at blive skudt afsted.

I det hele taget er hendes mentale tilstand nok ikke den bedste at tage hallucinogener på. Jfr. Set og Setting anbefalingerne virker det i hvert fald som om, at det kan være svært at finde det helt optimale tidspunkt for hende at tage psykedelika på - panikangst rammer ud af det blå, og voldsomme humørsvingninger siger jo netop at trippet kan falde ud til snart sagt hvilken som helst side.

Normalt ville jeg sige det samme om den psykedeliske side af hash, men det lader til at de fleste vanerygere af hash opbygger en pæn tolerance mod hashens psykedeliske side mens dens sedative aspekter synes at blive hængende lidt længere. Det er nok også grunden til at mange med post traumatic stress disorder (PTSD) faktisk har så meget succes med at bruge cannabis mod deres lidelse.

Jeg vil tro, at din kæreste vender tilbage til udgangspunktet. Ellers er det måske værd at overveje at tage en målrettet terapeutisk session med MDMA eller metylon (og altså ikke en kikseklapper-aften...)? Men se nu bare hvordan det spænder af inden I kaster jer ud i noget nyt kvaksalveri, som en tumpe på et narkoboard har anbefalet ;)

Ja, jeg oplever sgu aldrig noget psychedelisk med hash, for bare en go' chiller på, og noget ro i hovedet efter en lang dag på arbejdet :)

Men ja, jeg skulle nok have tænkt den lidt bedre igennem iden jeg gav hende det, ville bare gerne dele den fantastiske oplevelse jeg selv har haft med 2 cb... Men ja, hun skal sgu nok holde sig til MDMA'en fremover, den ved hun da hvad er;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
buzzman skrev:
FlæmMing skrev:

Vi havde fået delt noget af det op i kaplser, som jeg først fik at vide var på 25mg, så vi tog en hver af og hældte ud og sniffede... men fik senere en besked om at min farmaceut var lidt urolig for at han havde kommet for meget i doserne.. Så jeg ved faktisk ikke helt hvor meget vi havde indtaget...

Bare 25 mg insuffleret er IMO en høj dose første gang. 18mg insuffleret havde nok passet bedre første gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Selv 18 mg er nok til et rigeligt kraftigt trip.
Jeg ville ikke give en førstegangstripper over 10 mg nasalt eller 20 mg oralt.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

2c-B er et psy som alle andre og kan selvfølgelig give bad trip, og det kan sikkert også give en livslang psykose i de værste tilfælde. Men den oplevelse hun havde skal nok bare udarbejdes med tiden. Få snakket med hende om det så hun føler sig tryg hos dig, det er nok det vigtigste. Men varige mén ved trippet behøver hun på ingen måde have haft. Og hvis hun ikke har vist nogle psykotiske tilstande mens i har røget så skal du ikke være bange for noget IMO :)

En af mine veninder fik også bad trip på 2c-B på et tidspunkt hvor hun så orme komme ud af armen og sådan noget klamt i den dur (der er endda en trip rapport herinde med det et sted), og hun lever i sit bedste velgående stadig. Så tror du kan være rolig. Men har din kæreste da sagt noget om at hun synes hun har ændret sig på nogen måde?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er også en enkelt gang, blevet taget noget så gevaldigt i røven, af et 2c-b trip. Jeg vil ikke uddybe mit trip yderligere her, men jeg kan huske, at jeg i en månedstid efter ofte blev grebet af præcis samme angst, som jeg havde følt under selve trippet. Dette var selvfølgelig ekstremt ubehageligt, men tilbagefaldende aftog med tiden. Jeg vil skyde på at det tog 1-2 måneder før jeg kom helt af med dem. Det jeg vil siger er, at hun nok godt kan mærke nogle eftervirkninger efter sådan et voldsomt trip, men det er måske lidt drastisk at sige hun er blevet skitzofren.

Jeg har én gang siden mit badtrip prøvet at tage 2c-b igen og endte i præcis samme tilstand, som ved det første badtrip. Dog har jeg flere gange efterfølgende, taget svampe og haft nogle ganske gode trips. Alligevel er det nok en god idé, som du selv siger, at passe på med de psykedeliske stoffer fremover da det lyder som noget af en tur hun har fået sig.

Scented

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu vil jeg ikke sidde og bitche, men du skulle nok lige have tænkt dig om. Når hun endda er kvinde, er 25 mg altså en meget stor dosis for en førstegangsbruger.
Der er nok ikke sket nogen langvarig skade, men det skal dog ikke udelukkes. Hun vil nok være tilbage om en uges tid.
Synd at det skulle ende i et bad-trip, især fordi du siger, at hun snakkede med sin afdøde farmor. Det kunne ellers være meget givende.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Havde hun røget Cannabis under eller før 2c-b'en?
Cannabis kan forstærke den psykedeliske tilstand ret meget.

Citat:
Hun sagde hun snakkede med en mand som fortalte hende onde ting, samtidig med han hældte blod ud over hende. Hun følte også at han "styrede" hende med trøde sat på hendes krop, og hun hostede somom hun var ved at drukne hele tiden...

Det kunne måske være en idé at behandle hendes trip som en drøm, og prøve at tyde nogle af de ting hun har oplevet.
Mange af de trips jeg hørt om, eller selv har haft, som er gået i en mere dyster retning, er tit mere eksistentielle og uhåndgribelige. Det du har fortalt hun har oplevet, lyder måske lidt mere som en symbolsk drøm og kunne muligvis tydes som en, og derved komme til at give mere mening for hende.

Hvem var f.eks. den mand som styrede hende?
Den slags kommer ikke bare ud af den blå luft, og lyder ret meget som et symbol på noget underbevidst.

Senest rettet af NowhereMan 14 nov 2007 23:53, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]