Hey allesammen, tag lige to minutter og læs, har brug for et godt svar:)
Jeg Havde nogle kammerater på besøg hos mig og min kæreste.. Vi havde planlagt en lille udflugt i den anden verden , havde derfor købt et gram 2-cb.
Det startede som det plejer med den ubeskrivelige sansevirkning du har i kroppen, helt klare kontraster i farverne og "dansene" skygger... Nå, men så tog vi en lille en mere, og ti min efter var jeg helt fra den.. Jeg husker jeg sad og kiggede på min radiator som så MEGET mærkelig ud.. Derefter lod jeg blikket glide over i den anden ende af stuen, hvor min palme står... Der stod radiatoren lige pludselig.. Så kiggede jeg tilbage hvor radiatoren står normalt, og der var min palme så istedet. Min kammerats øjne fløj igennem luften som små forvrængede bolde, og farverne skiftede til musikken
Nå, men grunden til jeg skriver her er min kærestes reaktion på stoffet. Hun startede med at kommenterer alle de mærkelige ting hun så, man kunne høre allerede der at hun var utryk ved virkningen(var hendes første gang på psychedeliske stoffer)..
Vi prøvede at berolige hende men det blev værre og værre.

Hun gik pludselig fuldstændigt i panik, begyndte at skrige og græde og fable om at de kommer.. Hun havde åbenbart set en film i sit hoved om at vi blev slået ihjel alle sammen, og kunne ikke skelne virkelig og fantasi. Efter en god time eller halvanden hvor man hverken kunne holde om hende eller komme i kontakt med hende, faldt hun lidt ned... Men hun græd og var bange. Hun sad og snakkede ud i luften og jeg spurgte hvem hun snakkede med. Hun sagde hun snakkede med en mand som fortalte hende onde ting, samtidig med han hældte blod ud over hende

Hun følte også at han "styrede" hende med trøde sat på hendes krop, og hun hostede somom hun var ved at drukne hele tiden... FUCK jeg blev bange for der skete noget alvorligt.
Hun græd sig i søvne, og var heldigvis nogenlunde normal igen dagen efter...
Men at hun sidder og snakker med folk som ikke er der, det er ikke noget jeg har hørt før.. Hun snakkede også med sin døde farmor sagde hun...
SÅ DET JEG VIL SPØRGE OM: Er det skizofrene tildenser hun har fået raget op i, eller er det bare et VIRKELIGT SINDSSYGT TRIP hun har været ude i? Jeg er bange for at hun for problemer senere hen, hvis hun nu har tendens til skizofreni... Har sagt til hende hun ALDRIG skal røre hallocinogener mere... Vil gerne lige påpage at hun ikke er den mest stabile psykisk, så derfor mine bange anelser