Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pcp i drink
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, så var jeg til Xstatic her forleden (lørdags) og en af mine venner er så væk lige pludselig, ser ham så uden for med det hvide ude af øjnene og brækker sig, så ringer 112 og de henter ham.. dagen efter kom jeg der ind og han sagde lægerne have fundet Pcp i blodet på ham. og min ven er absulut mod stoffer, og han vidste ikke engang hvad det var :?

Hvem fanden kunne finde på at proppe noget pcp i ens drink, fatter det ikke... Dem der ikke har lyst til at være stoffer, skal da fuldstændig selv bestemme

:evil:

ps: ville bare lige ud med det.. :P

Medlem

Incase skrev:
Ja, så var jeg til Xstatic her forleden (lørdags) og en af mine venner er så væk lige pludselig, ser ham så uden for med det hvide ude af øjnene og brækker sig, så ringer 112 og de henter ham.. dagen efter kom jeg der ind og han sagde lægerne have fundet Pcp i blodet på ham. og min ven er absulut mod stoffer, og han vidste ikke engang hvad det var :?

Hvem fanden kunne finde på at proppe noget pcp i ens drink, fatter det ikke... Dem der ikke har lyst til at være stoffer, skal da fuldstændig selv bestemme

Altså der er jo så mange underlige mennesker.

Jeg kender en som var ved at dø, pga. der var en psykopat der havde proppet alt muligt i hans drink og han siger så til hans forældre, han godt ved hvad han har puttet i men ikke vil sige det til dem :S Det sku lidt for sygt efter min menning !

Uundskyld stave fejl osv. er en mongol til at stave og sætte komma osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Akira_Dk3 skrev:
Incase skrev:

Altså der er jo så mange underlige mennesker.

Jeg kender en som var ved at dø, pga. der var en psykopat der havde proppet alt muligt i hans drink og han siger så til hans forældre, han godt ved hvad han har puttet i men ikke vil sige det til dem :S Det sku lidt for sygt efter min menning !

Uundskyld stave fejl osv. er en mongol til at stave og sætte komma osv.

syntes generalt bare de idioter skal styrer sig lidt :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Forstår ikke hvad de får ud af det, medmindre det er noget med at de vil voltage en. Men ellers så hvorfor bare hælde noget i folks drink og så måske se dem opføre sig underligt og få nøjer. Og der er sikkert også dem der bare går sin vej efter det er puttet i drinken og slet ikke set personene fucke op!..

Hvor fedt er det? . Hvorfor ikke selv tage det eller sælge det?

Fuck jeg er skæv :joint:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

T skrev:
Forstår ikke hvad de får ud af det, medmindre det er noget med at de vil voltage en. Men ellers så hvorfor bare hælde noget i folks drink og så måske se dem opføre sig underligt og få nøjer. Og der er sikkert også dem der bare går sin vej efter det er puttet i drinken og slet ikke set personene fucke op!..

Hvor fedt er det? . Hvorfor ikke selv tage det eller sælge det?

Fuck jeg er skæv :joint:

ja hvorfor ikke tage det selv? men det kan jo være de ikke ved hvad det gjorde og de ville afprøve det på en :z ?

Titel:
Medlem

Hvis folk tester deres stoffer på andre uvidende mennesker må de da være godt dumme; jeg mener, selvfølgelig bliver ofret skræmt og får det dårligt, så man kan vel højest bruge sådan en test til at tjekke om det er noget man dør af. Ik :?:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er ikke en selvfølge at man får det dårligt hvis der er nogen der doper ens drik

Men jeg var heller ikke i tvivl om hvad det var da det kickede ind, det er nok lidt mere skræmmende hvis det vildeste man har prøvet er øl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Det er ikke en selvfølge at man får det dårligt hvis der er nogen der doper ens drik

Men jeg var heller ikke i tvivl om hvad det var da det kickede ind, det er nok lidt mere skræmmende hvis det vildeste man har prøvet er øl

ja netop :lol:

Titel:
Medlem

Xpert skrev:

ja rigtigt skræmmende .

men jeg ville da blive glad, hvis der var nogen der lige smed 150mg ren MDMA ned i min drink :roll: ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Men jeg var heller ikke i tvivl om hvad det var da det kickede ind

Har jeg misset noget? Hva blev du dopet med Xpert?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]