Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen IGEN! :D

En af mine venner fortalte om en af hendes venner som havde sniffet meget og havde mistet farven under næsen

Sandt eller falsk!?

Hvis sandt så hvorfor?

Og er der ellers nogen synlige tegn af at man tager stoffer? Udover selvf når man er på amf!?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ved overdrevet snifning, efterfulgt af tørren-om-næsen, kan der vel opstå arvæv i en lysere farve - men ellers?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
TATP skrev:
ved overdrevet snifning, efterfulgt af tørren-om-næsen, kan der vel opstå arvæv i en lysere farve - men ellers?

Så skal man vist også bruge sandpapir til at tørre sig om snudeskaftet med, for at det er en reel risiko.
jeg har aldrig hørt om at man skulle blive hvid under næsen af at sniffe nogle stoffer, men det kan være et tegn på at man ikke er særlig god til at sniffe og det meste af det havner på overlæben istedet. Er det tilfældet bør man stoppe sit indtag med det samme, for så er man slet ikke intelligent nok til at tage noget som helst der ikke kan købes i Matas.
I ekstreme tilfælde kunne en hvid farve i huden være et tegn på at man i den grad har overdoseret, men så vil farven langt fra kun være begrænset til overlæben.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Whitecain skrev:
En af mine venner fortalte om en af hendes venner som havde sniffet meget og havde mistet farven under næsen

Når kvinder pudrer næsen med pudder, så lægger det en let, hvidlig hinde af støv. Det er eneste forklaring jeg kan finde på, for såvidt jeg ved bleger kokain ikke på andre måder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Whitecain skrev:

Og er der ellers nogen synlige tegn af at man tager stoffer? Udover selvf når man er på amf!?

Come on dude - gider du ik snart læse den wiki? :?

Læs alle stofferne igennem og kig under "Stoffets virkning". Der finder du de synlige tegn imellem som eksempelvis pupiludvidelse, rastløshed, etc. - men det afhænger af hvilket stof du har indtager.

Titel: humm..
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
fx. når man har været forkølet i længere tid og har pudset meget næse, så får jeg da lidt små sår under næsen.. så hvis man virkelig har sniffet meget og pudset ekstremt meget næse over lidt længere tid tror jeg sku godt det kan være muligt at der dannes lysere arvæv..

men det er jo så ikk pga af at man sniffer sådan direkte, bare forde man er en kegle og pudser for meget næse :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
ole_finland skrev:
Come on dude - gider du ik snart læse den wiki? :?

Læs alle stofferne igennem og kig under "Stoffets virkning". Der finder du de synlige tegn imellem som eksempelvis pupiludvidelse, rastløshed, etc. - men det afhænger af hvilket stof du har indtager.

THANK YOU! :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]