Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har fået fat i noget pulver, som er den der lysebrune farve som er den farve methylon bliver beskrevet til at være, men den er svagere end normalt.

Tænkte at det kunne være den var cuttet op.. Hvilke muligheder er der for oprensning?

PS. Har fået at vide det er methylon, virker også sådan - bare svagere....

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
acetonevask vil fjerne nogle af affaldstofferne fra syntesen, hvis der er nogen tilbage..
en simpel måde at fjerne lactose og kreatin, er at hælde narkoen i kold vand.. mit bud vil være 2,5ml vand pr. g methylone . sukkeren og kreatinen vil være tungere opløselig, og kan filtreres fra (hvis det altså er det der er cuttet med) - - inddamp nu vandet..

denne process er beskrevet i Alkymistens hjørne, i Oprensning af amfetamin.
samme fremgangsmåde:)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Lyder godt nok underligt med cuttet methylon, mest af alt fordi der i forvejen skal ret høje doser til, hvis det så også er cuttet så skal man jo nærmest æde et halvt gram, eller ja sniffe det samme og det lyder ikke rart.

Desuden er methylon jo stadigvæk lovligt, og bliver importeret helt lovligt, så lyder virkelig mærkeligt at det skulle være cuttet, jeg er aldrig stødt på cuttet methylon, og har prøvet methylon fra mange sources efterhånden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
Lyder godt nok underligt med cuttet methylon, mest af alt fordi der i forvejen skal ret høje doser til, hvis det så også er cuttet så skal man jo nærmest æde et halvt gram, eller ja sniffe det samme og det lyder ikke rart.

Desuden er methylon jo stadigvæk lovligt, og bliver importeret helt lovligt, så lyder virkelig mærkeligt at det skulle være cuttet, jeg er aldrig stødt på cuttet methylon, og har prøvet methylon fra mange sources efterhånden.

Plus det har en lidt unik farve. I modsætning til de mest populære cut midler, hvilke er hvide.

Titel:
Methylon Connoisseur

Resist skrev:
Plus det har en lidt unik farve. I modsætning til de mest populære cut midler, hvilke er hvide.

Tjah, jeg arbejder jo pt på at få det til hvide krystaller, så farven kan man ikke regne med, acetonevask fjerne også meget af den gulige/brune farve :)

Men ja, som sagt, kan man ikke finde nogen der får effekt af 185 mg (som jeg vil sige er den mest alm. dose) så kan det godt være det er cuttet, men chancen er meget lille :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Winta skrev:
Resist skrev:

Men ja, som sagt, kan man ikke finde nogen der får effekt af 185 mg (som jeg vil sige er den mest alm. dose) så kan det godt være det er cuttet, men chancen er meget lille :)

Jeg får ikke nogen mærkbar effekt af 180-185mg.

Jeg skal over de 200mg før jeg synes jeg mærker det.

Titel:
Methylon Connoisseur

Ja, dem er der også nogen af, jeg siger også, hvis ingen af ens venner får effekt af 185mg, man kan aldrig vide om man lige selv er en af dem med høj tollerance, for der er desværre nogle :)

Men så må man lige prøve at smide noget af det på ens venner og se, hvis ingen af dem får fed effekt af 185mg, så er det nok cuttet :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mariannes skrev:
Har fået fat i noget pulver, som er den der lysebrune farve som er den farve methylon bliver beskrevet til at være, men den er svagere end normalt.

Jeg har prøvet noget, der var gulligt og noget, der var mere hvidligt. Begge versioner virkede ganske fint, selv om de både så og lugtede forskelligt.

Desuden skifter et stof sommetider lidt farve alt efter hvor fint det er pulveriseret..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]