Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 maj 2002 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 maj 2002 01:01
Indlæg: 64
I sommers prøvede jeg MDMA pulver på Ibiza og fik det fedste trip med masser af velvære og smiler på hele natten. Følelsen af det var anderledes end de MDMA piller jeg har prøvet. Man ville hellere sidde og have velvære på istedet for at danse som jeg plejer at gøre på E. Jeg testede det på en E-test og det kom ud som MDMA men jeg syntes at virkingen var en del anderledes. Jeg fik heller ikke så meget nedtur på og kun spise dagen efter. Har det været MDMA og hvorfor er virkingen anderledes (meget bedre) end ved de MDMA piller jeg har prøvet. Er der andre der har prøvet det i pulver da jeg ikke har hørt så meget om det i Danmark.

Dank [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2002 23:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Ja MDMA-pulver er niiiiiiiice [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Grunden til at det ikke har føltes som "kiks" er jo nok at der har været andre ting i de piller end MDMA - hvis der overhovedet har været MDMA.... Hvis du får nogle GODE piller vil du få det på samme måde som at tage en streg ren MDMA - helt blæst afslappet og lykkelig.... Mmmmmmmmmm [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2002 18:06 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
He, he.


Senest rettet af Minimal 13 nov 2003 02:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2002 18:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
*gG* jeg tvivler på at du har været blæst i 10 timer af MDMA - mon ik du har taget noget andet også så`?????
, men det er så sandeligt en fed rus [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2002 19:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
0,3 gram svare vel egentlig til 2-3 rimlig gode kex, i hvert fald hvis man skal tro på hvad man hører om indholdet i de forskellige piller.
Man kunne nok godt køre 10 timer på 3 gode kex, men tror ikke man kan hvis man æder dem på samme tid, de skal ædes hen af vejen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team