Mushi-mango skrev:
Her er hva jeg typpisk får spist af methylon på en aften når jeg dummer mig..
Det lader ikke til at der er tale om et enkeltstående tilfælde. Når Hr. mushi så ovenikøbet har lavet et skema over hvor absurd meget han har taget forstår jeg ikke hvorfor han ikke bare stopper ved .. lad os sige 500 mg. som er en rimelig stor dosis methylon.
Det virker for mig præcist ligesom når folk med tribal-tusser siger "ååårh-hvad, igår tog jeg bare 6 gram af det der feta, dér mand!"
Det er dumt og der er ingen grund til at ligge det op så folk der ser op til folk med triball-tusser fejlagtigt tror at der skal så meget til en rus og overdoserer - måske med fatalt udfald.
Dette er et HARM REDUCTION board - ikke et "orrh hvad jeg var helt stegt igår" - board. Det oprindelige spørgsmål lyder således:
Citat:
Hvad synes i er en god dosis?
Synes du, at du besvarer det spørgsmål særlig godt ved at poste det skema? Det synes jeg i hvert fald ikke. Der er absolut ingen grund til at fremvise det skema, derfor kommer jeg til at tænke på show-off-brian'er. Hvis du har haft en anden (fornuftig) grund til at rive op i et 1år gammelt emne for at fremvise dit skema, så fremfør den endelig, jeg kunne bare ikke lige umiddelbart finde nogen.
Til det oprindelige spørgsmål så er en dose på omkring 200mg med en senere redosering på 50 mg noget der virker for mig.