Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Hvilket stof er bedst at kombinere med ketamin?
Afstemning sluttede 20 sep 2007 01:02
Hash/skunk/pot 7%  7%  [ 4 ]
GHB 2%  2%  [ 1 ]
Kokain 5%  5%  [ 3 ]
Amfetamin/meth-amfetamin 5%  5%  [ 3 ]
MDMA 27%  27%  [ 16 ]
LSD/Svampe/2CB - skriv hvilket stof i posten 30%  30%  [ 18 ]
Heroin/morfin/kodein eller andre opioider 2%  2%  [ 1 ]
Ingenting - ketamin skal tages for sig selv! 13%  13%  [ 8 ]
Andet - skriv i posten 10%  10%  [ 6 ]
Afgivne stemmer : 60
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Som overskriften siger - hvilket stof er bedst sammen med ketamin.

Kom gerne med begrundelser - og også gerne hvor store doserne af ketamin og det respektive stof ca. skal være.

Jeg har indtil videre selv haft bedst erfaringer med at tage en lille streg ketamin sammen med en medium bane coke.
Normalt kan jeg ikke fordybe mig i musik, sanseindtryk eller hvad andre personer siger ( :oops: ), når jeg er på coke, men jeg synes at en lille smule ketamin giver rusen et twist, der gør det muligt at nyde musikken fuldt ud, mens man bevarer euforien fra kokainen.

Har indtil videre ikke fundet ketamin så spændende uden andre stoffer (har prøvet med et par andre).

EDIT: Har faktisk prøvet det sammen med skunk, hvor det var rigtig fedt. Lå i sengen med alt lys slukket og musik i hovedtelefonerne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
har aldrig selv prøvet ketamin, men har hørt fra folk at mdma sku være godt sammen med.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
heh, underligt at du i afstemningen ikke har givet 2c-b en alene plads - det er den mest kendte kombination..

jeg har kun prøvet at blande ketamin med svampe, det ødelagde mest svampetrippet, da jeg ikk kunne huske så meget af det så. :|

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes ketamin er et unikt stof for sig selv. Jeg vil helst indtage ketamin for sig selv eller måske på comedown af whatever.

Det giver dog et twist på fx peaket af 2c-b eller LSD. Man kommer ud i sindet på en helt anden måde, end hvad man ellers ville have oplevet.

Svjh snakkede Prometheus også engang om, at han synes 2c-b nærmest 'afkoder' ketaminens meget abstrakte verden til noget mere håndgribeligt.

Titel:
Insane psychedelia user!

ConfusioN skrev:
har aldrig selv prøvet ketamin, men har hørt fra folk at mdma sku være godt sammen med.

Jeg vil helst høre personlige erfaringer, så hvis I slet ikke har prøvet det (eller ikke prøvet K sammen med andre stoffer), så lad være med at stemme og skrive.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg stemte ingenting.

Ketamin er et stof der har en remlig unik rus, i forhold til så mange andre stoffer. så hvorfor blande det ?

ketamin i små mangder er nice nok til at blande med stimulanser, men det er ikke noget at skrive hjem om.

Skal lige siges jeg ikke har prøvet alle de comboer der er i topic.

K + Mdma (fint nok)
K + Mehylon (Osse nice nok)
K + Alkohol (2x bankelam)

Jeg har hørt nogle lidt om, at GHB + Ketamin, ikke er en god combo, så den har jeg holdt mig fra.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hmm..

skal måske siges, for mig er ketamin før khullet en fejlet omgang med ketamin..

jo, det er da skægt nok at tage en lav dosis ketamin og vælte rundt.. men altså.. så foretrækker jeg bare alkohol eller lign.

men så snart ketamin kommer op i de dosiser, hvor du ikke længere kan gå, ikke længere rigtig kan forstå verdenen og forsvinder helt væk for at opleve andre steder.. - der tror jeg kun at jeg ville foretrække 2c-b, mest på grund af hans udtalelser omkring at det "skaber en bro imellem egoet og identiteten".. eller noget i den dur - og at man bør kunne huske sit k-hul meget bedre..

har efterhånden taget en del khuller.. men det er de færreste ting jeg husker derfra, gad jeg godt ha ændret på..

og ketamin med svampe - gjorde for mig bare at jeg ikke huskede mit svampetrip.. er faktisk ked af at jeg blandede omkring 400mg ketamin ind i mit første svampetrip..

røg da ind i en anden verden, men det overskyggede svampene.. svampene forsvandt nærmest væk.. - og jeg glemte store dele af mit svampetrip..

ligefør det sjoveste ved det trip, var da jeg sad med lattergassen og overvejede hvorvidt jeg sku tage ketamin... sad i min egen verden og grinte "heh, har jeg behov.. har jeg ikke behov".. - men gjorde det..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Stemte andet... Da mine 4 ketamin eksperimenter enten har været rene - eller i kombination med et bensodiazepin - eller helt rene har de ikke været, cannabis har været involveret alle 4 gange - cannabis gav en klar ekstra virkning, men skal ikke kunne sige om bensokomboen gav noget synderligt ekstra.... Tror 2c-b ville give ketamin et spark, ihvertfald en kombo jeg i fremtiden vil eksperimentere med=)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:

Jeg vil helst høre personlige erfaringer, så hvis I slet ikke har prøvet det (eller ikke prøvet K sammen med andre stoffer), så lad være med at stemme og skrive.

Ketamin og 2C-B, virkelig virkelig fedt, både mig og vennerne har aldrig haft trips på den måde, find et dejlig natur område og brug gerne en tripsitter :) Det er en fantastisk combination. 60-80mg Ketamin plus 10-15mg 2C-B i en streg til en person, smerten i næsen når der er insuffleret er næsten lig nul når du har begge substaner i stregen.

Jeg VIL og SKAL anbefale den da det virkelig skal prøves :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Stemte rent. Kan ikke forestille mig det på nogen måder ville fungere eller være godt med et andet stof. Men smag og behag...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Stemte mdma. Følelsen i kroppen og hovedet, og måden man ser tingene på er bare rigitg lækker.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Efter en tur på skadestuen i bevidstløs tilstand, samt efterfølgende observation i 1½ døgn, vil jeg på det kraftigste fraråde at blande ketamin, diazepam og meth!
Jeg er i hvert fald holdt op med at blande substanser for good - også selvom mængderne er infinitesimale - well...Jack D. og Tuborg kan lige gå an imo!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke at ketamin og stimulanser lyder som en fornuftig cocktail.

Hvis I har livet kært så hold jer fra at blande dissociatives med ting som coke mdma mm.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Some portuz skriver 2cb+keta ude i naturen er virkeligt lækkert, og min stemme er også lagt på den combo..

Det er med den kombo jeg nok har haft et af mine bedste trips nogen siden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
spiffeh skrev:
heh, underligt at du i afstemningen ikke har givet 2c-b en alene plads - det er den mest kendte kombination..

jeg vil da mene MDMA/kiks er den mest kendte kombination med ketamin.. det er da langt mere tilgængeligt end f.eks. 2c-b ..

MDMA og keta er skønt sammen :P

Titel:
Flueknepper kongen

Tæækno skrev:
spiffeh skrev:

jeg vil da mene MDMA/kiks er den mest kendte kombination med ketamin.. det er da langt mere tilgængeligt end f.eks. 2c-b ..

MDMA og keta er skønt sammen :P

Har jeg personligt sjældnere hørt end 2C-B/Keta. Kommer også an på om man kommer i et dumsmart kikseklappermilieu eller ej.

Men ja, jeg synes faktisk, der burde være en afdeling på wikien med kombinationer, eller et eller andet...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Så må jeg lige blande mig:

Jeg synes ikke at ketamin er specielt interessant alene. Det kan godt være, at det er fordi jeg ikke har været i K-hole endnu, men jeg synes at stoffets "personlighed" er ubehagelig (føj hvor lyder jeg new age-agtig nu :D).

Jeg kan langt bedre lide svampe, LSD og 2CB for den sags skyld, da de (for mig) rummer noget mystisk og spirituelt.
Selvfølgelig kan man godt "lamme rundt" på de stoffer og bare danse og nyde sit eye candy, men jeg synes de har en særlig personlighed, og at man træder ind i en bestemt verden når man tager dem.

Ketamin er for mig mere koldt, usammenhængende og "not made for human consumption".

... nu gik jeg vist offtopic på min egen tråd - fortsæt endelig afstemningen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg har kun prøvet at blande MDMA og ketamin.

Nogle kan godt lide det sammen. Men jeg synes godt nok det var underligt. Ikke lige mig.

Titel: Ketamin
Junior medlem

Hvor kan man få fat i ketamin? Og hvad koster det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]