Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 18:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gelonida
Indlæg: 12 apr 2002 11:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2000 02:01
Indlæg: 2137
Geografisk sted: Monkey Island
Jeg har fundet nogle smertestillende tabletter ved navn Gelonida. Så vidt jeg kan se er det aktive stof kodein i en eller anden form. Det er bare ikke den samme slags som i kodimagnyler. Er der nogen der kender forskellen på styrke/virkning/dosering af Gelonida og kodimagnyl?


Top
 Profil  
 
 Titel: Gelonida
Indlæg: 12 apr 2002 14:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Ka' det ikke passe at det indeholder 30% kodein og 70% hovedpine medicin? Jeg tror det hed Gelonida..


Top
 Profil  
 
 Titel: Gelonida
Indlæg: 12 apr 2002 16:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Gelonida er omtrent det samme som Kodimagnyl. Indeholder 500 mg acetylsalicylsyre og 10 mg kodeinphosphat-hemihydrat.
Hvis man anstrenger sig, kan man ekstrahere kodeinen. Men man kan ikke bare æde så mange af pillerne at man får en virkning af kodeinen, uden det bliver farligt og skadeligt med den store mængde acetylsalicylsyre.


Top
 Profil  
 
 Titel: Gelonida
Indlæg: 25 apr 2002 10:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Da jeg var en ung flot mand, nu er jeg jo kun flot;oP,havede vi en syg længsel efter junk, så vi fik den strålende ide, at nu ville vi sq spise nogle Kodyér!
Så dumme som vi var inhalerede ihverfald jeg 35 styks lige ned i løgnehalsen.Hold kæft mand hvor blev jeg syg!!Jesus Christ!
Selfølgelig gjorde jeg det, med alt det Acetylsalicylsyre!Jeg kan huske jeg brækkede mig med præcis 15 min. interval i 8 timer,eller tæt derpå!
Men vi blev også ramt af Codeinen,men det var først efter de forbandede 8 timer, jeg kunne begynde at nyde det.
Men det hjalp mig at drikke en masse mælk, der som bekendt er en slags base, så det neutraliserede meget af syren.
De der ikke gjorde det, brækkede sig endnu længere.Det kan ej anbefales. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team