Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 15:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Insuflering
Junior medlem

Hey..
Ved insuflering af f.eks. amfetamin, hvor hårdt skal man så suge?
Har både hørt folk sige at man skal suge blødt, for ikke at få det op i pandehulen, men har også hørt at man skal suge hårdt. Jeg er ikke så erfaren med insuflering, så ville bare lige høre hvad der er rigtigt.

Hygge ! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Firsttimers skrev:
Hey..
Ved insuflering af f.eks. amfetamin, hvor hårdt skal man så suge?
Har både hørt folk sige at man skal suge blødt, for ikke at få det op i pandehulen, men har også hørt at man skal suge hårdt. Jeg er ikke så erfaren med insuflering, så ville bare lige høre hvad der er rigtigt.

Hygge ! :D

Snøfter du hårdt ryger det ned i svælget og direkte i mavesækken, og du får en virkelig klam kvalme der kan føre til opkast hvis ikke du dæmper det med vand. Ydermere kunne du ligeså godt have bombet det, og sluppet for smagen, da det ryger samme sted hen.

Du skal sniffe stille og roligt så det ryger op i slimhinden ;)

Titel:
Junior medlem

ok så ! Tusind tak for svaret ! Hvor meget amf bør man tage hvis man skal tage (1) gang. Har prøvet en hurtig streg før, men følte ligesom ikke så meget kick! Skal nu til et stort techno arrangement og har i tankerne at tage omkring 1-2 gram!

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Det bedste er at tage flere små streger, jo flere små jo bedre er min erfaring i hvert fald, de store, ryger som det bliver sagt direkte i maven :( og kan på vejen give lidt kvalme.

Hellere små der bliver sidene hvor de skal.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Firsttimers skrev:
ok så ! Tusind tak for svaret ! Hvor meget amf bør man tage hvis man skal tage (1) gang. Har prøvet en hurtig streg før, men følte ligesom ikke så meget kick! Skal nu til et stort techno arrangement og har i tankerne at tage omkring 1-2 gram!

Nu kender jeg jo ikke kvaliteten på det amfetamin du kan få fat i, men lad være med at gå efter at tage 1-2gram, det kan gå meget galt, hvis det er af en god kvalitet.
Læg en streg op der er ca. 6cm lang og ikke mere end 2mm bred og fordel den over begge næsebor(der er absolut ingen grund til at fordele den, andet end det er hvad jeg har bedst erfaring med), så skulle du gerne kunne mærke en effekt. Ellers prøver du med en halv streg til af samme størrelse, indtil du kan mærke en virkning. Men stop i tide!.
Jeg kan godt lide amfetamin, men hav nu fornuften med dig og hold det på et niveau du kan kontrollere.

Titel:
Methylon Connoisseur

DeHades skrev:
(der er absolut ingen grund til at fordele den, andet end det er hvad jeg har bedst erfaring med)

Er det ikke nemmere at optage det hele (istedet for at sende det direkte i svælget og mavesækken) hvis man fordeler det? der er da en god grund :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Coke og for den sags skyld amfetamin skal imo bygges op som en god brandert, enkelte genstande af gangen indtil man er godt ramt

Personligt synes jeg ikke det er videre morsomt at lægge ud med 96g alkohol indenfor 10 min.

Titel:
Methylon Connoisseur

Xpert skrev:
Coke og for den sags skyld amfetamin skal imo bygges op som en god brandert, enkelte genstande af gangen indtil man er godt ramt

Personligt synes jeg ikke det er videre morsomt at lægge ud med 96g alkohol indenfor 10 min.

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:

Hva snakker du om? Vi har vel alle sammen prøvet stroh rom? xD

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
2c-Bart skrev:
Hva snakker du om? Vi har vel alle sammen prøvet stroh rom? xD

Ja, og det er ikke særlig fedt... :D Jeg er også mere til "hellere flere små end en stor" metoden... :)

Titel: hehe...
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
foretrækker også klart en masse små/mellem streger istædet for et par store hvor halvdelen alligevel ryger ned i svælget... :-)

Titel:
Dedikeret medlem

Winta skrev:
Det bedste er at tage flere små streger, jo flere små jo bedre er min erfaring i hvert fald, de store, ryger som det bliver sagt direkte i maven :( og kan på vejen give lidt kvalme.

Hellere små der bliver sidene hvor de skal.

:yeah:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]