Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 05:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 22:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Duh! Hvor mange gange har du ikke sagt at svampe ikke rigtigt har virket for dig? Hvis det ikke har virket har du jo heller ikke trippet.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 10 apr 2002 07:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har sku da aldrig sagt at svampe ikke har virket på mig, det gør de. Jeg har bare sagt at jeg normalt fik det rimelig dårligt og fik nogle sindsyge tanker. Jeg trippede godt nok voldsomt på de næsten 3 gram.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 10 apr 2002 08:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Fucked op tanker på næsten 3g amzon? Så vent til du æder 10-20 dexo!

Det er måske bare mig, men jeg synes sq ens egne tanker er meget mere fuckedup underlige på dexo end på svampe. Det skal så måske siges at det måske er fordi jeg har trippet svampe et utal af gange og det er kun blevet til 2-3-4 gange på dexo.
Synes dexo er et rimligt lamt stof Billede

[ 11 April 2002: Besked ændret af: -{*LiQuiD*}- ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 10 apr 2002 19:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2001 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Danmark
Tias ->>> Sorry! Jeg har ikke været inde og checke mine pm'er i et stykke tid, så jeg vidste ikke at du havde skrevet - men jeg skal nok sørge for at svare i dag eller senest i morgen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Daffy ->>> Selvmordstankerne er nede på samme niveau som de sædvanligt er. Tankerne har ikke én gang forsvundet helt fra min bevidsthed siden jeg begyndte at tænke på det for 3½ år siden...

Liquid ->>>
Hehe, dxm KAN godt rode med dine tanker, det kender jeg også godt! Men i modsætning til svampe er tankerne alligevel lettere at styre (synes jeg) og man får ikke så sindssygt mange tanker som på svampe (hvor tankerne nærmest vælter over hinanden).

Selvfølgelig kommer det også an på dosis størrelsen, hvor underlige tanker man får...men man er for alvor prisgivet i plateau sigma, som jeg nærmest må beskrive som en (MEGET tæt-på) psykotisk tilstand...

Det bedste råd fra mig når disse tanker kommer - spil med, lad stoffet bestemme over dine tanker - For i modsætning til når man er på svampe kan man ikke ændre tankernes retning...resultatet kan blive et ubehageligt, bad trip. Heldigvis kan man redde situationen ved at slippe tankerne igen...

På den anden side - ønsker man ikke at blive underlig (i det mindste for en tid), så tager man ikke dxm...

Jeg synes stadig at Dxm er et fedt stof...og jeg kan godt lide det avancerede i det - som dog kan gøre det lidt svært at udveksle dxm-erfaringer, når man jo ikke aner om man reagerer ens på det...
Men man skal passe på med det! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dark Sky - aka ~~~Dexofanoiden~~~


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 10 apr 2002 20:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
@ Muugor

hvis du begynder at rode med salvia ekstrakter, så burde du lige tænke dig om igen, prøv at læs min trip rapport, vi var to hærdede syre trippere som prøvede det, og det tog røven på os fuldstændig...


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 10 apr 2002 21:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Enten køber jeg lidt salvia blade, eller også bliver det 2-ci. Hvad ligger priserne på 2-ci på? Og hvilken dosis bør jeg lægge ud med? Har læst masser om det, ville bare lige høre jeres mening. Muugor


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 10 apr 2002 22:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Muugor for h...

Nu bliver jeg altså nødt til at moralprædike lidt(meget) til dig. Jeg ville allerhelst tale med dig IRL, da det er lidt mere personligt.

Ta den nu med ro! Som 13-14 årig skal man IKKE gå og tænke på stærkt psykoaktive stoffer som 2CI, svampe og SLET ikke salvia som er et af de voldsommeste stoffer. Dit sind er stadigt i voldsom udvikling og det er NU at din personlighed bliver udviklet. Det har især meget at sige for din fremtidige opførsel etc, hvordan du beruser din hjerne nu. Du skal nok nå at prøve alle de stoffer du taler om. De er der garanteret stadigt når bu bliver 18 og det er -lidt- mere sikkert at tage de stoffer.

Jeg er glad for at du diskuterer hvad du tænker på herinde først. Det er bedre end at æde 20 g muskatnød og håbe på det bedste som andre gør de første gange. Men du sætter mange af os i lidt af et dilemma!!! Vi vil meget gerne præge din stof-opførsel i en fornuftig retning, men det er lidt svært at se til mens du planlægger hvordan du vil tage det ene og det andet, som du slet ikke er moden til. Jeg og de to andre admins har det lidt dårligt med at du kører af den vej du gør, for det er desværre lidt for stereotyp't for en -ja, undskyld udtrykket- kommende narkoman/taber. Det er NU du skal træffe dit valg og jeg ved godt hvordan jeg ville vælge det hvis jeg var dig, men det er jo altid let at være gammelklog. Jeg kan da godt huske hvor fanden-i-voldsk jeg var, da jeg var 13-14, men var trods alt lidt mere forsigtig mht substanser. Min menu stod på bajere, opkast og små pige [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hvis du er interesseret, ville jeg gerne tale med dig in real life ved lejlighed, så vi kan få talt din situation igennem. Det er KUN for at hjælpe dig og guide dig jeg tilbyder det. Du skal ikke tro at jeg kommer og råber grimme ting!! Du kan lige sende mig en PM hvis du er interesseret!

Håber at du tager mine råd til efterretning!

Hygge!

MVH
Voorhees


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 01:36 
Må give Vorhees ret.

Desuden er dosen for salvia aka salvinorin A ca. 300mics - altså noget lignende LSD-25, så mon ikke det er stærkere end svampe Muugor.

Syntes du burde tage og sætte dig ned og slappe af og helt præcis opklare hvorfor du vil lege med dopen - hvis du ikke kan finde en god nok grund så lad være - men husk at sætte alle de negative ting der kan ske op imod de positive - og hvis der er flest negative så lad være - og i din alder er det sådan at der er mange flere ting der spiller ind - og så er det ligemeget hvor voksen du opfører dig....
Det handler ikke om at tage en masse lort fordi man lige vil prøve det - det holder ikke - hvordan tror du at du har det med at holde når du har prøvet noget nyt og endnu mere interresant end det gamle???

Personligt er jeg glad for at jeg kun havde adgang til et stof dengang jeg havde din alder - hvis jeg havde haft adgang til hvad jeg har nu ville jeg enten være død eller sidde på den lukkede - tro mig min dreng - der er så kort fra succes til fejl når det omhandler hallucinogener - de kan fucke dig op hurtigere end du kan stave til BLÆST - men er du klar over hvad det er du går ind til - eller fandt du bare en side som denne for at blære dig med at du smadrer dig selv? - jeg "blærede" mig meget i starten indtil det ligesom gik op for mig at det var lidt federe at slappe den lidt og tage den med ro - istedet for at sidde og gnave en 18-20 XTC piller sammen med coka-speed-fede svampe og pilsnere når man nu skulle feste - eller en ligneden kombo.......

Nu kan du jo let tænke - HA HA - ham elveren han er et fjols - han tænkte ikke da han dopede sig på den måde - det er nok korrekt nok - men når du først rider på bølgen og har det fedt er det kraftedme svært at springe af den bølge - det er så LET at stå på den og voldlamme sig med alt man kommer i nærheden af.

Men det sker jo ikke for dig - fordi du er jo anderledes end os ikke? der gælder andre regler for dig og din psyke - du er den sejeste ikke? - med den indstilling kommer du kun på psyk. hvis du ikke er voksen nok til at se hvad du laver er skide dumt så er du ikke voksen nok til at tage dope - og hvis du er voksen nok til at fatte at det du laver brænder dit reb i begge ender - well - så ville du osse vide at om 3-4 år så er du klar på at trippe igennem.
Jeg har selv haft nogle seriøse problemer pågrund af dope.

Gider ikke engang fortælle nogle historier - det sker jo ikke for dig - det sker kun for alle de andre....... forestil dig den dag en kammie ryger på hospitalet foran dig - forestil dig hvordan du så har det -eller hvis du selv gør det - hvad skal du sige til din mor og far når de skal hente dig og deres 14 årige søn har OD'et på et eller andet kemikalie som han har købt hos en svensker i en shop på studiestræde - hvad vil du sige til dem?

Kan du svare mig på det?

Hvad vil du sige når din mor står og tuder fordi hun troede hendes lille skat var død af en OD - eller når din far giver dig en moralprædiken hvor du virkelig kan høre hvor meget du har skuffet ham - HVOR STÅR DU SÅ PSYKISK??

ER DU KLAR TIL AT TAGE DEN EVENTUELLE NEDTUR DER KAN FØLGE MED STOFFER???

Forestil dig at sidde i 6 uger uden at være udenfor fordi der er nogle efter dig og om aftenen når du er alene så begynder dine vægge og hviske ting til dig - ting som du opfatter som noget så ondt at du frygter for dit LIV - tror du at du i en alder af 14 år kan klare det pres som der bliver lagt på dine skuldre når det sker?? fordi det er ikke hvis det sker - det er når det sker - alle får en nedtur - uanset hvor hårde de er - huske den hårfine grænse jeg nævnte tidligere - at benægte nedturen er som at stille sig op imod en tank med et bat og virkelig tror på at du kan smadre den - overvej at få styr på det billede du har dig selv inden du kaster dig ud i at ændre det - fordi tro mig ven - du kommer til at ændre dig - rigtig meget - jo mere wasted du bliver jo mere arbejder din hjerne - og overvej lige hvor meget den knokler i forvejen - den fantasi du som "barn" ejer skal man fandme ikke messe med - hvis man skræmmer et barn nok i dets unge dage med ting som BØØHMANDEN - vil jeg love dig for at indtil man bliver voksen så har man denne her freaky fornemmelse når man en mørk aften kommer til at tænke på BØØHMANDEN (og her mener jeg hvadend det er at man er bange for) - kan du blive bange når du går alene et eller andet sted - er det muligt for dig bare at blive lidt skræmt?

Smid et hallucinogen ind over din frygt og gang den med 1000 - der har du starten på et badtrip - men det er kun starten - når du når midten vil du ønske at du aldrig var blevet født - eller bare kunne få lov til at dø i fred - ANYTHING BUT THIS er hvad du tænker- fatter du hvad du leger med nu - eller vil du hellere ende på psykofarmaka fordi de små blå er efter dig?

Valget er dit!!!!


Top
  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 15:48 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Ang. hash er det en god idé at stoppe og finde dig en dame istedet.. tro mig.. det er meget federe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

ER: Rigtig god beskrivelse af et bad trip!


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 15:52 
THNX - men han fatter jo nok ikke en brik af hvad jeg skriver..

JEG VIL nemlig vædde med at han går ind på psy.dk med den indstilling at han har ret - han er den bedste - lidt ligesom mig istarten - bare endnu mere blind af sit ego - men det er hvad der sker når man begynder i en tidlig alder - jeg er squ udemærket klar over at det var amfens og cokens skyld at jeg har været et egosvin i mange år - spørgsmålet er om han allerede er så langt væk at han nægter at fatte noget.

Er du det MUUGOR???


Top
  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 16:00 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
spørgsmålet er om han allerede er så langt væk at han nægter at fatte noget

I en alder af 14 år er han jo næsten lige startet i puberteten (han vel først lige fået hår på den? (NO OFFENCE)). Jeg kan da huske hvordan jeg selv var dengang jeg var i puberteten; Man ved altid selv bedre end alle de andre, ligemeget hvor meget erfaring/viden de har. Jeg tror ikke han er til at stoppe - så må man da bare håbe at kan kan holde sig fra E og Salvia!

Muugor : hold dig laaangt væk fra Salvia!!!
det kan slet ikke sammenlignes med svampe, selvom du siger du har taget næsten 3g svampe har du ikke en idé om hvordan fanden salvia påvirker én. Man bliver total sindsyg af det lort i bogstavelig forstand.. Jeg tvivler på at nogen 14årig vil kunne klare det. Jeg mener da også at der er mange (de fleste) voksne der ikke vil kunne klare et salvia trip. Salvia er for virkeligt og sygt, hold dig fra det!

[ 11 April 2002: Besked ændret af: Stonez ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 16:06 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes det er rart at høre noget moralprædiken for en gangs skyld! Jeg håber bare at Mugoor er mindre påståelig end jeg selv var dengang, man har jo altid lov at håbe. Keep up the good work admins og erfarne (mis [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])brugere...

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 16:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
@ER Det håber jeg ikke, men det kan jeg jo ikke rigtig svare på. Men din og Voorhees' post fik sat nogle tanker igang, og jeg overvejer kraftigt at stoppe.
Især efter igår hvor jeg tog ca 75ml. DXM... Jeg brækkede mig hele natten, kunne ikke finde ud venstre og højre (det var så meget sjovt, gik ind i dørkammen flere gange), jeg fik den tyndeste mave... Der kom vist også lidt med ud i bukserne [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] jeg fik ryste/svede ture. Jeg aner ikke hvordan jeg kunne få det så dårligt, og så på grund af så lidt. Det kan have noget at gøre med at det var 1 år for gammelt, ellers så kan jeg ikke tåle det.
Jeg er stadig svimmel, har svag kvalme, har svært ved at fokusere på ting, min hjerne funker vist heller ikke helt optimalt og så det jeg er allermest bange for... jeg har ikke kunne KOMME siden igår!!! Jeg håber godt nok det går over!?
Men i skal vide, at jeg tænker meget over det i har skrevet og jeg regner med at der går lang tid, før der kommer andet end hash og sprut ned. Med hensyn til dit tilbud Voorhees, tror jeg ikke at det bliver nødvendigt i denne omgang. Nu må jeg bare se hvordan det går med at holde mig fra alt andet end hash og sprut. Ellers så ved jeg da, at jeg kan kontakte dig hvis jeg har et eller andet problem. Det overrasker mig virkelig at i gør så meget ud af at få mig til at stoppe. Er der ikke et eller andet jeg kan spise eller noget så jeg får det lidt bedre? Vitaminer? Endnu engang, MANGE TAK for hjælpen. Hygge - Muugor.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 18:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Smarty! Se det er hvad der sker når man ikke vil lytte til mere erfarne folk, hvad bliver det næste gang du ikke vil lytte? psykose? OD?

jeg er ret så enig med ER og Voorhees og vil ikke anbefale dig at begynde at diskutere det med ER da han vil ha sin vilje [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 19:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg har også prøvet den der med ikke at kunne komme efter dxm. Det var sq først 4-5 dage efter jeg kunne. Der var jeg sq ved at være bange [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
I de samme 4-5 dage rystede jeg også MEGET på hænderne (og også mine ben) og mine tænder klaprede helt vildt, som når man fryser meget.
Det skal siges at jeg der kun havde taget 8 30mg tabletter da det skete.
Men jeg har på fornemmelsen at det var fordi jeg faldt i søvn midt i "trippet". Har nemlig prøvet at være vågen helt endtil jeg var normal (ikke på dexo), og der var der ingenting galt. Men jeg er f.eks faldet i søvn på E (hehe ja det man faktisk rimlig let) og der havde jeg det også dagen efter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 19:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Mine tænder klaprer også af helvedes til.
Jeg faldt også i søvn igår, 2 timer efter jeg havde taget det. Så det har forhåbentlig noget med det at gøre.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 20:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
For helvede knægt! Er du dum eller hva'? Hvorfor drikker du hostesaft når man bare brækker sig af det? Hvis du endelig vil trippe DXM så købe da for helvede rent DXM! Du har vel 51,95kr.!


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 21:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg aner ikke hvad der er galt... jeg er ligesom total psykotisk, mine øjne er vildt åbne, ligesom om jeg stirer på alting, jeg kan stadig ikke komme, og min hjerne er virkelig underlig!!! Jeg håber det er væk i morgen... Så kan jeg sku lære det!!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 21:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Jeg troede da ellers at du var parat til sådan noget, du har jo ædt 3 gram amazone
******-(ironi)-******


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 11 apr 2002 22:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe en af mine venner (ITK her fra psy) har nok de sygeste øjn. Jeg tager et billede næste gang. Tror sq ikke nogen kan slå den mand hvad angår psykopat øjn!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team