Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Sad på arbejdet idag og læste avisen, det var enten BT eller Ekstrabladet. Der var en artikel om en ung pige, der var død af en overdose af narkotika.

Har ledt og ledt på begge avisers hjemmesider, men kan ikke finde noget som helst om den omtalte artikel, hvilket er grunden til at jeg har postet herinde istedet for stoffer i medierne. :)

I artiklen stod noget lignende:

"Hun havde drukket narkotika, vi mener at det var det stærkt hallucinerende stof, lsd."

Det er da nærmest umuligt at overdose dødeligt på LSD? Med mindre man selvfølgelig bare drikker direkte af flasken, som om det var sodavand.

Har aldrig før hørt om dødsfald på LSD og det er derfor jeg har valgt at skrive denne tråd.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
I fredags på panorama, i Ribe, var der en ung pige der drak det indvendige af et knækrør (neonlys, om i vil) på 12-14cm. Hun kom med ambulancen, og var virkelig langt væk, måske er det, der er tale om.

Men på den anden side kan de vel spore sig frem til disse stoffer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De tager jo med 99,9% sikkerhed fejl. Utilgiveligt meget fejl. Der skal være ret gode argumenter for at mene, at der er tale om LSD, når en pige drikker noget og dør. LSD er jo kendt for ikke at være dødeligt, og desuden drikker man det ikke.

Den sidste 0,1% må vel være, at hun har været i besiddelse af en ekstremt kostbar sodavandsflaske fyldt med flydende LSD, og hun så har indtaget en million dråber, og der er sket et eller andet voldsomt i hende?

Hvad vælger man at tro på?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Glemte at sige, at det selvfølgelig kan være de har taget fejl. Men det finder vi ud af efter obduktionen.

Iversen: Hvad får en til at drikke det indvendige af et knæklys? :shock:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Minimal skrev:
De tager jo med 99,9% sikkerhed fejl. Utilgiveligt meget fejl. Der skal være ret gode argumenter for at mene, at der er tale om LSD, når en pige drikker noget og dør. LSD er jo kendt for ikke at være dødeligt, og desuden drikker man det ikke.

Den sidste 0,1% må vel være, at hun har været i besiddelse af en ekstremt kostbar sodavandsflaske fyldt med flydende LSD, og hun så har indtaget en million dråber, og der er sket et eller andet voldsomt i hende?

Hvad vælger man at tro på?

Præcis. Trak også i smilebåndet da jeg så der stod, at hun havde drukket narkotika. Undrede mig også meget over hvem ialverden der lige havde så meget LSD.

Hmm. En million dråber? Tror du alligevel ikke vi skal en del længere ned?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Knæklyset kunne man jo være kommet til at bide i stykker, ligesom jeg har fået at vide, at en person herindefra er kommet til engang og fik grove hallucinationer og blev dårlig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

kemal skrev:

Fordi man er ved at have mange posts herinde, så kan man ikke tillade sig at overdrive? :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Minimal skrev:
kemal skrev:

Fordi man er ved at have mange posts herinde, så kan man ikke tillade sig at overdrive? :P

Lød bare som om du mente det seriøst. :D

Til det med knæklyset, så ved jeg da godt at man kan komme til at bide det i stykker. Synes bare det lød som om det var af fri vilje ud fra Iversens post, da der stod hun havde drukket det. Skulle lige have tænkt mig om en ekstra gang, da posten jo kan gå begge veje.

EDIT: Og så behøver vi ikke diskutere knæklys mere, da det ikke er det tråden omhandler. Hvis i har lyst til at diskutere knæklys, så opret en tråd. ;)

Senest rettet af kemal 07 okt 2007 18:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
man har da hørt om folk der har bidt hul så deres tænder lyste og sådan... ret udu... synes det brænder af helvedes til når man får det snask på sig...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

kemal skrev:
Lød bare som om du mente det seriøst. :D

Til det med knæklyset, så ved jeg da godt at man kan komme til at bide det i stykker. Synes bare det lød som om det var af fri vilje ud fra Iversens post, da der stod hun havde drukket det. Skulle lige have tænkt mig om en ekstra gang, da posten jo kan gå begge veje.

En million var lidt overdrevet, men kan sgu ikke forestille mig, hvor mange dråber der kan være i sådan en. 20.000, 50.000, 100.000? Jeg synes i hvert fald, at det er svært at sige.

Det kan da også godt være, at hun har gjort det med vilje... måske for at blive blæst! ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Iversen skrev:
I fredags på panorama, i Ribe, var der en ung pige der drak det indvendige af et knækrør (neonlys, om i vil) på 12-14cm. Hun kom med ambulancen, og var virkelig langt væk, måske er det, der er tale om.

Nej nej nej. Hun kom til at SLUGE et helt knæklys, uden det var gået i stykker, og spiste en ecstasy pille for første gang. Jeg tror det var pga ecstasyen hun fik det dårligt, hun var ikke på nogen måde "virkelig langt væk".

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Møgsvinn skrev:
Iversen skrev:

Nej nej nej. Hun kom til at SLUGE et helt knæklys, uden det var gået i stykker, og spiste en ecstasy pille for første gang. Jeg tror det var pga ecstasyen hun fik det dårligt, hun var ikke på nogen måde "virkelig langt væk".

Da jeg så vagterne tog hende med ud, var hun ihvertfald hverken i stand til at kigge ud af øjnene, eller gå.
Så ved ikke hvor langt væk man skal være, før du vælger at kalde det langt væk? :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Møgsvinn skrev:

Vildt, at man kan komme til at sluge et helt knæklys. Men jeg tror nu nok, at indholdet har gjort hende dårlig, hvis knæklyset er blevet opløst i mavesyren. Det må godt nok have været en dårlig aften for hende.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Iversen, Det så jeg ikke, men jeg så hende en halv time før hun blev hentet, der kunne hun ihvertfald godt sidde og snakke. Og da hun havde været en halv times tid på hospitalet, fik ham der var med hende at vide det var spild af tid de tog derop, og hun havde det forholdsvis godt.

Minimal> Det var et af de små der som nogle render rundt med i munden, ikke et på 12-14 cm.
Iøvrigt tror jeg ikke at et knæklys ville blive opløst af mavesyren, men jeg ved det ikke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Iversen skrev:

Tror vi tænker på den samme. Hun bumpede ind i mig og havde nul motorik. Lignede en der havde fået alt for meget mdma. Så hende en halv time senere blive ført ud af vagterne :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et knæklys er rimelig tynd plastic, og mavesyren er stærk, så det ser jeg ikke noget i vejen for.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Lilleso skrev:
Et knæklys er rimelig tynd plastic, og mavesyren er stærk, så det ser jeg ikke noget i vejen for.

The ignorance is strong in this one..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

helt sikkert det pure opspind..

Hun var inde og se Showtek kan jeg tænke mig til så :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
knæklys er i sej syrebestandig plast og desuden står der at de er non toxic (har set masser folk smøre det på tænderne mm), så mon ikke det var mdma'en hun fik det dårligt af...

Hende der døde af noget man kan drikke kunne måske være GHB eller GBL hvis hun har drukket det som saftevand

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Lilleso skrev:

The ignorance is strong in this one..

Hehe. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]