Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Nu er jeg midt i planlægningen af et LSD-trip, og jeg prøver at suge de sidste gode råd til mig...

-Jeg har haft god erfaring med stærk the af baldrianrod, på psilocybincomedown; det tager ligesom anspændtheden og får lidt ro på tankerne, har i nogen erfaring med hvordan man sikre sig et "smooth comedown" på LSD?

-Melatonin til at hjælpe med nattesøvnen efter trippet? Har i nogen erfaring med det?

-Det kunne også være spændende at høre jeres personlige mening om LSDrusen i forhold til mescalin-/psilocybinrusen.

På forhånd tak.

Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
balle skrev:
Nu er jeg midt i planlægningen af et LSD-trip, og jeg prøver at suge de sidste gode råd til mig...

-Jeg har haft god erfaring med stærk the af baldrianrod, på psilocybincomedown; det tager ligesom anspændtheden og får lidt ro på tankerne, har i nogen erfaring med hvordan man sikre sig et "smooth comedown" på LSD?

-Melatonin til at hjælpe med nattesøvnen efter trippet? Har i nogen erfaring med det?

-Det kunne også være spændende at høre jeres personlige mening om LSDrusen i forhold til mescalin-/psilocybinrusen.

På forhånd tak.

En smule keta blandet op med lidt methylon gav mig et rigtigt dejligt og smooth comedown i lørdags :)

Synes lsd rusen var noget mere stille og rolig end svampe, og tog ellers 4 dråber. (varede dog betydeligt længere, tog det kl. 12, og kl. 04 om natten kunne jeg stadig svagt mærke det :S)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Når jeg tripper LSD, skal der være en bong og masser af hash :D
- saftevand
- popkorn (VOLDFRÅDEREN på lsd) :p
- speed (hvis man bliver lidt underlig)
- nok LSD (der er ikke noget værre end ikke at have nok)

.. Og det var vist det :p

Mange kan ikke lidt at blande amf med lsd, men det kan jeg altså :D

Men hvis du er til hash, så kan du evt ryge skunk joints under trippet (foretrækker bong, men det er ikke alle der kan klare det :p)

// mht rusen, så minder den vel en del om svampe, men bodyloadet er (efter min mening) ikke så kraftigt..

OT: Ikke så meget snak om methylon, Winta

/me er nemlig stadig ked af at I ikke havde noget, da jeg var ovre og besøge jer (da der var gms koncert) - men I havde da keta og det var sq heldigt ! :p
- man skal bare huske at holde styr på hvilken pose der er keta og hvilken der er cola i :lol:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Sway skrev:
OT: Ikke så meget snak om methylon, Winta

/me er nemlig stadig ked af at I ikke havde noget, da jeg var ovre og besøge jer (da der var gms koncert) - men I havde da keta og det var sq heldigt ! :p
- man skal bare huske at holde styr på hvilken pose der er keta og hvilken der er cola i :lol:

Ja, det skal man godt nok :O gør jeg ikke igen haha :D men sjovt var det, for mig i hvert fald :D stakkels JJ :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]