Whitecain skrev:
Hej alle sammen har et lille hurtigt og simpelt spørgsmål!
Jeg fik skaffet noget amf her i torsdag's, da jeg fik det var det pænt meget vådt, og derfor blev det lagt til "tørre" i en time, men efter en time var det stadig ikk tørt så blev lagt tilbage til tørre til dagen efter, dvs fredag!
Mig og min kæreste tog det så uden nogen form for problemer og vi KAN stadig mærke det, vi startede med at tage det kl halv 8 og tog det sidste gang kl 11
Problemet er at min kæreste nu kl 6 stadig ligger efter en time og ikk kan synke, og har det meget dårligt som om hun skal kaste op men ikk kan, og har som sagt problemer med at synke..
Vi var tre om at tage det
1 person tog 2 streger og er stadig vågen og frisk. ingen problemer der!
2 person som er min kæreste tog 3 streger og som sagt ligger nu og har det af helvedes til
3 person er mig som har taget 4 streger og har kun den typiske amf tømmermænd!
Min kæreste har prøvet at tage det et par gange før uden nogen form for problemer udover vi har oplevet hun fik mave kramper senere på aften efter at have taget det..
- Mit typiske svar ville nok være at hun simpelhen bare ikk kan tåle det?
Eller hvad?
På forhånd tak!
Indtog engang 0.7g amf på 2 timer. Da rusen klingede af fik jeg kramper og kraftig kvalme. Jeg slappede først af 10 timer efter den sidste streg.
Nogen bliver også ramt værre end andre af amf hangovers. Det går altid slemt udover mig.
Men ting som tør mund, kvalme, tomgang i hjernen, ingen energi, sexlyst eller appetit er normale når du har taget amfetamin.
Synes i skal prøve med kokain i stedet hvis i vil undgå bivirkninger. Ellers er der også mdma, fantastisk lækkert at tage med kæresten!