Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen har et lille hurtigt og simpelt spørgsmål!

Jeg fik skaffet noget amf her i torsdag's, da jeg fik det var det pænt meget vådt, og derfor blev det lagt til "tørre" i en time, men efter en time var det stadig ikk tørt så blev lagt tilbage til tørre til dagen efter, dvs fredag!

Mig og min kæreste tog det så uden nogen form for problemer og vi KAN stadig mærke det, vi startede med at tage det kl halv 8 og tog det sidste gang kl 11

Problemet er at min kæreste nu kl 6 stadig ligger efter en time og ikk kan synke, og har det meget dårligt som om hun skal kaste op men ikk kan, og har som sagt problemer med at synke..

Vi var tre om at tage det

1 person tog 2 streger og er stadig vågen og frisk. ingen problemer der!

2 person som er min kæreste tog 3 streger og som sagt ligger nu og har det af helvedes til

3 person er mig som har taget 4 streger og har kun den typiske amf tømmermænd!

Min kæreste har prøvet at tage det et par gange før uden nogen form for problemer udover vi har oplevet hun fik mave kramper senere på aften efter at have taget det..
- Mit typiske svar ville nok være at hun simpelhen bare ikk kan tåle det?
Eller hvad?

På forhånd tak!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I mine ører lyder det til at være dårlig amf. Det er der jo så meget af på gaden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg har også lige fået fat i noget amfe, der først lod til at være rigtig godt. Vi tog kun få streger og blev rigtig blæst. Til gengæld varede rusen ufattelig lang tid og man følte sig forgiftet.
Tror vi begge har fået fat i noget lort, men hvad der kan være i det ved jeg dog ikke. Derfor spørger jeg psy: Hvad kan man blande i amfetamin, der giver denne virkning? De virker rigtig kraftigt, rusen varer lang tid og man føler sig forgiftet (hjertet banker meget hurtigt).

På forhånd tak

Edit: Det er ikke for at "stjæle" tråden. Regner bare med at vi har at gøre med det samme.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Jeg ved at nogen blander efedrin i og det kan i hvert fald godt give hjertebanken og gøre det endnu svære at sove... Men svært at sige omdet er det der har været blandet i...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg smider lige tråden op i syntetiske.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Whitecain skrev:
Hej alle sammen har et lille hurtigt og simpelt spørgsmål!

Jeg fik skaffet noget amf her i torsdag's, da jeg fik det var det pænt meget vådt, og derfor blev det lagt til "tørre" i en time, men efter en time var det stadig ikk tørt så blev lagt tilbage til tørre til dagen efter, dvs fredag!

Mig og min kæreste tog det så uden nogen form for problemer og vi KAN stadig mærke det, vi startede med at tage det kl halv 8 og tog det sidste gang kl 11

Problemet er at min kæreste nu kl 6 stadig ligger efter en time og ikk kan synke, og har det meget dårligt som om hun skal kaste op men ikk kan, og har som sagt problemer med at synke..

Vi var tre om at tage det

1 person tog 2 streger og er stadig vågen og frisk. ingen problemer der!

2 person som er min kæreste tog 3 streger og som sagt ligger nu og har det af helvedes til

3 person er mig som har taget 4 streger og har kun den typiske amf tømmermænd!

Min kæreste har prøvet at tage det et par gange før uden nogen form for problemer udover vi har oplevet hun fik mave kramper senere på aften efter at have taget det..
- Mit typiske svar ville nok være at hun simpelhen bare ikk kan tåle det?
Eller hvad?

På forhånd tak!

Indtog engang 0.7g amf på 2 timer. Da rusen klingede af fik jeg kramper og kraftig kvalme. Jeg slappede først af 10 timer efter den sidste streg.

Nogen bliver også ramt værre end andre af amf hangovers. Det går altid slemt udover mig.

Men ting som tør mund, kvalme, tomgang i hjernen, ingen energi, sexlyst eller appetit er normale når du har taget amfetamin.

Synes i skal prøve med kokain i stedet hvis i vil undgå bivirkninger. Ellers er der også mdma, fantastisk lækkert at tage med kæresten! ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Det er ofte set at nogle finder på at hælde coffein i "gade-amf", Netop denne blanding lader til at virke bedre end stofferne hver for sig, men det gælder altså også den hangover der kommer... meget ubehageligt.

Titel:
Medlem

Det med koffeinen lyder meget logisk.

Kan være amfetamin/koffein har en synergieffekt ligesom efedrin/koffein (ECA-stack bortset fra det manglende A - Aspirin :wink: )

Men om comboen koffein/amfetamin skulle give den effekt er svær at sige :)

Titel:
Flueknepper kongen

Kombinationen er synergisk.

Koffein hæmmer nogle af de interne feedbackmekanismer, som ellers ville reducere noradrenalinets (som bliver frigivet af amfetamin) effekt. En af disse feedbackmekanismer er at sænke den intracellulære koncentration af cyklisk AMP med phosphodiesterase-enzymet. Koffein hæmmer dette enzym.

Rent subjektivt, synes jeg at kombinationen amfetamin og koffein er aldeles ubehagelig. De fysiske overstimulationssymptomer tager overhånd ved denne blanding, og man ender gerne med at sidde og skære tænder, ryste på hænderne og svede som en gris.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
For ikke at starte en ny tråd om dette, vælger jeg at bruge din tråd, da det også omhandler "dårlig erfaring med amfetamin".

Jeg var her i fredags for første gang i lang tid, på amfetamin. Og lørdag og søndag har jeg som jeg plejer før i tiden, erfaret at jeg bare altid får blå mærker over hele kroppen. De er helt vild blå, men ikke ømme. det er ikke fordi jeg har slået mig. For de er overalt. Nogle der ved hvad det kan skyldes?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
Cooker skrev:
For ikke at starte en ny tråd om dette, vælger jeg at bruge din tråd, da det også omhandler "dårlig erfaring med amfetamin".

Jeg var her i fredags for første gang i lang tid, på amfetamin. Og lørdag og søndag har jeg som jeg plejer før i tiden, erfaret at jeg bare altid får blå mærker over hele kroppen. De er helt vild blå, men ikke ømme. det er ikke fordi jeg har slået mig. For de er overalt. Nogle der ved hvad det kan skyldes?

Det er højst sandsynligt pga. amfetamins vasokonstriktive virkning. det vil sige at blodårerne trækker sig sammen. når de perifære blodkar dvs. de yderste blodkar, så trækker sig sammen kan blodet blive fanget og lave de blå mærker... det er ihvertfald min teori...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay ^^ .. :wink:

Andre der har nogle andre meninger om det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg jo selvfølgelig ikke set de blå mærker der, men det er vist vist plausibelt at den kraftige vasokonstriktion giver dårlig iltning / blodomløb i de perifære væv (diverse lige under din hud). Det dårligt iltede hæmoglobin i blodet giver den blå farve, aka. de vener som sidder tæt på huden, som fører blodet tilbage mod hjertet / lungerne til iltning.

Edit: Der er i øvrigt en sygdom hvor man kan få meget let til blå mærker, Von Willebrands sygdom, hedder det. Ikke at det nødvendigvis har noget med hinanden at gøre, men meget interessant.
http://en.wikipedia.org/wiki/Von_Willebrand

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dk
kunne også være at det var beskidt dvs. bakterier , og din evt. kæreste har svagere immunforsvar?.

har selv fået det med ikke at kunne synke af noget amf før, men det var ikke så slemt at jeg ikke kune spise alligevel, men min(e) gane og mandler var lidt hævede og ømme,
derfra mistanken om bakterier/skumle kemikalier, bare en teori.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Synkebesvær => begyndende halsbetændelse måske?

De mange affaldsstoffer/biprodukter, der som regel er tilstede i posen med amfetamin, kan være en oplagt kandidat ifm. "tømmermændene"!
Jo renere amfetamin des færre bivirkninger! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Blå mærker på huden som går væk igen relativt hurtigt har ikke noget med bakterier at gøre. Hvis der var en sådan infektion vil det helt sikkert gøre ondt...

Synkebesværet er mest sandsynligt pga. irritation af halsen. Hvis nogle tager en bane sker det jo oftest at der kommer et "drop" af sekret indeholdende hvad der nu er sniffet... det irriterer slimhinden, og ja, jo mere skidt der er i, jo større irritation.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, det lyder jo meget interresant det hele! :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cnpgc skrev:
kunne også være at det var beskidt dvs. bakterier , og din evt. kæreste har svagere immunforsvar?.

har selv fået det med ikke at kunne synke af noget amf før, men det var ikke så slemt at jeg ikke kune spise alligevel, men min(e) gane og mandler var lidt hævede og ømme,
derfra mistanken om bakterier/skumle kemikalier, bare en teori.

Nu har jeg selv taget amfetamin i flere år i et tidligere liv, og kan altså konstatere at problemet med at synke efter amfetamin rusen er meget normal. Bare det at synke vand eller forsøge at sluge en tablet kan give voldsom kvalme, det afhænger af personen og hvor meget man har gået til den.

Det skal dog også siges at tager man det på et weekendbasis vænner kroppen sig til stoffet og bivirkningerne bliver formindsket drastisk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som en update kan det nævnes at de blå mærker stadig er der. Mærkeligt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]