Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-I dosering
Stodder
Brugeravatar

Jeg har muligheden for at anskaffe mig en god portion ren 2c-i, men har ikke mulighed for at veje præcise doseringer af.
Jeg overvejer at lave en opløsning a la LSD, hvor en dråbe svarer til 5 mg, så 2-3 dråber svarer til en dosis eller evt lave frimærker.
Er der nogen der har erfaringer med dette?
Har tænkt mig at bruge destilleret vand evt. tilsat et konserveringsmiddel.

Vil 2c-i blive hurtigere nedbrudt i en vandig opløsning? Jeg går ud fra at 2c-i er opløselig i vand, men er der nogen der kan bekræfte det?

Jeg kunne selvfølgelig anskaffe mig en nøjagtig vægt, men synes ikke jeg kan finde en der ligger inden for hvad jeg har råd til.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
2c-i skulle meget gerne kunne opløses i vand, dog er smagen remlig grum. Så vidt jeg ved er det et remlig stabilt molekyle, uden jeg dog har den kemiske viden til at kunne udtale mig om dette.

Det jeg ville gøre hvis jeg ikke havde nogen vægt, ville være at intage det nasalt.

Lav 3-4 meget meget små snitter (1-3mg) Start med at sniffe 1 bane og vent 10 minutter til du har set/mærket den fulde effekt. hvis du vil have mere knald på, sniffer du bare en til, og venter igen 10 minutter på at se hvad effekt du får. På den måde kan du bygge et passende trip op, uden vægt, bare sørg for at de snitter er små, og at du venter de små 10 minutter der går, før du ser den fulde effekt af dosem. Da 10-15mg kan være nok til at sende dig i farveladeland.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
2C-I.HCl skulle gerne være fint vandopløseligt og så vidt jeg ved er 2C-Xerne ganske stabile molekyler. men selvfølgelig opbevar opløsningen mørkt og ikke for varmt altid et godt råd. men inden du begynder at lave opløsninger så test lige hvor potent dit knark er ;) og så sørg endelig for præcis afvejning af knark og lav lige de rigtige regnestykker på opløsningen så du ikke bliver bollet af knarket :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Det er som oftest en rigtig skidt ide, set fra holdbarhedens side, at opbevare noget i vandigt medie. Vand er godt til at hydrolysere diverse kemiske forbindelser, ligesom at der kan vokse bakterier i det.

Opløs istedet en mængde du er sikker på, f. eks. 1 g, i en præcis mængde ethanol (husholdningsprit kan sagtens gøre det), f.eks. 100 ml. Denne opløsning kan du opdele i egnede dosis-størrelser som er muligt at afmåle med fremskaffeligt udstyr. Brug f.eks. en pipette (fra apoteket eller panduro hobby) og kom 1 ml i hver af 100 små rør (vials). Derefter bør du lade spritten fordampe, så du har ca. 10 mg i hvert rør. Opløs og nyd.

Titel:
Stodder
Brugeravatar

entheoceuten skrev:
Det er som oftest en rigtig skidt ide, set fra holdbarhedens side, at opbevare noget i vandigt medie. Vand er godt til at hydrolysere diverse kemiske forbindelser, ligesom at der kan vokse bakterier i det.

Opløs istedet en mængde du er sikker på, f. eks. 1 g, i en præcis mængde ethanol (husholdningsprit kan sagtens gøre det), f.eks. 100 ml. Denne opløsning kan du opdele i egnede dosis-størrelser som er muligt at afmåle med fremskaffeligt udstyr. Brug f.eks. en pipette (fra apoteket eller panduro hobby) og kom 1 ml i hver af 100 små rør (vials). Derefter bør du lade spritten fordampe, så du har ca. 10 mg i hvert rør. Opløs og nyd.

Det lyder som en rigtig god måde at gøre det på :D

Tak for svarene!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Du kan få en 0.001g digivægt på ebay til omkring 100kr en smule mere måske, det har du vel råd til :)

Søg ".01 scale" eller ".001 scale" de koster mellem 5$ og 20$ + forsendelse

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

leaf skrev:
Jeg har muligheden for at anskaffe mig en god portion ren 2c-i, men har ikke mulighed for at veje præcise doseringer af.
Jeg overvejer at lave en opløsning a la LSD, hvor en dråbe svarer til 5 mg, så 2-3 dråber svarer til en dosis eller evt lave frimærker.
Er der nogen der har erfaringer med dette?
Har tænkt mig at bruge destilleret vand evt. tilsat et konserveringsmiddel.

Vil 2c-i blive hurtigere nedbrudt i en vandig opløsning? Jeg går ud fra at 2c-i er opløselig i vand, men er der nogen der kan bekræfte det?

Jeg kunne selvfølgelig anskaffe mig en nøjagtig vægt, men synes ikke jeg kan finde en der ligger inden for hvad jeg har råd til.

Køb dog en vægt. Du vil sikkert takke dig selv i fremtiden :)

Titel:
Stodder
Brugeravatar

Jeg har lige købt en 10g/0,001g vægt på ebay for ca. 190 kr alt incl. så nu er det bare at vente.
Det er altid rart at få sig noget nyt legetøj :D

Tak for rådene, hvis jeg havde vidst at de kunne købes så billigt, så havde jeg da købt en for længst. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]