Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle.
Her i morgen har jeg besluttet for første gang at prøve ren MDMA som jeg får gennem en rigtigt god kammerat som har meget erfaring med det. Jeg har selv prøvet amf 2 gange, og nu er turen kommet til MDMA ( er ikke den store fan af at spise piller jeg ik ved hvad der er i). Min ven kan stå indefor at det er det rene MDMA, og tager det selv før mig, så jeg lige kan se.
Anyways, ville lige hører om min plan er "god nok" eller om jeg er hel gal på den.
Jeg har ikke taget noget 5-HTP op til dagen, og har ikke nogen planer om at gøre det dagene efter (måske spise sundt). Jeg regner med at tager 100mg (er selv 183cm høj og kraftig) Jeg har ikke taget stoffer i over 2 måneder så det burde også være ok. Vil self drikke vand ca. halv liter i timen, samt noget cola, og drikke nogle få bajere (3-5). Stemningen er god da det er fest og alle mine nære venner er der med Dj og hele lortet.
Og self lige hører jer om jeg blir hjerneskadet eller får HPPD af min plan?

håber det er beskrivende nok ;) og håber i har nogle kommentarer som kan hjælpe mig på vej til et godt og "sikkert" trip :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Det lyder som om du har det hele temlig godt planlagt, men jeg ville nok holde mig fra bajerne da alkohol er dehydrerende. Men prøv at læse om MDMA på wiki'en her på siden.
Om du blir hjerneskadet eller får HPPD af din plan tvivler jeg på, men der er jo altid en risiko.
Læs op på det og ha et godt trip. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Godt at se en der har "arbejdet" lidt inden du poster.

Bare pas på med at drikke for mange øl. Det bedste ville jo være hvis du slet ingen øl drak.

Dog 1-2 kan være fint. Kan godt tage lidt af det "grove" og gøre det mere smooth.

Har du tænkt dig at sniffe eller spise din MDMA?

Titel:
Junior medlem

FlæmMing skrev:

Bare pas på med at drikke for mange øl. Det bedste ville jo være hvis du slet ingen øl drak.

Dog 1-2 kan være fint. Kan godt tage lidt af det "grove" og gøre det mere smooth.

Altså har læst på wiki og trip rapporter herinde, og har læst en del om det, og jeg synes selv min plan virker ok selvom jeg ik har taget en del B6 elelr 5 HTP dagene op til, men er ik så vild at blande stoffer eller tage alt muligt, anyways har tænkt mig at blander det op i noget vand, så indtager det oralt for at sige det pænt ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chito skrev:
FlæmMing skrev:

Altså har læst på wiki og trip rapporter herinde, og har læst en del om det, og jeg synes selv min plan virker ok selvom jeg ik har taget en del B6 elelr 5 HTP dagene op til, men er ik så vild at blande stoffer eller tage alt muligt, anyways har tænkt mig at blander det op i noget vand, så indtager det oralt for at sige det pænt ;)

Godt nok. Bare husk, der kan godt gå lidt tid før det virker. IMO synes jeg at personer der prøver MDMA første gang, at der går lang tid før det rammer dem.
Så tag den med ro, MDMA'en skal nok ramme dig. Hvis ellers din dealer er pålidelig.

Titel:
Junior medlem

ALtså ja, regner med at tage det med ro, har intet jeg ska nå ;) vil bar prøve det og se hva der sker om det er fedt eller ej, har ik lyst til at riste min hjerne fuldstændig første gang ;). Og er lidt den nervøse forsigtige type, så har du nogle bud på risikoen for HPPD eller hjerneskade med den plan jeg har fremlagt? :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chito skrev:
Og er lidt den nervøse forsigtige type, så har du nogle bud på risikoen for HPPD eller hjerneskade med den plan jeg har fremlagt? :D

Chacen for begge er minimal. Den er lille, men selvfølgelig kan man aldrig garentere noget.

Titel:
Junior medlem

Altså hvis nu stoffet er 100% rent, og jeg ikke opheder hva kan så være skyld i det? SYnes jeg læst på wiki at MDMA i sig selv ikke er farligt overhovedet, kun fordi folk æder kiks hvor folk har puttet en massse lort i :S

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chito skrev:
Altså hvis nu stoffet er 100% rent, og jeg ikke opheder hva kan så være skyld i det? SYnes jeg læst på wiki at MDMA i sig selv ikke er farligt overhovedet, kun fordi folk æder kiks hvor folk har puttet en massse lort i :S

Som jeg skrev før.

Den er lille, men selvfølgelig kan man aldrig garentere noget.

Titel:
Junior medlem

ja okay, alt kan vel ske :S Har prøvet amf, men synes ik det vilde om det, og der skete ikke noget ved det, så satser på de samme her :D men tak for rådene

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]