vil du nakke dig selv? (fed triprapport forresten)
når du nu alligevel vil nakke dig selv kan jeg jo ligeså godt skrive det jeg vil skrive uden at pakke det ind.....
hvad fanden er det for en holdning at have - jeg er træt af hvordan mit liv det kører så jeg slutter det bare - det kan man da for fanden da ikke - man må squ bare ændre det som der er galt, hvis man tager mit liv så er det squ ikke noget at råbe hurra for, der er så mange mørke skyer over mit hoved at de efterhånden har fjernet alle de hvide - men jeg bliver ved med at kæmpe, om det er så er de 2 sidste år af mit liv der bliver perfekte well, så har jeg tænkt mig at nyde dem - og om de 2 år har været her og aldrig kommer igen, what the fuck, life goes on - uanset hvor ondt det gør at være i live så er det fedt at leve....
som jeg læste et eller andet sted i et eller andet blad....
"det gør ikke ondt at være død - men det er fandens kedeligt"
hvorfor så aflive sig selv?
hvis du er træt af det liv du har nu så gør et eller andet totalt sindssygt og slip af med kedsomheden, ja det er svært at gøre noget sindssygt fordi at ens "normalitet" holder fast i en, fuck den, bare gør det, nu har jeg lige gjort noget godt for mig selv, lidt moral er altid godt ikke???
drop da de der selvmordstanker, bliv en glad kandyraver og dans derudaf - flyt til finland - eller sverige - bliv au pair i amerika, køb kabul , gør et eller andet, men lad for fanden være med at forhindre dig selv i at gøre noget som helst...
når man dør siger det stop, og måske er der noget bagefter, måske er der ikke, men hvis der nu er, hvordan vil du så have det med at sidde på den anden side og kigge på hvor meget os "levende" mennesker trykker den af til noget mere og mere svedigt techno/musik, og hygger os totalt med hinanden, istedet for at sidde på dit hotelværelse og trippe dig selv til døde burde du squ da finde nogle og trippe afsted med, go out and find some love............
livet er som et syretrip - det går nogen gange op og andre gange ned, uanset hvad lærer man noget af det og det er fedt at lære.
|