Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 23:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, så valgte jeg alligevel at sende denne triprapport - efter at have været tæt på at droppe det...bare for at høre jeres mening om dette noget langt ude tripførsøg... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Hovedårsagen til at det gik så galt som det gjorde var at jeg på INTET tidspunkt havde forventet at ephedra'en ville "blokere" for dxm'ens virkning, som det sker med alkohol. Måske er noget af forklaringen at alkoholen sparkede ekstra til dxm'en da ephedra'en holdt op med at virke, men det er ikke det eneste der skete.
Ret "Tough" måde at finde ud af en egenskab af et stof / to stoffers virkning på hinanden. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Selvom jeg skulle være kommet tættere på det man definerer som sindssyge, så håber jeg stadig på at få nogle gode (fordomsfri) kommentarer fra jer andre psykonauter. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

~~~Dexofanoiden~~~

--- bedre kendt som Dark Sky

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Avs, det var noget af en tur... Pas på dig selv... Men en god triprapport.
Jeg har selvfølgelig selv haft mine seriøse binges, men så har det været på tryptaminer eller phenethylaminer. Jeg synes at DXM roder lidt for meget med kroppens systemer overall til at jeg vil eksperimentere med det i store doser.
Hvilket plateau vil du vurdere at du nåede? 4. plateau? Sigma? Er det er oplevelse som du er glad for at du har haft?

Insane psychedelia user!

Det DXM er sgu' noget underligt noget..

..,men hver at prøve!

@Dark: Hold da kæft nogle doser du har indtaget!!! Hvorfor prøver du ikk' med andre kraftige stoffer? fx aMT

[ 05 Marts 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Og hvorfor gjorde du det også søndag når du blev så fucked lørdag?

Medlem

Dopestar ->>>
Takker for din kommentarer om min rapport. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg er overbevist om at jeg nåede 4.plateau - i hvert fald om søndagen (Det med grotten - det som kunne være en nærdødsoplevelse, jeg kan huske at jeg lavede noget - gik rundt inde i den grotte sammen med nogen - inden scenariet ligesom "frøs" fast og begyndte at ændre sig, nærmere kan jeg ikke komme en beskrivelse)
Men Plateau Sigma er jeg ikke så sikker på at jeg nåede - min 2.redosering om lørdagen var for lav og om søndagen var den 3.redosering for lav - bad luck - selvom det nok ikke var langt fra Sigma...

Og så kommer spørgsmålet om jeg er glad for det eller ej....jeg er ikke sikker, men set i lyset fra at jeg har besluttet mig for selvmord kan man da ligesågodt opleve så meget som muligt...
Sagt på en anden måde, så tænker jeg ikke med frygt tilbage på det...lige med undtagelse fra det med at jeg troede at jeg var blevet sindssyg (for bestandig - det var jo "bare" aftertrip - følelsen af dxm trippet, midlertidigt som altid).
Udover det og så den trykken for hovedet, så var det sq en meget sej oplevelse! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Daffy ->>>
Jeg ville meget gerne prøve andre stoffer - såsom aMT, men det er bare ikke til at få fat i noget [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
På den anden side....så har jeg fået et ret nært forhold til dxm efterhånden - afhængig kan man vel godt kalde det, med 7 trips siden denne weekend - eller 6½ pakke dxm siden....fuck! Jeg er sq ikke ret stolt af DEN mængde [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Men for lige at lade kroppen slappe af har jeg da besluttet mig for at smutte ned i Soma og så prøve noget 2C-I her i weekenden.

Punk ->>>
Faktisk må jeg indrømme at tripstyrken lørdag skuffede mig - derfor - og p.g.a. min beslutning om selvmord - trippede jeg også om søndagen.
Jeg har ingen anelse om hvordan jeg havde trippet hvis jeg ikke havde taget de skide ephedra kapsler - ganske meget kraftigere er jeg overbevist om - så den kombination er spild af gode stoffer.
Man bliver ligesom "beskyttet" mod dxm'en af ephedra'en - hør, er der noget der kender mere til det ?? Altså kombinationen dxm + ephedra ??
Trippet bliver ikke udsat - man mærker simpelthen kun toppen af isbjerget...strange...bør nok læse lidt mere om hvordan ephedra virker / interagerer med andre stoffer (som f.eks. dxm).

~~~Dexofanoiden~~~

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Wait a minute... nu hvor du er kommet ned fra trippet, så har du stadig tænkt dig at tage dit eget liv?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg forstår det heller ikke helt! Er det for real Dark?

Insane psychedelia user!

Har du forresten ikke også læst advarlserne inde på erowid.org ang. DXM? Hvis man tager det for tit og i for store doser, kan det skade hjernen alvorligt!

Du vil vel ikke have hjerne skader som 17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27 årige, vel?

Take care..

Junior medlem

Geografisk sted: Nørre Jylland
Ok det her kalder jeg seriøst hardcore respeeect [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

>Men for lige at lade kroppen slappe af har jeg da besluttet mig for at smutte ned i Soma og så prøve noget 2C-I her i weekenden.

Insane psychedelia user!

Daffy >==> Ikke helt korrekt. Forsøg med dyr har vist at det kan give små huller i hjernen (olneys lessions), så man MENER at det samme kan ske for mennesker. Dog er det også vist i forsøgene at alkohol modvirker at de små huller forekommer. Mere kan læses her: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml

Medlem

Min beslutning om selvmord er 100% seriøst ment!

Jeg har længe gået og tænkt på selvmord som en udvej, hvis livet blev FOR besværligt og jeg ikke kunne opnå dé ting som betyder mest for mig.

Efterhånden har jeg ikke længere et håb om at tingene 'nok' skal ordne sig på et tidspunkt, men at mit 'liv' vil blive en evig kamp, hvor de gode oplevelser på intet tidspunkt vil opveje alt det bøvl og de problemer der ALTID er der.
Derfor er der ingen mening i at fortsætte...

...men i virker overraskede....i troede ikke at jeg mente det ??

Så de ting du nævner ang. hjerneskader, Daffy - de har ingen betydning - skal jeg dø gør det ingen forskel om jeg har udviklet et par hjerneskader eller to....på et halvt år kan det slet ikke nå at udvikle sig så alvorligt at det vil genere mig...
(men jeg har da læst det - og tænkt over det...inden jeg tog min beslutning)

Hør, Punk, det der vil jeg da lige prøve at læse! Selvom jeg har sat dato på min død, skal jeg alligevel have noget at beskæftige mig med indtil da.
Egentligt ganske interessant at alkohol skulle modvirke at "hullerne" opstår. Det har jeg ikke anet noget om da jeg startede med at blande alkohol og dxm - dengang var det for at øge tripstyrken (og triphumøret, som uden alkohol godt kan virke noget koldt).

~~~Dexofanoiden~~~

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hmmm- jeg tror du burde søge professionel hjælp hos et par psykologer! Eller måske burde du tænke på alle de ting du ødelægger ved at tage dit eget liv- har du ikke familie?

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Lav om på dit liv, ændre hele lortet, flyt til fyn og begynd at dyrke jordbær, der er da altid en anden udvej en selvmord. Tror med sikkerhed at vi alle har tænkt tankerne igennem før.

Lige en lille ting: Hvorfor var du på hotel?

Medlem

Selvom jeg for længst er kommet over aftertrip-virkningen af dxm'en den weekend, så ser det stadig ret håbløst ud...men jeg må indrømme at dxm altid får mig til at fokusere mega meget på døden og - tjaa, får døden til at virke RET tillokkende når jeg ser på det 'liv' jeg har.

PoO har ret i at man kunne lave det hele om for at starte på en frisk (for jeg har begyndt at tænke på hvordan man kunne komme uden om en så drastisk løsning). Men det er svært og der skal SKE nogle omvæltninger før det kommer til at 'virke'.

Er det meget almindeligt at stofbrugere har været igennem selvmords-tankerne ??? Det regnede jeg ikke med...sorry.

Nå ja, det med hotellet - det er p.g.a. en brand i den ejendom, hvor jeg havde lejet et klubværelse. Faktisk brændte lortet lige den dag hvor jeg overtog værelset - så jeg havde heldigvis ikke flyttet nogen af mine ting derover! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
...og nu betaler forsikringen for genhusning indtil ejendommen er beboelig igen. Men det var sq alligevel surt at det skete!

~~~Dexofanoiden~~~

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Ikke bare generelt stofmisbrugere, jeg vil næsten skyde på at de fleste har været igennem forskellige kriser i sit liv, der har ledt tankerne hen mod selvmord. De fleste afviser dog tanken igen, men den har da været oppe og vende. Men selve tanken er ikke upopulær blandt unge, its hard being cool and all.

Cheer up mate, hvis du begår selvmord fortryder du det senere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Dexofanoiden, du sidder da ikke og siger at du vil slå dig selv ihjel. Tro mig!! livet kan være en gave, det bedste i verden! Jeg har haft en meget lang periode hvor jeg var mega deprimeret og bare ikke kunne komme ud af det.

Jeg tænkte på selvmord, men jeg ville aldrig kunne gøre sådan noget overfor mine forældre, venner, søskende eller lign. Nu ved jeg ikke hvad dit problem(er) er, men jeg siger dig - der er *altid* en anden udvej.

Få dig en kæreste, led efter nye venner, gå i byen ... flyt til en anden by. Slå op med kæresten og find en ny ... Bare der sker noget nyt, glem selvmord!

Jeg gik over 1½ år og havde det mega dårligt, jeg kunne slet ikke finde ud af noget, og jeg gad ikke rigtig noget - men det hjælper at der sker noget nyt. Jeg fik nyt arbejde, ny kæreste, ny lejlighed i anden by ... lækkert. Nu kunne jeg ikke have det bedre, at have det godt igen er bare lækkert!

Hvis man kunne fortryde selvmord, ville du 100% gøre det ... Tænk at stå på en bygning, hop ud ... du fortryder det på vej ned, surt nok [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg siger bare, drop tanken og begynd at lave noget helt nyt i dit liv.

Så vil jeg lige sige dig, at tage hårdere stoffer når du er depri gør ikke tingene bedre ...

vil du nakke dig selv? (fed triprapport forresten)

når du nu alligevel vil nakke dig selv kan jeg jo ligeså godt skrive det jeg vil skrive uden at pakke det ind.....

hvad fanden er det for en holdning at have - jeg er træt af hvordan mit liv det kører så jeg slutter det bare - det kan man da for fanden da ikke - man må squ bare ændre det som der er galt, hvis man tager mit liv så er det squ ikke noget at råbe hurra for, der er så mange mørke skyer over mit hoved at de efterhånden har fjernet alle de hvide - men jeg bliver ved med at kæmpe, om det er så er de 2 sidste år af mit liv der bliver perfekte well, så har jeg tænkt mig at nyde dem - og om de 2 år har været her og aldrig kommer igen, what the fuck, life goes on - uanset hvor ondt det gør at være i live så er det fedt at leve....

som jeg læste et eller andet sted i et eller andet blad....

"det gør ikke ondt at være død - men det er fandens kedeligt"

hvorfor så aflive sig selv?

hvis du er træt af det liv du har nu så gør et eller andet totalt sindssygt og slip af med kedsomheden, ja det er svært at gøre noget sindssygt fordi at ens "normalitet" holder fast i en, fuck den, bare gør det, nu har jeg lige gjort noget godt for mig selv, lidt moral er altid godt ikke???

drop da de der selvmordstanker, bliv en glad kandyraver og dans derudaf - flyt til finland - eller sverige - bliv au pair i amerika, køb kabul , gør et eller andet, men lad for fanden være med at forhindre dig selv i at gøre noget som helst...

når man dør siger det stop, og måske er der noget bagefter, måske er der ikke, men hvis der nu er, hvordan vil du så have det med at sidde på den anden side og kigge på hvor meget os "levende" mennesker trykker den af til noget mere og mere svedigt techno/musik, og hygger os totalt med hinanden, istedet for at sidde på dit hotelværelse og trippe dig selv til døde burde du squ da finde nogle og trippe afsted med, go out and find some love............

livet er som et syretrip - det går nogen gange op og andre gange ned, uanset hvad lærer man noget af det og det er fedt at lære.

Medlem

Halløjsa!! Du siger godtnok tingene ligeud, Elven Raver - men du har ret - hvorfor pakke tingene ind, når sandsynligheden for at det bliver misforstået så bliver des større... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

I skal have tak for jeres råd til hvad man kan gøre I STEDET for at tage sit eget liv - men det er ikke med min (normale) gode vilje aktuelt længere.

Prøv at kigge under dette nye topic - Dxm Warning - Det kan ændre din personlighed! (nogle fakta...og nogle indrømmelser fra min side)

Dark Sky / ~~~Dexofanoiden~~~

PS! Ok, tankerne falder på selvmord en gang imellem - men jeg har sq aldrig ligefrem lagt en dato for det. Denne gang takket være dxm... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

og hvor befinder dette topic sig så [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]