hejsa jeg ved ikk om jeg skal skrive denne tråd her. men nu gør jeg det alligvel...

jeg har en ven ved navn X. X og jeg har kendt ihanden i laang tid dvs 10år mindst vi har altid gået og lavet ballade sammen da vi var små. X er også personen som vidste mig hvordan man skulle ryge smøger og hash andre gode sager.. Men han var jo så altid et skidt foran mig han havde det så lettere end mig ang stoffer fordi jeg altid var lukkede af for omverden kun hver 2 weekend jeg kom hjem da jeg var et problembarn og var anbagt mange mange steder men fuck nu det.. hans forbrug af hash steg med årene og det gjorde hans forbrug af andre sager også.
på et tidspunkt sidste år kommer jeg så ud til ham og kan se&og hører at den er helt galt han havde spist noge svampe og røget hash og var han begyndt at snakke om ting og sager som ikke hørte med til virkeligheden og alt muligt shit!! bla han var blevet totalt imod mennesker der har brune øjene og uren RACE! kun REN race skulle leve..
det har han aldrig været imod før "kun lidt mod perkere der spiller for smarte" men hvem er ikk det..
Og at der noge tysker vil komme og hente ham fordi han var et viunder af et menneske og hilter havde brugt ham til videnskabelig ting og mange andre mærkelige ting. han kommer så ind på den lukkede..
jeg gik og snakkede med ham noge uger efter fordi jeg var navøs for min ven han sagde han aldrig vil tag imod medicen for dem af en eller anden grund.
så han er aldrig blevet behandlet for den psykose, jeg er meget ked af at han altid skal snakke om de ting der var med i hans psykose bla KUN ren race og hilter havde ret osv.
da jeg har brune øjene så jeg snakker ikk så meget med ham mere
han ryger stavæk og tager stoffer... jeg er meget ked af at miste denne ven da han har betydet meget for mig
jeg ved ikke rigtigt hvad jeg vil med det her bare komme ud med mine tanker om det da jeg er ked af det gik som det gik... alligvel vil han godt snakke med mig selvom jeg har brune øjrene og er uren race... det forstår jeg ikke..
som sagt er jeg ordblind så der findes masser af stavefejl dem vil jeg ikke hører fra men andet er meget velkommen.
Pas på jer selv derude.
Hilsen mig