Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 12:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Oxycontin
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Har fået nogle stykker af dem her af lægen grundet knæoperation. Smerterne er dog blevet mindre og jeg tager dem ikke så meget.

Det er 10 mg's piller og er vel depot.

Mit spørgsmål går på om man får virkning ved at sniffe depot piller samt hvilken dosis der er farlig? Jeg har taget 20-30 mg hver dag siden mandag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hvis du knuser dem (hvilket man self gør hvis de skal sniffes :wink: ) så skulle de virke ja.
Har dog aldrig selv sniffet dem, så kender ikke noget til dosering. Men vil skyde på det er noget af det samme som oralt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har indtaget 30 mg idag, ville der være stor risiko forbundet med at sniffe 10 mg nu ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dikki skrev:
Jeg har indtaget 30 mg idag, ville der være stor risiko forbundet med at sniffe 10 mg nu ?

Tvivler jeg på, har uden problemer indtaget 30mg oralt uden tolerance. Og du burde have en tolerance nu.
Men hvis jeg var dig ville jeg (hvis du er ude efter at blive lammet) vente til du ikke længere har tolerance overfor stoffet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså har stadig behov for den smertestillende effekt men vil gerne være lidt lammet udover det. Bare for hyggens skyld når jeg alligevel skal ligge i sengen og stene.

Har lige fået rekonstrueret korsbåndet i venstre knæ så lidt øm er man vel ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Heh, ja okay, så der brug for lidt hygge ^^

Men prøv med 5mg ad gangen, bare for at være på den sikre side :) . Der går jo også relativt kort tid når det bliver insuffleret

Titel:
Junior medlem

hvilken effekt skulle det have???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

At insuflere oxycontin? Eufori som ved oral bare hurtigere optagelse og kortere tid.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har en kammerat der prøvede 60mg kombineret med en masse alkohol på en bytur. Overraskende nok blev han "mdma" blæst.

I små doser vil det dog nok bare have en sløvende eufori virkning.

Overstående kan forresten ikke anbefales i forbindelse med hr.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil råde dig til at vente. Har selv været på Oxynorm i to uger nu, og tog på et tidspunkt 25mg på en gang - blev godt lammet, men senere tog jeg så 35mg + 3-4 øl uden nævneværdig virkning. Tror det er bedre at vente, til tolerancen er faldet/væk. Er ihvertfald min plan.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Lilleso skrev:
Jeg vil råde dig til at vente. Har selv været på Oxynorm i to uger nu, og tog på et tidspunkt 25mg på en gang - blev godt lammet, men senere tog jeg så 35mg + 3-4 øl uden nævneværdig virkning. Tror det er bedre at vente, til tolerancen er faldet/væk. Er ihvertfald min plan.

En *rigtig* god plan!

OxyContin og OxyNorm, ja al OxyCodon er ufattelig nemt at blive tolerant overfor, og endnu nemmere at blive afhængig af, så din plan er rigtig god.

Der en del, der har fået Oxy'er af lægen eller med hjem fra sygehuset, og er blevet håbløst afhængige. Og da de er så relativt svære at skaffe når lægen så siger stop, og man er blevet vanvittigt afhængig på næsten ingen tid, er det meget let at hoppe over på de andre opioider der er nemmere at skaffe "på gaden", og så kører møllen så at sige :)

Jeg kunne fortælle dig rædsels-historier om abstinenserne man oplever, når man først er blevet afhængig og ens kilde til Oxy'er tørrer ud, men lad os bare sige - nyd dem, men respektér dem som ind i h....., de er SÅ nemme at blive forfalden til. Men åhh hvor er de også skønne ... hvis man kan få dem :)

"Heldigvis" er jeg i en situation, hvor jeg har behov for dem rent medicinsk på grund af nogle led-skader efter en voldsom infektion. Men min daglige dosis siger lidt om, hvor nemt man tilvendes:

Tre gange i døgnet knuser jeg 60 mg. OxyContin, og sammen med et drys af 10 mg. OxyNorm-pulver, insufflerer jeg mig til det skønneste buzz man kan forestille sig ... nå ja, og så er der lige 10 mg. OxyNorm til natten, når uroen i kroppen melder sig :)

Det er 180 X 40 mg. Oxycodon i døgnet, nok til at slå en hest ihjel vil jeg tro :)

Men heldigvis lader det til, at min tilvending er stoppet her, for jeg har kunnet køre med det "set-up" igennem lang tid snart, og da mine led-skader aldrig bliver bedre, tværtimod, er det godt at kurven ikke bare fortsætter indtil intet kan hjælpe på smerterne. Smerter som Oxy'erne i øvrigt fuldstændig tager, samtidig med at de giver et *skønt* buzz tre gange om dagen og lidt om natten, så ingen grund til at have ondt af mig :)

Så det korte af det lange er, at jeg er godt tilfreds med tingene som de er, men det jo også *kun* er fordi jeg har et behov for dem rent analgesisk, at jeg kan få dem og i de mængder. Kunne jeg ikke det, var jeg helt sikkert endt som heroin-junkie, da jeg har det "gen" der gør, at opioider for mig er vildt lækre :)

Sikke nu en lang smøre, blot for at sige, at det er rigtig godt du passer på med Oxy'erne og har respekt for dem, tro mig - på DET område er jeg ekspert :)

Der er mange der er endt i en masse skidt, blot fordi en lille pille er så forbandet lækker at lugte til :)

PS: Til jer, der nok tænker på at skrive til mig, så ville jeg sgu gerne, men jeg *kan* ikke undvære nogen. Det passer lige på milligrammet at jeg kan være smerte-fri *og* få et buzz hver dag, så jeg kan sgu ikke undvære nogen, hvor gerne jeg end ville, og jeg er ellers den første til at dele med andre, men beklager, no-can-do :)

PPS: Måske skriver jeg en FAQ om Oxy'er en af dagene, som sagt er det et af de få emner jeg ved noget om!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mine oxynormer er duftfri, da de er i gelatine kapsler :p
Men har heldigvis ikke haft noget stort problem med at skære ned. Havde lidt cravings da jeg lå på hospitalet efter operationen og var totalt dopet op, men det har ikke været noget problem at gå fra 4-5 piller om dagen til 0-2, så vil mene at jeg er home free indtil videre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]