Med psykiske skader tror jeg du henviser til to fænomener: Flashbacks og psykoser.
Som TheBo skriver, så fremprovokerer LSD latente psykoser, som allerede er der, fordi du er disponeret (har anlæg for det - spørg din far og mor om tilfælde af skizofreni/psykoser i familien). Det kunne ligeså godt være fremprovokeret af en diskussion, en bilulykke, brudt forhold med kæresten eller andet lignende. Kort fortalt er LSD neutralt - det stimulerer blot dine allerede eksisterende tanker og følelser... Så du burde faktisk efterforske dig selv og ikke LSD, for at finde ud af, om der er en potentiel mulighed for psykiske skader.
Mht. flashbacks, vil jeg anbefale dig at kigge lidt i TIHKAL side 204. Her forklarer Dr. Alexander Shulgin, at flashbacks forekommer af stærke eller bemærkelsesværdige sanseoplevelser, som du kan blive udsat for på ethvert tidspunkt i enhver situation. Da en LSD-oplevelse er en stærk følelsesmæssig og tankemæssig oplevelse, vil det efter oplevelsen være et oplagt sted for flashbacks at agere.
Hvis du smager eller lugter noget, som du smagte eller lugtede da du var barn, vil du få et flashback. Hvis du drømmer noget der gør meget indtryk på dig, kan du få flashbacks i vågen tilstand. Hvis du er blevet voldtaget og bliver konfronteret med dette senere, vil du få et flashback. Hvis du hører et nummer, som du har hørt før, vil du få et flashback. Drak du for meget alkohol til en fest og mistede hukommelsen, kan du få flashbacks ved at få forklaret af andre, hvad du lavede og hvad der skete til festen.
Man kan vel kalde det en slags "Nårh ja!"-oplevelse, og om disse er positive eller negative, kommer i høj grad an på den enkelte oplevelse og din indstilling til denne. LSD er harmløst - det er os der er skrøblige

Udover det, vil jeg indtrængende opfordre dig til at læse generel harm reduction (HR, skadesreduktion), set & setting samt andet almen viden om stofferne (såsom dosering, ruseffekt og varighed) før du indtager noget som helst - for om du har anlæg for skizofreni eller ej, så kan du få en voldsomt ubehagelig lussing under rusen, hvis du ikke har taget dine forholdsregler. De såkaldte "badtrips".