Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lsd og hash
Junior medlem

hey..
jeg går og tænker lidt på om det er en dum ide at ryge tjald når man tar psychedeliske stoffer.... første gang jeg sniffede 2cb og røg tjald blev det li i overkanten for vildt og på mescalin og en masse tjald dik jeg i rimelig ondt badtrip og så her o fredags tog jeg et frimærke for tredje gang og det var virkelig et godt trip jeg havde men så var vi lige ude og ryge en go pind og så slog det mig virkelig i gulvet der fik jeg os et rimelig vildt badtrip.... så er det nogle der kan svare mig på om det er tjalden der gør det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis det kommer lige efter du har røget, hvad tror du så selv?

Hash forstærker generelt effekten af psykedeliske stoffer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil nok råde dig til ikke at ryge mens du tager psychedeliske stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
nogen kan, andre ikke... jeg får imo mere fred og styr over mine tanker hvis jeg har røget under et trip...

Titel:
Medlem

og var det god hash du røg? for ellers vil jeg imo mene det er derfor eftersom jeg plejer at have det godt på psykedeliske stoffer efter jeg har røget.. har 1 gang hvor det var noget random hash fået det dårligt.. men ellers så bare hold dig fra hashen når du er på psykedelika :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg er ikke så vild med at ryge hash mens trippet(hvilken substans det end måtte være) peaker, men til gengæld synes jeg det er fantastisk på come-down'et, så hvis du insisterer på at ryge hash i kombination med psykedelika, vil jeg anbefale at du venter med at ryge til come-down.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis dosis af det psykedeliske stof har været tilstrækkelig høj, er det efter min mening helt unødvendigt at ryge hash til. Du har med garanti ikke nået grænsen for, hvor voldsomt det kan blive alene på det psykedeliske stof, så hvorfor egentlig ryge ovenpå? Det er noget andet til at komme blødt ned, men som sagt er det ikke alle, der kan lide/tåle det. Jeg selv slapper bare mere af og får lettere ved at sove ved at ryge hash på comedown, men nogle bliver forstyrrede i deres tanker, og det lyder da ærlig talt ikke til, at du får noget positivt ud af det.

Titel:
Dedikeret medlem

2x badtrip og 1x forværret trip = Don't do it. I hvert fald til du er langt mere sikker i de andre stoffer. Personligt har jeg dog aldrig haft nogle problemer med at rygehash på et hvilket som helst sted i et trip, det lyder dog som om at du har et stort et.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Jeg har fundet ud af jeg jeg ikke kan tåle og ryge hash sammen med psychedelia.. har altid fået det vildt skummelt og kaos agtigt i tankerne efter jeg har røget.

føler mig misforstået i situiationen.

Har haft et rigtig grumt trip på 2-cb fordi jeg røg hash. lider stadig lidt af det hver gang jeg ryger (uden påvirkning af andre stoffer)

Så helt klart, hold dig fra det :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]